Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
Vallahi bora abi İç lastikli olan lastikleri genelde Lastiğin kenarlarına bali sürüp sonrada normal sibob takıp tublese yapıyorlar ama ne kadar sağlıklı ne kadar değil tartışılır.
En mantıklı iş ise 200 lirayı gözden çıkartıp michelin sport pilot lastiklerinden alıp takmak hem kafan rahat olur hem yollar :cat:
abı sorun oluyo uyumlu olmadıgı için zamanla kacırıyo lastık jant arasından :cat:
teşekkürler bahadır ve ferhat kardeş.:cat: