TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
belene bu motor 80 km hızla çıkabiliyor ben çok 2 kişi antakyaya gitim ben dörtyolda oturuyorum benen değil biz daha yokuş yaylalara gidiyoruz banamısın demiyor
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
15
masmavi arkadaş ben geçen ay senelik iznimde; istanbul-tekirdağ-çanakkale-balıkesir-izmir-aydın-muğla-antalya-mersin-adana ve osmaniye ye gittim. Belki inanmayacaksınız ama öyle sahil yörelerini geze geze yaklaşık 20 gün motosikletle gittim. Aynı şekilde memleketten adana-ankara üzeri istanbul a geldim yaklaşık 4500 km yol katettim hiç bir sorunla karşılaşmadım. Ama motosiklet bakımlarını zamanında yaptırman gerek gerçi bakımları ben kendim yapıyorum. bakım dediğinde yağ-zincir-buji- hava filtresi işte o çakal ustalara para vermeye niyetim yok ...

Motosikletine güveniyorsan git derim. Sık sık mola vermeyi unutma. Yolun açık olsun...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
bu yeni gelecek apacheler enjeksiyonlu olacakmış şimdikilerden ne farkı var bu enjeksiyonluların ?

bide yeni gelecek olanla eskiler aynı güç tork ve hp demi olacak bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Şuanda 20 TL ye 200 KM den fazla gidiyoruz. Enjeksiyonlu da daha da fazla gideriz. Daha fazla Olabilir. HP si Ve Torku. Zaten hızı bize yetiyor. 135 KM oynama olmadan. Daha ne Lazım
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
70
Motosikleti
Yamaha XJ6
s.a arkadaşlar bende apache 2009 var ama 2010 cıkıslı km 6000 de uzun yol yapmayı düşünüyorum hataya gidecem uzun süre bu motoru kullanan arkadaslar ıkı kişi götürürmü sizce BELEN dağını cıkabilirmi bu motor bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...

Çok rahatlıkla gidebilirsin zaten moturun performansı oldukca iyi hic zorlanmazsın gecen hafta antakyadaydım motorla gitmek daha keyif veriyor..
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
20
Ya Arkadaşlar ne bu APACHE NİN güzelliği aşık oldum resmen yav. Sevgilim Duyacak Apache ile ilişkim diye korkuyorum. Çünkü en çok kendisiyle ilgilendiğimi sanıyor.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
tvs_apache_rtr_180_test_drive.jpg
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşım resimdeki RTR 160 türkiyeye ancak 2 sene sonra gelir...ayrıca onun arkada disk ..15.02 beygir hepsinin tvs nin orjinal sitesinden araştırdım şuana kadar en iyi commuter RTR 180 o da türkiyeye gelirse..tabi
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Arkadaşım Anlamak istemiyorsunuz Galiba. Zaten Türkiye'ye 180 gelmesi imkansız. Prosedürler... 160 gelicekti yoksa motorlar. Ondan bu kadar uzun sürüyor. 15o RTR Motor ürettiler birde. Normalde 160 onlar. Türkiye Den ötürü bir sorun bu. 180 ya da 160 RTR kasa de. Ne Dersen artık Kasa o. Sadece Motoru 150 CC. Yani istersen Hindistan'dan Parçaları sipariş et Koy Aynı şey. Sadece Motor Enjeksiyonlu olacak. Olay bundan ibaret. Gelincede Fiyat'ı cazib olucak zaten.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu gün geçerken göztepe'de bir tane yeni kasa rtr 160 gödrüm gibi geldi çil çil duruyordu park halinde acelem olduğu için duramadım.büyük olasılık numune 160 lardan biriydi galiba.duyduğuma göre hava muhalefetlerinden dolayı gecikme olacakmış yeni kasaların Türkiye'ye gelmesinde.zaten boş versinler 160 ları direk 180 leri getirsinler yurdum insanlara,bizim hintliler kadar kıymetimiz yokmu.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
valla bende belki yeni kasadan alabilirim çok hoşuma gitmeye başladı özellikle beyaz.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Çare yok yei yeni apache gelir 200cc için modifiye işlemlerine başlarız bide 180 liğin kuyruğunu bulursak başka eksik kalmaz.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
bugübnden ıtıbaren bende apache kullanıcısıyım artık aranızdayım sıyah ıncım cok hosuma gıdıyor her yonden tatmın edıyor gozu kapalı alıncak mtr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst