TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
Motorum 2 Gündür Çalışmıyordu. Aküde Bi Sıkıntı var dedi Servis. Bugun baska motor yardımıyla Tamirciye Götürdim. Sigorta Atmış dediler. Dedimki adamlara Bakın yıkadım Kornaya bastıktan sonra bolye oldu. Demeden Bastılar marşa. Aküden bi duman bi Alev. Al bakalım Şimdi Dertleri Gör. Yemin Ediyorum Motorun Motor Kısmından en Ufak Şikayetim Yok ama Bir Motor Bu kadar arka arkaya Sorun çıkaramaz. Haftada 1 Kere Motorun Tüm ampullerini Değiştiriyorum Hepsi Patlıyor. Üstne üstük Kornadan Motor Arıza Yapıyor. Duman Çıkıyor Neredeyse Alev Alıcak. 3 Gün Motorsuz Kaldım. Cebimden 100 Tl ye Yakın para çıkıcak. Yolda Braket Kırıldı Titreşimden Ayak freni Koptu. Zincir Ayarı yaptırdım Adam dedi Ben Böyle zincir Görmedim. 2 Günde Tak eskisi gibi. tekrar Yaptırdım. Bu sefer Bi kısmı Normal bi Kısmı salık Duruyor. Tır tır tır Zincir,Zincir Korumaya Sürtüyor. Vidaları Haftada bir Kez Sıkmama ragmen Motor Blogundan 2 Vida düşmüş Motor Ordan Yağ Atıyor.Onları sıkıyorum. Ayaklıgınki Hidrolik kutusununkiler gevşiyor. Manifolt tan ses geliyordu egzozdan değil. Bi baktım Allaha Emanet Duruyor. V.s V.s Ya bende Bahtsız Bedevi Şansı var. Ya Motor Defolu. Ya da Allah Benim Belamı Verdi. Burdan Çıkan Sonuçlardan birisi değilse. Bu Motora Lanet Olsun. Herşeyini Yaptırıcam 500-600 TL Para Harcıyıp Satıcam 2.500 TL ye. Zararda etsek Batsakta Elimden Çıksın Gidip Honda Today alıcam.

Geçmiş olsun üstat, dikkatimi çeken 'vidaları sıkmak' derken neyi kastediyorsunuz? Motor bloğunda dışarı bakan kaç civata var da ikisi düşmüş, hayret ettim doğrusu...:salut:

buarada bugün bizzat incelediğim bir motor yatak sarma probleminden bahsediyim, araç Seat Cordoba, 2005 model, 27.000km'de, bir ahbapımın dedesinin aracı, sıfır almışlardı. Geçtiğimiz gün motordan garip ses geliyor diye sağa çekiyorlar, bir iki çalıştırma denemişler sonra sesler acayip olunca servise çektirmişler. Özet, yağ pompasını tahrik eden zincir kopmuş, triger gibi servis aralığında değiştirilen bir parça değil, VW sonsuz ömür vermiş anlayacağınız bu zincire, motoru 1.4 TDI 3 silindir, nasıl kopar diyorsunuz bu kilometrede kopuyor işte. Milyonda bir olabilir bile demezsin çünkü olmaz ama denk gelmiş. Acemilikten ötürü motor hemen durdurulmadığı için yatakları da sağlam sarmış yatak yuvaları bile yenmiş, blok dahi değişebilir, masraf 4000TL üzerinde. Araç km'si 27.000 de olsa yaşı 6 diye garanti falan da işlemiyor.

Velhasıl, daha önce de belirtmiştim, ekonomik ömrünü tamamlamış makina'larda olağandışı arızalarla karşılaşmak muhtemel, hele ki sektörde yeni olan ve geçmişten gelen tecrübesi düşük olan markalarda. TVS de bu tanım içerisinde şimdilik.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Merhaba arkadaşlar ;
Beni tanıyanlar tanır bilenler bilir..
Uzun zamandır motorsuzdum ama bu yazın kısmet ederse ufak birşey alıp kendimi rahatlatmak istiyorum.
Honda CBF 150 ve TVS APACHE arasında hep git geldeyim.
Burdaki yorumları okuyunca Birden bire Tvs den soğudum.
Motoru 0 alıcam yeni kasa Tvs beni cezbetti.
Honda'nında yağ yakma sorunu var,
Şimdi karasız kaldım,
Şu anki 2011 model hondalar yağ yakmıyor diyorlar ama inanmıyorum sizin bi bilginiz varmı
Yada Tvs'nin yeni kasası alınırmı ? sizce rahat bi motormudur titreşimi eskisi kadar varmıdır yada mekanik sorunları nasıldır bakımları tam zamanında yapıldığı zaman bi sorun çıkartırmı..
Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim sizce hangi motoru almalıyım bana ayrıntılı bi şekilde açıklama yaparsanız çok sevinirim.

Şimdiden hepinize teşekkürler
Selçuk YÜZER :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Merhaba arkadaşlar ;
Beni tanıyanlar tanır bilenler bilir..
Uzun zamandır motorsuzdum ama bu yazın kısmet ederse ufak birşey alıp kendimi rahatlatmak istiyorum.
Honda CBF 150 ve TVS APACHE arasında hep git geldeyim.
Burdaki yorumları okuyunca Birden bire Tvs den soğudum.
Motoru 0 alıcam yeni kasa Tvs beni cezbetti.
Honda'nında yağ yakma sorunu var,
Şimdi karasız kaldım,
Şu anki 2011 model hondalar yağ yakmıyor diyorlar ama inanmıyorum sizin bi bilginiz varmı
Yada Tvs'nin yeni kasası alınırmı ? sizce rahat bi motormudur titreşimi eskisi kadar varmıdır yada mekanik sorunları nasıldır bakımları tam zamanında yapıldığı zaman bi sorun çıkartırmı..
Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim sizce hangi motoru almalıyım bana ayrıntılı bi şekilde açıklama yaparsanız çok sevinirim.

Şimdiden hepinize teşekkürler
Selçuk YÜZER :rendeer:

bende sezin gibi sürekli honda mı tvs mi iki arada kalmıştım.. 2009 yılında apache aldım 1 yıl kullandım ve askere gittiğim için sattım.. motorumda hiç bir sorun yaşamadım.. tek eksi yönü titreşim vardı.. ama gönülden motosiklet sevdam olduğu için açıkçası beni fazla rahatsız etmedi.. ben motorumu satmak için almıyorum..bana sağlam sorunsuz beni uzun yıllar taşıyabilecek bir motosiklet arıyorum.. hondalarda yağ yakma sorunu var.. yok diyen yalan söyler .. sanıyorum 20,000 km den sonra başlıyor.ama en basitinden apachede öyle bi sorun yok bunu adım gibi biliyorum.. çünkü benim motorum 30,000 km yi devirmişti... arkadaşlarımda aynı şekillde bi sorun yaşamıyorlardı
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
12
Arkadaşlar apache'lerin fiyatı 3750 TL dir. Herkesin bilgisine.

bu motorun fiyatı ne olur tahminen www.srutarmotor.com da 4050 diyor ama bence yanlıs fiyatlar galiba apachileye 3650 diyor çünkü bi tahmini olan varmı


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

2011 Apacheler Euro 3 Belgeli olduğundan titreşim gibi bir sorun yok artık arkadaşlar. Vibrasyon uygun düzeye indirildi


bende sezin gibi sürekli honda mı tvs mi iki arada kalmıştım.. 2009 yılında apache aldım 1 yıl kullandım ve askere gittiğim için sattım.. motorumda hiç bir sorun yaşamadım.. tek eksi yönü titreşim vardı.. ama gönülden motosiklet sevdam olduğu için açıkçası beni fazla rahatsız etmedi.. ben motorumu satmak için almıyorum..bana sağlam sorunsuz beni uzun yıllar taşıyabilecek bir motosiklet arıyorum.. hondalarda yağ yakma sorunu var.. yok diyen yalan söyler .. sanıyorum 20,000 km den sonra başlıyor.ama en basitinden apachede öyle bi sorun yok bunu adım gibi biliyorum.. çünkü benim motorum 30,000 km yi devirmişti... arkadaşlarımda aynı şekillde bi sorun yaşamıyorlardı
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar apache'lerin fiyatı 3750 TL dir. Herkesin bilgisine.



---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

2011 Apacheler Euro 3 Belgeli olduğundan titreşim gibi bir sorun yok artık arkadaşlar. Vibrasyon uygun düzeye indirildi

motorların gelmesi ile ilgili net bir bilgi var mı hangi tarihte gelecek ?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
PPOMAKK
2 hafta sonra bakalım motorlar gelicekmi ? inşallah gelirde bekleyen arkadaşlar'da süslemeli yeni Tvs ye kavuşurlar.
titreşim olayını gözümle görmeden inanmam,nasıl olsa bayide est ederim.
Sarp senin 2009 da benim 2009 gibi defolu çıktı anlaşılan Allah yardım etsin kardeşim ben sattım kurtuldum
böbrek taşı olanlara bire bir motor,bir hafta'da taş kesin düşer düşmezse böbrek düşer :)
benim tvs 2400 km de yağ yakıyordu servis kayıtlarında işli ve ana bayiye söylediğimde hiç sesini çıkartamadı şaştı kaldı. tabi bu demek değildir çogu yağ yakar kısmet işi.ama titreşim başka bir olay kesemedilerse titreşimi almaya değmez.
bence motosikleti almadan önce yola çıkıp bir yürümeli canlı canlı şahit olmalı ve garanti belgesine not düşülmeli titreşim oluşursa geri iade alınır diye.
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
12
arkadaşlar, test motorumuz daha rodajda. Ve bu motor hız yapmaz, 140 km'yi geçmez diyen arkadaşlar lütfen aşaiğıdaki resme baksın :))) bildiğiniz gibi 2011 Apacheler yapılan maksimum hızı gösteriyor... CBF cilere selamlar :))):queen:

cimg0974.jpg


Çok abartılacak , çok şahane bir motor değil bu !

Keeway Speed150 ye bakmanı tavsiye ederim YBR125'in birebir kopyası !
Hemde arka frenide disk , Apache'de kampana arka fren .
TVS , Apache150 modelini 4000YTL den ucuza satmaz bence !
Keeway Speed150 2100YTL !
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Arkadaşlar apache'lerin fiyatı 3750 TL dir. Herkesin bilgisine.



---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

2011 Apacheler Euro 3 Belgeli olduğundan titreşim gibi bir sorun yok artık arkadaşlar. Vibrasyon uygun düzeye indirildi

hocam ön jant ne kadar apachenin teşekkürler .
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm .arkadaşlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım . bende 2 aydır yeni cbf beklemekteydim baktım gelesi yok apache ye bakayım dedim antalyadayım ikisinin uydurduğu hikayede aynı gemi gelmedi şüveyşe girmedi .. bence bunlar da biraz yalan gibi bunlar ötv nin yeniden yükselmesini bekliyorlar vede sağlam zam yapacaklar . öyle bişey olursa bu iki motoruda almam alırım bir kanuni bu fırsatçılara yar olmasın param.ilk tercihim cbf ti gelmediği için apache ye yöneldim yeni apache enjeksiyonlu hem km saati digital felan şekli felanda yerinde 150 lik atak motor tek sorunu titreşimiymiş ki yeni modell deneyipte alacam eğer öyle bişey varsa kafadan silerim diye düşünüyordum ki bunların şu tutarsız davranışları insanı yıpratıyor.bu arada ybr yide görüntüsü için düşünmüştüm ama teknik açıdan motorun zor çalıştığını hatta bazen çalışmadığını ve bu yüzden tutulmadığını öğrenince ondanda soğudum değilse burda yer gök ybr. bu uydurmasyon yarı elektronik enjeksiyonlu sistem ki bildiğimiz karbüratör pek tutmamış ve oturturamamış gibi yamahada.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
slm .arkadaşlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım . bende 2 aydır yeni cbf beklemekteydim baktım gelesi yok apache ye bakayım dedim antalyadayım ikisinin uydurduğu hikayede aynı gemi gelmedi şüveyşe girmedi .. bence bunlar da biraz yalan gibi bunlar ötv nin yeniden yükselmesini bekliyorlar vede sağlam zam yapacaklar . öyle bişey olursa bu iki motoruda almam alırım bir kanuni bu fırsatçılara yar olmasın param.ilk tercihim cbf ti gelmediği için apache ye yöneldim yeni apache enjeksiyonlu hem km saati digital felan şekli felanda yerinde 150 lik atak motor tek sorunu titreşimiymiş ki yeni modell deneyipte alacam eğer öyle bişey varsa kafadan silerim diye düşünüyordum ki bunların şu tutarsız davranışları insanı yıpratıyor.bu arada ybr yide görüntüsü için düşünmüştüm ama teknik açıdan motorun zor çalıştığını hatta bazen çalışmadığını ve bu yüzden tutulmadığını öğrenince ondanda soğudum değilse burda yer gök ybr. bu uydurmasyon yarı elektronik enjeksiyonlu sistem ki bildiğimiz karbüratör pek tutmamış ve oturturamamış gibi yamahada.

hangi yeni cbf den bahsediyorsun arkadaşım.zaten gelen kasa 2011 makyajlı yeni cbd 150.

Apache'ye gelince enjeksiyonlu oldugunu kim söyledi ?
eski kasanın motoru yeni kasada.ufak tefek makyajlarla yeni kasa olup çıktı Türk tüketicilerin karşısına.
artık bu işler böyle oldu,koç taktiği,bilenler bilir tofaş serisinin maceralarını.senelerdir Türk milletini kandırıp-sömürüp durdular bir sis lambası tak doğan L olsun :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eski kasanın motoru yeni kasada.ufak tefek makyajlarla yeni kasa olup çıktı Türk tüketicilerin karşısına.
artık bu işler böyle oldu,koç taktiği,bilenler bilir tofaş serisinin maceralarını.senelerdir Türk milletini kandırıp-sömürüp durdular bir sis lambası tak doğan L olsun :pale:

kardeş,koç mantığı konusunda seninle hem fikirim ama,youtube da,rtr 150 diye bakarsan,buraya getirmeyi vaad ettikleri motorun aynısı.yani rtr 150 diye bir motor var ve yeni kasaya eski motor değil.tamam hindistanda 160 lığı-180 liği ve daha büyüğü bile var ama 150 lik te var.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Merhaba arkadaşlar ;
Beni tanıyanlar tanır bilenler bilir..
Uzun zamandır motorsuzdum ama bu yazın kısmet ederse ufak birşey alıp kendimi rahatlatmak istiyorum.
Honda CBF 150 ve TVS APACHE arasında hep git geldeyim.
Burdaki yorumları okuyunca Birden bire Tvs den soğudum.
Motoru 0 alıcam yeni kasa Tvs beni cezbetti.
Honda'nında yağ yakma sorunu var,
Şimdi karasız kaldım,
Şu anki 2011 model hondalar yağ yakmıyor diyorlar ama inanmıyorum sizin bi bilginiz varmı
Yada Tvs'nin yeni kasası alınırmı ? sizce rahat bi motormudur titreşimi eskisi kadar varmıdır yada mekanik sorunları nasıldır bakımları tam zamanında yapıldığı zaman bi sorun çıkartırmı..
Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim sizce hangi motoru almalıyım bana ayrıntılı bi şekilde açıklama yaparsanız çok sevinirim.

Şimdiden hepinize teşekkürler
Selçuk YÜZER :rendeer:

aynı düşünce bende de var akadaşım.
öncelikli tercihim cbf. apache de aklımı çeliyor ama vibrasyon olayı nasıl onu öğrenmek lazım. vibrasyon olayı en aza indirilmişse apache alabilirim.:cat:
bizim buralarda bayi yok şansıma. ama elbet satan vardır.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Apache nin yeni göstergesinin özelliğide En son kaç km hıza kadar çıktıysan görebiliyorsun :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Apache nin yeni göstergesinin özelliğide En son kaç km hıza kadar çıktıysan görebiliyorsun :mrgreen:

şenonar eski apechelerin sürat ibresi 80 e geldigi zaman,ibre 80-120 arası gelip gidiyor,tabiri caizse leyla oluyor,yeni apechelerin dijital göstergeleri inşallah eski kasalara uyum saglar...
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
hangi yeni cbf den bahsediyorsun arkadaşım.zaten gelen kasa 2011 makyajlı yeni cbd 150.

Apache'ye gelince enjeksiyonlu oldugunu kim söyledi ?
eski kasanın motoru yeni kasada.ufak tefek makyajlarla yeni kasa olup çıktı Türk tüketicilerin karşısına.
artık bu işler böyle oldu,koç taktiği,bilenler bilir tofaş serisinin maceralarını.senelerdir Türk milletini kandırıp-sömürüp durdular bir sis lambası tak doğan L olsun :pale:

tamam motor felan almıyorum . lanet olsun alayına . burdanda çıkıyorum. bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Yav cin olmadan adam çarpmaya benzer bu
Sürat Motor

Offline

Üyelik tarihi: 05-11-10
Bulunduğu yer: İstanbul

Dün, 17:00
arkadaşlar, test motorumuz daha rodajda. Ve bu motor hız yapmaz, 140 km'yi geçmez diyen arkadaşlar lütfen aşaiğıdaki resme baksın )) bildiğiniz gibi 2011 Apacheler yapılan maksimum hızı gösteriyor... CBF cilere selamlar ))


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-231.html#ixzz1H3tGqunR
Tamam ibre 160 da fakat devir göstergesi kaç da .....Koca bir 0 d/dk ....Kontak çevirince ortaya çıkan tablo.Standart halde 160 km yi dayasın tvs den başka motor almam...:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tamam bu motor 160 kesinlikle yapmaz da .. bunun yerine nasıl motor sağlam motor mu yağ yakar mı kaç km de motor ister cbf ile arasında ki artılar eksiler gibi konuları konuşalım ben dahil tüm kullanıcıların bence ihtiyacı var ..saygılar
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Yav cin olmadan adam çarpmaya benzer bu Tamam ibre 160 da fakat devir göstergesi kaç da .....Koca bir 0 d/dk ....Kontak çevirince ortaya çıkan tablo.Standart halde 160 km yi dayasın tvs den başka motor almam...:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Bir kaç mesaj yukarda yazdığımı okumadınız sanırım.
Yeni göstergenin özellliği motor en son kaç km hız yapmışsa kaydediyor. Bunun içinde motoru çalıştırmaya gerek yok kontak açmak yeterli.
Tabi 160 yaptığına bende inanmadım düzde zor belki yokuş aşağıya yaptırmışlardır o hızı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst