s.a arkadaşlar bende apache 2009 var ama 2010 cıkıslı km 6000 de uzun yol yapmayı düşünüyorum hataya gidecem uzun süre bu motoru kullanan arkadaslar ıkı kişi götürürmü sizce BELEN dağını cıkabilirmi bu motor bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
Bekliyoruz![]()
Çare yok yei yeni apache gelir 200cc için modifiye işlemlerine başlarız bide 180 liğin kuyruğunu bulursak başka eksik kalmaz.