TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
1
arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun :queen:birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150:wiinkk: birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------

sonunda videoyu yükledim :) merak edenler için söyleyim 4.vitesteki redline hızı 120 km.yalnız oynama var motorda orjinal değil .sizlerde videolarınızı atın bakalım nasıl gidiyor apache'ler :p buyrun iyiseyirler
http://www.youtube.com/watch?v=M7M9LCnXhoA

arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun :)birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150'' birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu :)

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-245.html#ixzz1JOKq8r00
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
bahadır iskenderun binbaylar bora abi aradı bir tane füme 3 siyah diğerlerini hatırlamıyorum cuma günü iskenderunda olacakmış
dedim ki fümeyi ayır.
inşaallah cuma günü sürüyor olacağız.:)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bahadır iskenderun binbaylar bora abi aradı bir tane füme 3 siyah diğerlerini hatırlamıyorum cuma günü iskenderunda olacakmış
dedim ki fümeyi ayır.
inşaallah cuma günü sürüyor olacağız.:)

Süper ozaman =) Ben bilal abiye söyledim sarı rengi ayıracak bana :)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arayın arayın bitmesin bian önce alın :)
birde motorları alırken yedek parçalarında siparişini verin şimdiden onlarda anca 2 yada 3 seneye burda olur zaman kaybınız fazla olmasın ...
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
20
Hadin bağalım gözünüz aydın bizim yeni kasa apacheler gelmiş. Alanlardan detaylı fotoları bekliyoz artık.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
bakalım inşaallah cuma alırsam 200 km rodaja eklemeyi düşünüyorum. ist alıcıları için yarın stantta oluyor. ilk ist alıyor yani.
herşey bir yana motorla yayla gezisi şahane oluyor. benim bws ile bile şahaneydi şimdi apache olursa daha bir güzel olcak inşaallah.
alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Gittim konuştum Ön kredi başvurusuna onay gelmişti.
Şimdi normal kredi için başvuru yaptı artık hayırlısı bakalım onay gelecekmi.
1 tane sarı geliyor onuda bana ayırdılar zaten.:)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
motorcu galip ustayada sorun fiyatı ondan sonra alın şimdiden hayırlı olsun parça siparişi verin diyen arkadaşlar tvs kolay arıza yapmaz bunu çin çon moyorlarla karıştırmayın
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun :queen:birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150:wiinkk: birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------



arjantinli kardeşim sen apache'yi rezil etmişsin ya bide oynanmış hali diyorsun :)birde ybr ye laf atıyorsun benim ybr nin oynanmıs halde ibresi net 150'' birde bizim mersinde apache'yi oynuyorlar ibre 160- 170 bence sen kaldır o videoyu :)

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-245.html#ixzz1JOKq8r00

motor benim motor istediğimi yaparım kardeş sanamı sormam gerekiyordu :pale:
oynanmış derken ön dişli 13 değil 15 kasıt o yoksa 150 cc motorun neresine ne yapacaksın ben apaçimiyim :p
o video bartın yolunda tesadüf eseri çekilen ve 4. vitesteki hız .amaç motorun hızlı gittiği değil 2 saatlik yolculukta bile hayla 4.viteste 120 km yapabilmesi,isterse 220 yapsın sadece sahibini ilgilendirir.

ybr demişken ben kakalak ybr leri hiç sevmem,orası burası oynanmış .oynayacağın motora biraz değecek hani olur 2 zamanlı veya 250 cc ve üzeri eyvallah 125 cc motorla oynasan ne olur 150 yapsan ne olur,alırsın pistonları bir gün eline yaya gidersin motorun yanında.

bırakalım bu başkasının motorunu kötüleme işlerini,birşeyler üretelim ama adam gibi birşeyler sonra burda arkadaşlara sunalım.

ybr dediğin motor TVS Apache'nin yarısı eder ancak kıyas bile yapılmaz bunu daha öğrenemedin mi arkadaşım.
gelmişin TVS topacına TVS yi kötülüyorsun çok ayıp oluyor arkadaşlara.

sonradan fark ettim boşu boşuna yorum yapmışım daha yeni üyesin ve yorumların kötü yönde yakında teskereni verirler haberin olsun.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Ya YBR ye Motor diye binmem ben ya. Geliştirilmiş Mobilet. Mobiletin bile bi haysiyeti var. Adamlar 15 Senedir bu motoru yapıyorsa 15 sende motorda tek değişen kafa grenajı ve rüzgarlıklar. Ayıptır. Makina 11 HP mi neydi 110 yapardı. Şimdi Burda Yeni ESD yer var 90 ı geçmiyor acayip yavaş deniyor. Burda Apache'ye laf ediliyor. Boş işleri geçiceksiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet geldimi şimdi bu yeni apacheler kullanan varmı ne alemdesiniz?? fotoları bekliyoruz....
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bora abi öğlende oldu döndü akşamda oldu gene nerde kaldı bu motor ya :)
nezamana kadar beklicen abi daha gelmiyo işte gelmiyo
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
bende mersindeyım ama daha ses yok para ayarladım ayırttım siyah ama bakalım yarın elımde olcakmı :salut:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
20
hadin gali alında paylaşıven videoları fotoları. merakımdan çatlayıvecen töbosun. bende alcen emme para ok şindilik sadece forumda öle cene sessiz sessiz duruyom gali. 5 sene vadeli 3.600 borç verirseniz motoru alırın bene bu iyiliği yapcek vamı le. :)
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
16
Bugün Sürat Motora uğradım. araçları teslim almışlar. Teslimat öncesi kontrollerini yapıyorlardı. ruhsat işlemleri bitince de sahiplerine teslim edecekler. Artık RTR ler geldi bayilerde ama gerisi kamu kurumlarıma kalmış ruhsatları ne zaman çıkarırlar bilemem...

Hayırlı ve Uğurlu olsun. Bakalım motorların hepsi satılmış artık bir sonraki aya ayarlayabilrsek paracıkları bende düşünüyorum :)
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
Bugün Sürat Motora uğradım. araçları teslim almışlar. Teslimat öncesi kontrollerini yapıyorlardı. ruhsat işlemleri bitince de sahiplerine teslim edecekler. Artık RTR ler geldi bayilerde ama gerisi kamu kurumlarıma kalmış ruhsatları ne zaman çıkarırlar bilemem...

Hayırlı ve Uğurlu olsun. Bakalım motorların hepsi satılmış artık bir sonraki aya ayarlayabilrsek paracıkları bende düşünüyorum :)



toplamda 80 adet gümrük çıkışı varmış
8 bayiye dağıtılıyormuş
istanbulda ve çevrelerine bugün ulaştı iskenderun için cumartesi olabilirmiş :queen: yeter gel ulen motor aklını alırım sen benim aklımı almadan önce:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
16
toplamda 80 adet gümrük çıkışı varmış
8 bayiye dağıtılıyormuş
istanbulda ve çevrelerine bugün ulaştı iskenderun için cumartesi olabilirmiş :queen: yeter gel ulen motor aklını alırım sen benim aklımı almadan önce:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:



yok ya daha fazla gümrük çıkışı var diye söylemişti sanırm.. 200-300 gibi birşey demişti bir ay sonra bi o kadr daha gelicek dedi ama bakalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst