TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kıyasladığınız ybr ile arasında 3.5 beygir fark var arkadaşlar bırakında güçlü olsun.
vibrasyon olayı tamamen halledilmeliydi bence:farao:
motora lafım yok çok iyi görünüş olarak zaten etkiliyo insanı birde güç olarak.
cbf 150 de güç olarak apache ile aynı sayılır ama onda vibrasyon yok.
motor kısmını honda yapmalıydı bu aletin.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaşlar ben üç motor arasında kaldım acaba hangisini alsam die bana yardımcı olcak arkadaşım varmı ama gercektente bana cvp verecek kişinin üç motoruda kullanmış olsun istiorum
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
emin olun titreşim yok dediğiniz ybr ile aynı bu arada dün yeni ybr kullandım samimiyetle söylüyorum apache ye göre gerçekten bisiklet gibi kaldı altımda. cbf sıfır titreşim diyosunuz ama serilik te sıfır. apache alanı memnun ediyor arkadaşlar bu ekonomiye sahip vede zevkli motor istiyorsanız tvs tercih edin. eşimle beraber uzun yol yapacağım diyorsanız cbf 150. motorum varmış gibi diyorsanız ybr hayırlı olsun. titreşim yok .:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Serilik sıfır diyorsunuz da her türlü hızlanmada aralarında 1 s'den fazla fark olmaz. CBF 150'nin torku biraz daha fazla ama kilosu da 20 kg ağır. Apache de titreşim yoksa sorun yok alınabilir ama varsa CBF ile kıyaslaması bile olmaz. Uzun vadede konfor herşeyden önemlidir.
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
16
Serilik sıfır diyorsunuz da her türlü hızlanmada aralarında 1 s'den fazla fark olmaz. CBF 150'nin torku biraz daha fazla ama kilosu da 20 kg ağır. Apache de titreşim yoksa sorun yok alınabilir ama varsa CBF ile kıyaslaması bile olmaz. Uzun vadede konfor herşeyden önemlidir.


Hemen hemen aynı dediğin cbf 11 hp rtr 13,5 hp(fark 2,5 hp)%22 daha güçlü... Zaten 80-100 km hıza 6-7 sn çıktıklarını düşünürsek 1 sn büyük fark oluyor ;) % 15-20 daha fazla güç demek bu da kıyaslanmaması için bir neden olabilir...
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar geçen sene bendede 2009 model tvs apache vardı.bu motorun en büyük eksisi titreşimidir.bu eksiklik kimini rahatsız etmez ama kimini çok rahatsız eder beni çok rahatsız etti o yüzden ben motorumu sattım.ben izmir bornovada oturuyorum bir gün tireye motorla gitmek istedim(tire 80 km) inanın yol bitmek bilmedi.yani gidip gelene kaadar ben ve arkadaşımın çanakları ağrıdan koptu.ve o yoldan sonra satma kararı aldım.ama serilik konusunda ve az yakması konusunda diğer arkadaşlarla hemfikirim ama bence en önemlisi konfor.bu arada bende bu sene bu cc motorlardan birini sıfır almak istedim.ancak benim tvsde eksik olarak gördüğüm herşeyi tamamlamışlar.ancak titreşim olayını kesememişler.bu da en büyük eksi bana göre ayrıca bayilere çok az miktarda geliyor buda aklıma soru işaretleri bırakıyor.bu kadar talep olan bir motoru neden getiremezler ki türkiyeye neler giriyor.bide bunu aldıktan sonra bir sorun çıksa parçası için kaç ay bekleriz.buradaki eksikliklerde beni cbf e yönlendiriyor mecburen en azından parça sıkıntısı ve titreşimi yok ama aklım apachede kalmadı değil çünkü çok yakışıklı.ama ağrılı bir yolculuk geçireceğime rahat rahat gitmeyi tercih ederim
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
2011 apache alan arkadaşlar titreşim hakkındaki görüşleriniz neler parça kalitesi nasıl sizce
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
ya arkadaş titreşim diyorsunuz ama bu motorda titreşim yok denecek kadar az bırakın okadar olsun nede olsa parça var hareket halinde ben bu motoru ybr ve cbf ile kıyaslayan arkadaşlara şaşıyorum apaçhe sınıfında lider büyük farklaa:queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
sen öyle diyorsun ama çogu kimse öle demiyor

adalı bora abi hariç 2011 apache ye yorum yazan yanlılş hatırlamıyorsam yok gibi bora abi çok az olduğunu oda rahatsız etmediğini söylemişti bende plaka işlerim olmadığı için kullanıp vibrasyon hakkında yorum yazamadım
ama burdan okuduğum kadarı ile 2008 ve 2009 modeller de vibrasyon olayı fazla imiş vibrasyonu bence bu kadar abartmamak lazım kanımca sana fazla gelen vibrasyon bana yok gibi gelebilir dostum ne diyelim bende cbf ve apache arasında çok gittim geldim ama apache de karar kıldım plakamı beklioyorum inşallah allah pişman etmez
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
adalı bora abi hariç 2011 apache ye yorum yazan yanlılş hatırlamıyorsam yok gibi bora abi çok az olduğunu oda rahatsız etmediğini söylemişti bende plaka işlerim olmadığı için kullanıp vibrasyon hakkında yorum yazamadım
ama burdan okuduğum kadarı ile 2008 ve 2009 modeller de vibrasyon olayı fazla imiş vibrasyonu bence bu kadar abartmamak lazım kanımca sana fazla gelen vibrasyon bana yok gibi gelebilir dostum ne diyelim bende cbf ve apache arasında çok gittim geldim ama apache de karar kıldım plakamı beklioyorum inşallah allah pişman etmez

bora abiye bende bizzat sordum, vibrasyon var dedi hissediliyo ama rahatsız edecek şekilde değil dedi.
uzun yola gidince nasıl bir etki bırakır bilemem zamanla anlaşılır. ben uzun yola gideceğim için biraz vazgeçtim gibi.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
bana kalsa siyah cbf alacamda buradada yok bayilerde kalmamış sadece kurşuni vardı bitane oda satılmıştır heralde
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
umarım pişman olmazsın nasıl karar kıldın peki apache die anlatırmısın bana

inşallah pişman olmam şuan kullandığım çin işi bir motorum var apachemi alınca sattığım arakadaşa devir yapıcam gece kullandığım için günde 50 km yol yaptığım için bu çin işi beni çok yordu sürekli arıza motorcudan çıkmaz oldum burda forumu uzun zaman takip ettim fuardada görmüştüm bir kaç kurye ile konuştum ve bu şekil karar verdim vibrasyon hariç aman apache şöyle diyen alma diyen görmedim hem kasa itibari ilede cbf ten çok güzel

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 ----------

bora abiye bende bizzat sordum, vibrasyon var dedi hissediliyo ama rahatsız edecek şekilde değil dedi.
uzun yola gidince nasıl bir etki bırakır bilemem zamanla anlaşılır. ben uzun yola gideceğim için biraz vazgeçtim gibi.

valla ben gün içinde 50 km filan yapıyorum o kadar rahatsız ediceğini sanmam sorunlu bir çin işi motorumdan sonra apace bana gayet güzel gelicek ben uzun yolda kullanmıycam
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ya arkadaş titreşim diyorsunuz ama bu motorda titreşim yok denecek kadar az bırakın okadar olsun nede olsa parça var hareket halinde ben bu motoru ybr ve cbf ile kıyaslayan arkadaşlara şaşıyorum apaçhe sınıfında lider büyük farklaa:queen::queen:

adalı bora abi hariç 2011 apache ye yorum yazan yanlılş hatırlamıyorsam yok gibi bora abi çok az olduğunu oda rahatsız etmediğini söylemişti bende plaka işlerim olmadığı için kullanıp vibrasyon hakkında yorum yazamadım
ama burdan okuduğum kadarı ile 2008 ve 2009 modeller de vibrasyon olayı fazla imiş vibrasyonu bence bu kadar abartmamak lazım kanımca sana fazla gelen vibrasyon bana yok gibi gelebilir dostum ne diyelim bende cbf ve apache arasında çok gittim geldim ama apache de karar kıldım plakamı beklioyorum inşallah allah pişman etmez

:cat::cat::cat:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
peki parçaları konusunda ne dediler abicim

valla ben motorumu istanbul satışları dolduğu için antep bayisinden getirttim parça konusunda sorun olmadığını her konuda antepte olmalarına dahil yardımcı olabileceklerini söylediler zaten yaptığım araştırmalara göre allah kaza bela vermediği sürece bakımlarını düzgün yaptırıp adam gibide motorun hakkı ne ise o şekil kullanırsak sorun yaşıycamızı sanmam ha tabiki biraz şans işi bence apache al görünümde kalite olarakta bana göre 1 adım önde lideriz:):cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst