arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun :queen:birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150:wiinkk: birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------
arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun
birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150'' birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu 
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-245.html#ixzz1JOKq8r00
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------
sonunda videoyu yükledimmerak edenler için söyleyim 4.vitesteki redline hızı 120 km.yalnız oynama var motorda orjinal değil .sizlerde videolarınızı atın bakalım nasıl gidiyor apache'ler
buyrun iyiseyirler
http://www.youtube.com/watch?v=M7M9LCnXhoA
arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-245.html#ixzz1JOKq8r00