TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
apeche

alın bakalım apecheleri,3 sene sonra kafanızı duvara vurursunuz,hintlinin yaptıgından hayır gelmez:pr:
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
1
alın bakalım apecheleri,3 sene sonra kafanızı duvara vurursunuz,hintlinin yaptıgından hayır gelmez:pr:

bende apeche'yi 2,5 yıl kullandım,uzun yol motoru degil,40 km yol yaptıgım zaman vibrasyondan ayaklarım,kollarım uyuşuyordu,ayrıca yedek parçası çok pahalı,yaygın servisi yok..zenon far takamazsın,aydınlatma yapamazsın,artçıyla hafif yokuşda kafa yapar daha ne sayayım,tutupda hondayla yamahayla şu motoru karşılaştırmayın...:)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
bu adamda birşey var ama anlamadım:silent:

arkadaşım burda deneyimlerinimi paylaşıyorum,apeche benim gözümde tamamen bitti,sıfırını 2000 liraya verseler yine almam bu motoru adam etmek için neler neler yapmadım,2008 de az yakması ve yaygın servis agı nedeniyle bu motoru aldım,bugün koskoca istanbul'da 4 tane servisi kaldı,motoru servisinden başka bir yere götürmedim.en kaliteli yag castrol yag kullandım motoru sıkıştırmadım,hazirandan beri yaptıgım masraf parça parça 3000 lirayı geçiyor.1994 den beri motorsiklet kullanan biri olarak,kullandıgım en kötü motor apeche,bu adamda birşey var ama anlamadım şeklinde yazıyorsun.Kimsenin kazık yemesini istemedigim için yazıyorum bunları,paranıza yazık etmeyin..:farao:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
arkadaşım burda deneyimlerinimi paylaşıyorum,apeche benim gözümde tamamen bitti,sıfırını 2000 liraya verseler yine almam bu motoru adam etmek için neler neler yapmadım,2008 de az yakması ve yaygın servis agı nedeniyle bu motoru aldım,bugün koskoca istanbul'da 4 tane servisi kaldı,motoru servisinden başka bir yere götürmedim.en kaliteli yag castrol yag kullandım motoru sıkıştırmadım,hazirandan beri yaptıgım masraf parça parça 3000 lirayı geçiyor.1994 den beri motorsiklet kullanan biri olarak,kullandıgım en kötü motor apeche,bu adamda birşey var ama anlamadım şeklinde yazıyorsun.Kimsenin kazık yemesini istemedigim için yazıyorum bunları,paranıza yazık etmeyin..:farao:

Arkadaş bir nevi doğru Söylüyor. ama Aynı Zamandada Şans işi Bende Soğumaya Başladım. Nedenine gelince. Dün Titreşimden Sağ Arka Braket Kırıldı. O kırılınca Sol da kırıldı. Ayak freni Düştü Yolda. Motorun Blok Kısmında anlam veremediğim bir Yağ Var. Ama Çatlak Bulamadı Motorcular. Ben Bu Motoru Seviyorum ama Sadece Masraf Çıkartıyor.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaş bir nevi doğru Söylüyor. ama Aynı Zamandada Şans işi Bende Soğumaya Başladım. Nedenine gelince. Dün Titreşimden Sağ Arka Braket Kırıldı. O kırılınca Sol da kırıldı. Ayak freni Düştü Yolda. Motorun Blok Kısmında anlam veremediğim bir Yağ Var. Ama Çatlak Bulamadı Motorcular. Ben Bu Motoru Seviyorum ama Sadece Masraf Çıkartıyor.

siz motoru bakıma götürdüğünüz zaman tüm vidaların elden geçeceğini ustaya bi iletin.. daha sonra bu tip sorunlar ortadan kalkar..
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bende 2009 modeli var idi, sıfır almıştım 12 bin km bindim ve bu motorda acemiliğimi attım. Arkadaşlara kötü örnek olmasın ama çok alkollü bindim ve ve çok zorladım. Sadece motor bloğunun etrafından yağ sızdırıyordu. Ne vida düştü nede ayaklık. Her 1000km de yağ değişiyordum ve bütün vidalarını kendim sıkıyordum.
1 sefer şileye giderken yolda kaldım, onun da sebebi bjk den çıktım, şile yolunda çok zorlamam dan dolayı buji kesti. Yedek olduğu için değiştirdim ve yoluma devam ettim.
Motorumu geçenler de bir kuryede gördüm km si 50 bin i geçmiş. Abi diyor motorunu kim açtıysa çok güzel açmış. Acemiliğime geldi diyorum inanmıyor :)

87026301510671296101.jpg

04590810231422811959.jpg




Arkadaşlar yeni Apache nin bu rengi fuarda yoktu. Gelicekmi?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Bende 2009 modeli var idi, sıfır almıştım 12 bin km bindim ve bu motorda acemiliğimi attım. Arkadaşlara kötü örnek olmasın ama çok alkollü bindim ve ve çok zorladım. Sadece motor bloğunun etrafından yağ sızdırıyordu. Ne vida düştü nede ayaklık. Her 1000km de yağ değişiyordum ve bütün vidalarını kendim sıkıyordum.
1 sefer şileye giderken yolda kaldım, onun da sebebi bjk den çıktım, şile yolunda çok zorlamam dan dolayı buji kesti. Yedek olduğu için değiştirdim ve yoluma devam ettim.
Motorumu geçenler de bir kuryede gördüm km si 50 bin i geçmiş. Abi diyor motorunu kim açtıysa çok güzel açmış. Acemiliğime geldi diyorum inanmıyor :)

87026301510671296101.jpg

04590810231422811959.jpg




Arkadaşlar yeni Apache nin bu rengi fuarda yoktu. Gelicekmi?

siyah rengi de mevcutmuş gelecekmiş
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
3 motor arasında kararsızım, Apache, cbf150, KTM duke 125

bende aynı şeyleri hep araştırıyorum da siyah 2011 tvs de karar kıldım..fuara gittim canlı gördüm bindim çok güzel olmuş..honda da yağ yakma sorunu olmasa olabilir ama apache daha kaliteli ( malzeme ve işçilik) herkesin en büyük şikayeti vibrasyon olayını da çözmüşler %60 oranında yok etmişler.. bende eski kasa apchede vardı 33000 de sattım gayet memnundum titreşimide beni rahatsız etmiyordu.. şimdi gelecek olan hiç rahatsız etmez :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
bende aynı şeyleri hep araştırıyorum da siyah 2011 tvs de karar kıldım..fuara gittim canlı gördüm bindim çok güzel olmuş..honda da yağ yakma sorunu olmasa olabilir ama apache daha kaliteli ( malzeme ve işçilik) herkesin en büyük şikayeti vibrasyon olayını da çözmüşler %60 oranında yok etmişler.. bende eski kasa apchede vardı 33000 de sattım gayet memnundum titreşimide beni rahatsız etmiyordu.. şimdi gelecek olan hiç rahatsız etmez :mrgreen:

Sen gel XT 600 e bin, vibrasyon gör.. Masaj aleti gibi :))) Apache ile KTM arasındayım bende, şu ktm gelse fiyatı belli olsa malzemeyi görsek ellesek :))
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ktm nin fiyatı yüksek olur ya .. bende çok beğendim ama yapacak birşey yok bütçe meselesi
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Motor şans işidir Allah var Hiç masraf çıkartmadı sağı soluda durduk yere hiç kırılmadı bilemiyorum kullanımdan dolayı herşey olabilir.
Bende hiç sakin kullanan biri değilimdir.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
ktm nin fiyatı yüksek olur ya .. bende çok beğendim ama yapacak birşey yok bütçe meselesi

3000 Euro'dan aşağı anahtar teslim vereceklerini kesinlikle düşünmüyorum. yalnız rtr'nin fiyatı cbf'ten yüksek kalmış bayi fiyatlarına bakınca, hani düşük tutucaz diye slogan atıyordu bazıları??? insan ister istemez honda'ya güven tazeliyor bu tarz güvensizlikleri art arta gördükçe...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nisanı bulur o zaman bizim test, neyse Allah ömür versin hepimize de görelim :)

aga havalar duman etti...kısmetse Nisana artık...


2.elde zararı göze almış biri olarak fazla zarar edeceğimi yine de sanmıyorum, 2009 model 14.000 km'de tam 2 yaşında bi apache aldım, 40 lt çanta, ön-arka sıfır lastik, kışlık el-diz koruma, alarm, halat dahil 2300 TL'ye aldım. Marş motorunu ve yağını da aldığım gün satan değiştirerek teslim etti. Fazer 600 öncesi tecrübelenmek için alabileceğimin en idealiydi bence...


bence de...2300 bedava...o rakama sıfır mondıal kanunı alıp sevinen var sıfır mal aldım diye...TVS YBR CBF olsun her zaman bizdendir...

alın bakalım apecheleri,3 sene sonra kafanızı duvara vurursunuz,hintlinin yaptıgından hayır gelmez:pr:

ben yeni kasa TVS lerin önce kuryelerin elinde ne hale geldiğini görmek istiyorum...mesela kadranın pert olmasını bekliyorum ...kaç ayda perte çıkacak...servisler bunu garantiden ne zaman karşılamamaya mır kır etmeye başlıycak bunları izliycem...:cherry:

bence bu yeni kasa sert kullanıma gelmez...içimden bir ses sağlam olduğunu ama bu dijital ekranın aşırı hassas olduğunu söylüyor...yani servislerin hali duman...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Havalar toparlanınca paylaşırsın testi, acelisi yok :) Bu arada,yeni kasada ilk kırılacak yer bence alt grenaj olacaktır, kaldırımdan atlarken çat çut :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tvs standında şov yaptım fuar günü.. stant görevlisi gelmiş motoru övüyor..
dedim üzerinde halen ağaç kesme motoru olan stil gibi vibrasyonlu motor mu var... dedi ramazan değiştirdik..lamba patlatıyormu gösterge kesiyormu..koruma demiri kırıyormu... yolda civata topluyormuyuz yine... dediği kelime tam anlamıyla olmasada viibrasyon azaldı.... nisan gibi test e gideceğim..

motor güzel ve hoş olmuş.. tvs düşmanı falan değilim.... sadece üzerindeki vibrasyonun motoru dağıtmasını sevmiyorum.... yamaha honda tvs sıralaması bana göre uygun... ama motoru ciğerli ve granaj aksamı çok sağlam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst