TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Vallahi bora abi İç lastikli olan lastikleri genelde Lastiğin kenarlarına bali sürüp sonrada normal sibob takıp tublese yapıyorlar ama ne kadar sağlıklı ne kadar değil tartışılır.
En mantıklı iş ise 200 lirayı gözden çıkartıp michelin sport pilot lastiklerinden alıp takmak hem kafan rahat olur hem yollar :cat:

abı sorun oluyo uyumlu olmadıgı için zamanla kacırıyo lastık jant arasından :cat:

teşekkürler bahadır ve ferhat kardeş.:cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Şans işi abi ya allah hakkımızda hayırlısını versin kendine dikkat et :cat:

katılıyorum sonun akadar şans faktörüne :) neden mi şu 11000 km dir şirkete ait 100 cc motoran mtr 100 kullanıyorum. sıfır olarak aldık ve yağ değişimi dışında hiç bir sorunla karşılaşmadım ki öyle çok kibar da kullanmıyorum ve çoğunlukla liman içinde resmen kros yapar gibi kullanılıyor. titrek bir makine sonuna kadar en uzun 80 km gittim uyuşmuştu ellerim ve ayaklarım :p sonuç olarak bahsettiğim makine öz be öz çinli tvs ile karşılaştırılmaz bile
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tvs de servis ağını ve yedek parçayı genişletseler tadından yenmaz :) o zaman tüm ybr cbf tvs soruları son bulur.. bana göre tek eksiği bu
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
16
Vallahi yeni yapılanma falan diyorlardı. bende birkaç defa telefon ile görüşme fırsatı yakalamıştım. yaklaşımları çok iyi bence.. yeni arkadaşlarda katılmış eskilerden kimileri elenmiş sanırm.. inşallah güzel bir hizmette alırız...
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
12
arkadaki krem rengi çeketli bnm :)

Yokmu arkadaşlar fuara gidip resim çeken

Burda ''Şeyh Şamil'' in çektigi bi tvs fotografi var : http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/86164-moto-plus-2011-fotolar.html

w0ruky.jpg


TVS Apache RTR HyperEdge getirmişler

Gidipte başka fotograf çekenlerde eklerse çok güzel olur :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
gelteskere gel teskere bitsin bu gurbet.

hindistan amma uzakta bir ülke imiş.
len manyağa döndüm şu motor ne kadar ballandı allahım.

öyleki mondialde 250 lik motora aklım kaymaya başladı :p

ne zaman gezecez hatay radarın yoluda açıldı tüm hatay ayağının altında. manzara o denli rodaj süresi nedir bu motorda ne kadar kilometre sabırla kullanacağız bilen var mı?:salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
TAZE BİLGİ
az önce tvs türkiye ye mesaj attım.''bana mart 15 de elimizde olacak diye,bayiden bilgi gelmişti,dün buradaki bayiyi aradım.yok libya da savaş varmış,yok gemi süveyş kanalından geldiği için gecikecekmiş''dediler dedim.inanın 15 dk.sonra cepten aradılar merkezden,ve nisan ayı içerisinde kesin olarak geleceğini söylediler.paylaşmak istedim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
gelteskere gel teskere bitsin bu gurbet.

hindistan amma uzakta bir ülke imiş.
len manyağa döndüm şu motor ne kadar ballandı allahım.

öyleki mondialde 250 lik motora aklım kaymaya başladı :p

ne zaman gezecez hatay radarın yoluda açıldı tüm hatay ayağının altında. manzara o denli rodaj süresi nedir bu motorda ne kadar kilometre sabırla kullanacağız bilen var mı?:salut:
1500 km :)
TAZE BİLGİ
az önce tvs türkiye ye mesaj attım.''bana mart 15 de elimizde olacak diye,bayiden bilgi gelmişti,dün buradaki bayiyi aradım.yok libya da savaş varmış,yok gemi süveyş kanalından geldiği için gecikecekmiş''dediler dedim.inanın 15 dk.sonra cepten aradılar merkezden,ve nisan ayı içerisinde kesin olarak geleceğini söylediler.paylaşmak istedim.
Süveş kanalı zorlu yollar :queen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
o motor gelse şimdiye kadar gelirdi arkadaşlar. bekleyen varsa boşa beklemesin bence. libya mısır işi daha kaç haftalık konuki adamlar aylardan beri sallıyolar aybaşı yılbaşı diye
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
hah! baldı iyice kaymaklandı kutupda penguenler üşümüş ondan gecikecek:)
ya da yol kenarında ölü kaz bulundu haydi gemiyi gene boşaltın.
hmmm.
yok yok bugün hava yağışlı göndermeyelim türkiyeye.
yeğenim zayıf not aldı keyfim yok getirmeyin kardeşim tvs mvs almasın kimse...
buda yavan geldi
daha kötü bahane söylemek isteyen varmı
akşam elektrikler kesikti apache leri getiremedim hocam gibi
iddialı saçma bahane arıyorum arkadaşlar tvslerin gelmemesiyle alakalı
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
avrupa dolaşım belgesi euro2 mi 3 mü her neyse o belgesi olmadıgından dolayı gelmiyormuş ögrendigim kadarıyla
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
avrupa dolaşım belgesi euro2 mi 3 mü her neyse o belgesi olmadıgından dolayı gelmiyormuş ögrendigim kadarıyla




:queen:


iyiydi pasaport yada vize yok gibi başka başka istiyoruz :queen:


ortak mr 250 çok titriyor demişsinde rodajda hırpalamışın okuduğum kadarıyla sana da hak vermek lazım performans alayım derken sabredemiyor insan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Motorum 2 Gündür Çalışmıyordu. Aküde Bi Sıkıntı var dedi Servis. Bugun baska motor yardımıyla Tamirciye Götürdim. Sigorta Atmış dediler. Dedimki adamlara Bakın yıkadım Kornaya bastıktan sonra bolye oldu. Demeden Bastılar marşa. Aküden bi duman bi Alev. Al bakalım Şimdi Dertleri Gör. Yemin Ediyorum Motorun Motor Kısmından en Ufak Şikayetim Yok ama Bir Motor Bu kadar arka arkaya Sorun çıkaramaz. Haftada 1 Kere Motorun Tüm ampullerini Değiştiriyorum Hepsi Patlıyor. Üstne üstük Kornadan Motor Arıza Yapıyor. Duman Çıkıyor Neredeyse Alev Alıcak. 3 Gün Motorsuz Kaldım. Cebimden 100 Tl ye Yakın para çıkıcak. Yolda Braket Kırıldı Titreşimden Ayak freni Koptu. Zincir Ayarı yaptırdım Adam dedi Ben Böyle zincir Görmedim. 2 Günde Tak eskisi gibi. tekrar Yaptırdım. Bu sefer Bi kısmı Normal bi Kısmı salık Duruyor. Tır tır tır Zincir,Zincir Korumaya Sürtüyor. Vidaları Haftada bir Kez Sıkmama ragmen Motor Blogundan 2 Vida düşmüş Motor Ordan Yağ Atıyor.Onları sıkıyorum. Ayaklıgınki Hidrolik kutusununkiler gevşiyor. Manifolt tan ses geliyordu egzozdan değil. Bi baktım Allaha Emanet Duruyor. V.s V.s Ya bende Bahtsız Bedevi Şansı var. Ya Motor Defolu. Ya da Allah Benim Belamı Verdi. Burdan Çıkan Sonuçlardan birisi değilse. Bu Motora Lanet Olsun. Herşeyini Yaptırıcam 500-600 TL Para Harcıyıp Satıcam 2.500 TL ye. Zararda etsek Batsakta Elimden Çıksın Gidip Honda Today alıcam.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
TAZE BİLGİ
az önce tvs türkiye ye mesaj attım.''bana mart 15 de elimizde olacak diye,bayiden bilgi gelmişti,dün buradaki bayiyi aradım.yok libya da savaş varmış,yok gemi süveyş kanalından geldiği için gecikecekmiş''dediler dedim.inanın 15 dk.sonra cepten aradılar merkezden,ve nisan ayı içerisinde kesin olarak geleceğini söylediler.paylaşmak istedim.



süveyş kanalı harici nereden gelecekki zaten yoksa güney afrikayı dolanınca daha kısa zamanda geleceklermiş gibi :salut::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 ----------

Motorum 2 Gündür Çalışmıyordu. Aküde Bi Sıkıntı var dedi Servis. Bugun baska motor yardımıyla Tamirciye Götürdim. Sigorta Atmış dediler. Dedimki adamlara Bakın yıkadım Kornaya bastıktan sonra bolye oldu. Demeden Bastılar marşa. Aküden bi duman bi Alev. Al bakalım Şimdi Dertleri Gör. Yemin Ediyorum Motorun Motor Kısmından en Ufak Şikayetim Yok ama Bir Motor Bu kadar arka arkaya Sorun çıkaramaz. Haftada 1 Kere Motorun Tüm ampullerini Değiştiriyorum Hepsi Patlıyor. Üstne üstük Kornadan Motor Arıza Yapıyor. Duman Çıkıyor Neredeyse Alev Alıcak. 3 Gün Motorsuz Kaldım. Cebimden 100 Tl ye Yakın para çıkıcak. Yolda Braket Kırıldı Titreşimden Ayak freni Koptu. Zincir Ayarı yaptırdım Adam dedi Ben Böyle zincir Görmedim. 2 Günde Tak eskisi gibi. tekrar Yaptırdım. Bu sefer Bi kısmı Normal bi Kısmı salık Duruyor. Tır tır tır Zincir,Zincir Korumaya Sürtüyor. Vidaları Haftada bir Kez Sıkmama ragmen Motor Blogundan 2 Vida düşmüş Motor Ordan Yağ Atıyor.Onları sıkıyorum. Ayaklıgınki Hidrolik kutusununkiler gevşiyor. Manifolt tan ses geliyordu egzozdan değil. Bi baktım Allaha Emanet Duruyor. V.s V.s Ya bende Bahtsız Bedevi Şansı var. Ya Motor Defolu. Ya da Allah Benim Belamı Verdi. Burdan Çıkan Sonuçlardan birisi değilse. Bu Motora Lanet Olsun. Herşeyini Yaptırıcam 500-600 TL Para Harcıyıp Satıcam 2.500 TL ye. Zararda etsek Batsakta Elimden Çıksın Gidip Honda Today alıcam.





hemen sat daha fazla uğraşırsan katil olmana az kaldı HEMEN SAT
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
süveyş kanalı harici nereden gelecekki zaten yoksa güney afrikayı dolanınca daha kısa zamanda geleceklermiş gibi :salut::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 ----------







hemen sat daha fazla uğraşırsan katil olmana az kaldı HEMEN SAT


Satıcam ama kimseye Böyle Vermem. Yaptırıcam Öyle. Binmicemde. Bindikçe Bir şey Çıkarıyor.
 
Katılım
15 Mar 2011
Mesajlar
1
Gemi tsunami tehlikesinden dolayı 1 sene gelmeyecek derler nisanda da :mrgreen: Keşke cbf 150 de kolçak olsaydı Tvs beklemez hemen alırdım. Temmuzda cbf 250 mi sattım apachi 15 güne kadar gelecek dedikleri için.
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
16
Arkadaşlar burda herkes birşey yazınca bende net bilgi almak için tvs türkiye yi aradım. geminin bu ay başıda yola çıktığını , bu ayın(mart) sonunda da türkiyeye geleceğini söylediler. Bir de şu belge hususunu merak ediyordum. euro-3 belgesine sahipmiş RTR. Üstelik belgeler hollanda ve almanyadan alınmış. Onu da geçtim wego diye de bir scooterları var. Onda euro-3 ü de geçip euro-4 belgesi alınmış. Takdir ettim bu yönde.

Uzun lafın kısası yan yattı çamura battı hikayesi artık yok. 2 hafta sonra motorlar geliyorrrrrrrr :))))) Hayırlı ve uğurlu olsun...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar burda herkes birşey yazınca bende net bilgi almak için tvs türkiye yi aradım. geminin bu ay başıda yola çıktığını , bu ayın(mart) sonunda da türkiyeye geleceğini söylediler. Bir de şu belge hususunu merak ediyordum. euro-3 belgesine sahipmiş RTR. Üstelik belgeler hollanda ve almanyadan alınmış. Onu da geçtim wego diye de bir scooterları var. Onda euro-3 ü de geçip euro-4 belgesi alınmış. Takdir ettim bu yönde.

Uzun lafın kısası yan yattı çamura battı hikayesi artık yok. 2 hafta sonra motorlar geliyorrrrrrrr :))))) Hayırlı ve uğurlu olsun...



hay ağzına sağlık artık geliyor sonunda o zman paçaları sıvayalım yavaş yavaş..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst