TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,şimdi bu yeni apachelerin lastikleri siboplumu,yoksa tubless mi?bilen yada fuarda inceleyen varmı ?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
herseyin en ucuzu toplama diyorum, sibop tabi tubeless pahali :) yeni kasaya eski motoru ver gitsin :) beklenilen zamana yazik 3 sene beklet dalga gec milletle, en vezir motoru rezil et, vaktinde gtirme simdi ayni paraya cbr var 10 basar, hadi tokatla yeni kasayi :) azer bulbul gibi titre titre :p apachenin rtr220 giriyor vizyona biz 150sindeyiz daha
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
fuar da bana da tubeless dediler ya eğer öyleyse gerçekten beklediğim zamana yazık gerçi daha motor ortada yok ama .. neyse başka motor arayışına geçeceğiz büyük ihtimalle
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
herseyin en ucuzu toplama diyorum, sibop tabi tubeless pahali :) yeni kasaya eski motoru ver gitsin :) beklenilen zamana yazik 3 sene beklet dalga gec milletle, en vezir motoru rezil et, vaktinde gtirme simdi ayni paraya cbr var 10 basar, hadi tokatla yeni kasayi :) azer bulbul gibi titre titre :p apachenin rtr220 giriyor vizyona biz 150sindeyiz daha

valla helal olsun al bendende o kadar.:cat:
sevdiğim bir motor markasıydı bu ithalatçı firma resmen bitirdi yerle bir etti TVS Apache'nin karizmayı,anlamadığım diğer firmalardan komisyonmu alıyor diye şüphelenmiyor değilim.
bulunmaz hindu motorumu bu kardeşim getiremiyorsun diğer serilerini :pale:
yeni ybr 10 basar eski motorlu lastikleri şamyelli apache'ye.
anlaşılan ithalatçı firma hiç uğramıyor MT ye.yoksa belki kendini savunmaya çalışırdı,burda motor bekleyenlere bilgi verirdi.2009 dan beri 160 cc enjeksiyonlu yeni kasa gelicek diyip duruyordu servisler,yazık diyorum sadece.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
şu lastik işine takmış bulunuyorum.okuduğum kadarı ile,orjinal lastiklerini,sadece sibop değiştirmek sureti ile tubless haline getirenler var.acaba,herhangi bir sorun yaşadılar mı ?yaşadılarsa nedir öğrenebilirmiyim ?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Ya varya yeni kasayı karalamak için nerelere geldiniz artık bi lastikler kalmıştı oda tamam :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Şenonar,bahadır kardeş,sevgili hemşerim,senin şu yazdığım tublese çevirme konusunda bilgin var mı?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bu motorun titreşim dışında diğer rakiplerinden ne eksiği var motoru falan yağ yakıyor mu
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
bu motorun titreşim dışında diğer rakiplerinden ne eksiği var motoru falan yağ yakıyor mu

benim apeche 90000 km yaklaştı 3 kez motor açılacak,piston,sekman,karbütör (185tl ),statör (90 tl) ve bir kaç parça daha degişecek,dün bir kaç motorcudan teklif aldım 1000 lira civarı masraf çıkıyor,şuan da günlük 150 gram yag yakıyor,10 gün öncesine kadar full benzin istasyonundan benzin alıyordum,540 km'de yedege düşüyordu,sonra eksozdan tuhaf kokular gelmeye başladı,shell'den benzin almaya başladım,şuan da 400 km yedege düşüyor..
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
bence cok gereksiz eleştiriler. arkadaslar göz var nizam var ya bu yeni kasa apache ile hem görüntü hem performans olarak boy olcusecek piyasada hangi motor var soyleyin hele, ayrıca o segmentte hangi motorda dijital gösterge var ? honde felan demeyin adamlar kaç senede devir saatini zor eklediler ama o da ne bu seferde vites göstergesi yok :( ybr ye bir lafım yok ama oda yeni bir motor kullanmıyor. tmm 160cc 180cc yada başaka bir motor getircem diye oyalayan firma hatalı sonuna kadar fakat, hala motor en güçlü en performanslı ve bence enkarizmatik motor (hele ki o bulut grisimidir nedir o rengi süper) 125 150 cc segmentinde. ayrıca honda 150 cc enjeksiyonlu on arka disk firenli yeni bir motor getirdi de bunun için mi apache yi yerden yere vuruyonuz??
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Şenonar,bahadır kardeş,sevgili hemşerim,senin şu yazdığım tublese çevirme konusunda bilgin var mı?

Vallahi bora abi İç lastikli olan lastikleri genelde Lastiğin kenarlarına bali sürüp sonrada normal sibob takıp tublese yapıyorlar ama ne kadar sağlıklı ne kadar değil tartışılır.
En mantıklı iş ise 200 lirayı gözden çıkartıp michelin sport pilot lastiklerinden alıp takmak hem kafan rahat olur hem yollar :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

benim apeche 90000 km yaklaştı 3 kez motor açılacak,piston,sekman,karbütör (185tl ),statör (90 tl) ve bir kaç parça daha degişecek,dün bir kaç motorcudan teklif aldım 1000 lira civarı masraf çıkıyor,şuan da günlük 150 gram yag yakıyor,10 gün öncesine kadar full benzin istasyonundan benzin alıyordum,540 km'de yedege düşüyordu,sonra eksozdan tuhaf kokular gelmeye başladı,shell'den benzin almaya başladım,şuan da 400 km yedege düşüyor..

Abi motoru kurye olarak kullanıryorsun ve ısrarla kötü olduğunu söylüyorsun.
Sende bilirsinki Hava soğutmalı motorlar Su soğutmalı gibi değildir kendilerini kolay soğutamazlar.Soğumaları içinse rüzgar gerekir.Seninde bütün gün hiç kontak kapatmadığına eminim.Sürekli sıkışık trafikte araç kullanımı Rampa yukarı kullanımlar motor soğutma yapamıyor yağlamada sorun çıkıyor yağ özelliğini kaybediyor sonuç motor pert.Sonrasında motor suçlu durumuna düşüyor.
O motoru acaba normal kullanımda bu kadar sık rektefe görürmü.:bounce:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Vallahi bora abi İç lastikli olan lastikleri genelde Lastiğin kenarlarına bali sürüp sonrada normal sibob takıp tublese yapıyorlar ama ne kadar sağlıklı ne kadar değil tartışılır.
En mantıklı iş ise 200 lirayı gözden çıkartıp michelin sport pilot lastiklerinden alıp takmak hem kafan rahat olur hem yollar :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



Abi motoru kurye olarak kullanıryorsun ve ısrarla kötü olduğunu söylüyorsun.
Sende bilirsinki Hava soğutmalı motorlar Su soğutmalı gibi değildir kendilerini kolay soğutamazlar.Soğumaları içinse rüzgar gerekir.Seninde bütün gün hiç kontak kapatmadığına eminim.Sürekli sıkışık trafikte araç kullanımı Rampa yukarı kullanımlar motor soğutma yapamıyor yağlamada sorun çıkıyor yağ özelliğini kaybediyor sonuç motor pert.Sonrasında motor suçlu durumuna düşüyor.
O motoru acaba normal kullanımda bu kadar sık rektefe görürmü.:bounce:

benim apeche de fabrika çıkışı devrinde sorun var,bu namussuzun saglamı saglam dandigi dandik çıkıyor,(daha önce apache kullanan kuryelerden biliyorum)geçenlerde kurye bir arkadaşla konuştum,150000 km yapmış,daha motor açtırmamış,motora durdugu yerde tır çarpıyor,motor perte çıkıyor.benim şansıma da bu çıktı
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
benim apeche de fabrika çıkışı devrinde sorun var,bu namussuzun saglamı saglam dandigi dandik çıkıyor,(daha önce apache kullanan kuryelerden biliyorum)geçenlerde kurye bir arkadaşla konuştum,150000 km yapmış,daha motor açtırmamış,motora durdugu yerde tır çarpıyor,motor perte çıkıyor.benim şansıma da bu çıktı

Ozaman bunun için motoru suçlamaya gerek yok sonuçta hepsi makina insanın elinden çıkıyor Bu hondada'da olur suzukide de yamahada da.Parça fiyatları Bütün firmalarda yüksek sadece ybr125 ve cbf150 nin avantajı yan sanayi parçası'nın bol olması
Selepsiz tvs'de öyle bir motor yapmışki başka parça üzerine olmuyor :mrgreen:
Hergangi bi parçasıyla oynama yapamıyorsn :mrgreen:
En basit örnek motorun önünü indirmek istesek 1cm dahi indirdiğimizi varsayalım ön frene bastığımız anda çat ön çamurluk gider.Sıfıra sıfır ayarlamışlar herşeyi.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bahadır nasılsın bu arada
bir dünya yorum yapmıştım,firmanın hatalarını yazmıştım şer... ttnet kesildi bütün yazdıklarım gitti :pr:
bir dünya para veriyoruz ayda istanbulun göbeğinde yaşıyoruz bu devirde hayla internet kesiliyor haram zıkkım olsun diyorum aldıkları para.

aslında apache'nin ne sıkıntısı oldugunu 1 sene ve üzeri kullanan arkadaşlar zaten fazlasıyla biliyor çünkü hepsinde aynı sorun var.
peki bu sorunları düzeltmişlermi bence hayır,çıksın yeni makyajlı kasalar piyasaya 6 ay sonra yine duyarız sıkıntıları demedi demeyin.
aslında olay basit ülkesine göre üretilip gönderilen motosiklet bunlar.
gelişmekte olan ülkelere sat motosikleti sonrasını boş ver alıcı istediği kadar şikayette bulunsun kime ne.
satsın bu motosikleti bu haliyle Avrupa ülkesine görelim,mesela Almanya'ya
honda'nın senelerdir Türk müşterilerinden aldığı şikayetleri hiç bir ülkeden almamıştır kesin

sonuç bir ücret karşılığı sattığın motosikleti kaliteli diyorsun o zaman sorunsuz bir şekilde tasarla yap öyle sat ,milleti yedek parçasız bırakma.
bakın kawasaki orjin Japondur ama Türkiye'deki itibarı yerle bir neden parça sıkıntısı,peki kimin hatası ithalatçı firmanın. müşterisini adam yerine koymamasından kaynaklanıyor Allah'tan avrupa ülkelerinde parça varda netten alabiliyoruz
ben 2009 apache'ye 3 ay karbüratör bekledim sağolsun Aydın usta vitrinindeki motorun üzerinden söküp benim motora taktı'da sorunumu çözdü,bu arada km 2500 deydi.
kızıyorum sadece ithalatçı firmanın vurdum duymazlığına,müşterisini kandırmasına
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bahadır nasılsın bu arada
bir dünya yorum yapmıştım,firmanın hatalarını yazmıştım şer... ttnet kesildi bütün yazdıklarım gitti :pr:
bir dünya para veriyoruz ayda istanbulun göbeğinde yaşıyoruz bu devirde hayla internet kesiliyor haram zıkkım olsun diyorum aldıkları para.

aslında apache'nin ne sıkıntısı oldugunu 1 sene ve üzeri kullanan arkadaşlar zaten fazlasıyla biliyor çünkü hepsinde aynı sorun var.
peki bu sorunları düzeltmişlermi bence hayır,çıksın yeni makyajlı kasalar piyasaya 6 ay sonra yine duyarız sıkıntıları demedi demeyin.
aslında olay basit ülkesine göre üretilip gönderilen motosiklet bunlar.
gelişmekte olan ülkelere sat motosikleti sonrasını boş ver alıcı istediği kadar şikayette bulunsun kime ne.
satsın bu motosikleti bu haliyle Avrupa ülkesine görelim,mesela Almanya'ya
honda'nın senelerdir Türk müşterilerinden aldığı şikayetleri hiç bir ülkeden almamıştır kesin

sonuç bir ücret karşılığı sattığın motosikleti kaliteli diyorsun o zaman sorunsuz bir şekilde tasarla yap öyle sat ,milleti yedek parçasız bırakma.
bakın kawasaki orjin Japondur ama Türkiye'deki itibarı yerle bir neden parça sıkıntısı,peki kimin hatası ithalatçı firmanın. müşterisini adam yerine koymamasından kaynaklanıyor Allah'tan avrupa ülkelerinde parça varda netten alabiliyoruz
ben 2009 apache'ye 3 ay karbüratör bekledim sağolsun Aydın usta vitrinindeki motorun üzerinden söküp benim motora taktı'da sorunumu çözdü,bu arada km 2500 deydi.
kızıyorum sadece ithalatçı firmanın vurdum duymazlığına,müşterisini kandırmasına
Saol tamer abim allaha şükür iyiyim sen nasılsın?
Ben motorun titreşiminden dolayı hiç şikayet etmedim çünkü vidaları düzenli olarak sıktırdığım için titreşim aşırı derecede rahatsız edici değildi benim için.
Yeni kasasıda çok hoşuma gitti bayi'yi aradım bu ay sonu elimizde olacak dedi hayırlısıysa alıcam.
Pek sorunda yaşayacağımı sanmıyorum gerçi herşey şans işi karpuzun içini göremeyiz sonuçta.:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Saol tamer abim allaha şükür iyiyim sen nasılsın?
Ben motorun titreşiminden dolayı hiç şikayet etmedim çünkü vidaları düzenli olarak sıktırdığım için titreşim aşırı derecede rahatsız edici değildi benim için.
Yeni kasasıda çok hoşuma gitti bayi'yi aradım bu ay sonu elimizde olacak dedi hayırlısıysa alıcam.
Pek sorunda yaşayacağımı sanmıyorum gerçi herşey şans işi karpuzun içini göremeyiz sonuçta.:cat:

teşekkürler Bahadır Allaha şükür iyiyim .
benimde elim hep üzerindeydi meletin ama defolusu denk gelmişti 2. apache :p çok çektirdi bana 2008'i zaten hiç konuşmuyorum ayaklarımın altı ellerimin içi ağrıyordu motosikletten indiğimde :p genelde 80-100 km yol yapınca çıkıyordu ağrılar ortaya :)
ah bu bayiler yokmu
hadi hayırlısı diyelim inşallah sağlam olanı denk gelir sana sorun yaşamazsın.
bu arada kendine iyi bak,kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
teşekkürler Bahadır Allaha şükür iyiyim .
benimde elim hep üzerindeydi meletin ama defolusu denk gelmişti 2. apache :p çok çektirdi bana 2008'i zaten hiç konuşmuyorum ayaklarımın altı ellerimin içi ağrıyordu motosikletten indiğimde :p genelde 80-100 km yol yapınca çıkıyordu ağrılar ortaya :)
ah bu bayiler yokmu
hadi hayırlısı diyelim inşallah sağlam olanı denk gelir sana sorun yaşamazsın.
bu arada kendine iyi bak,kazasız belasız sürüşler dilerim.

Şans işi abi ya allah hakkımızda hayırlısını versin kendine dikkat et :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst