TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
:cat:SLM APECHE KULLANICILARI BENİM 2009 SİYAH APECHEM VAR 6.350 KM DE 30000 TL ALMAK İSTEYEN 5347005860 DAN BULA BİLİR TEMİZ

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

:cat:SLM ARKADAŞLAR BENİM 2009 APECHEM VAR SİYAH 6.500KM DE SIFIR AYARINDA ALMAK İSTEYEN TLF 5347005860 :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

:cat:SLM APECHE KULLANICILARI BENİM 2009 SİYAH APECHEM VAR 6.350 KM DE 30000 TL ALMAK İSTEYEN 5347005860 DAN BULA BİLİR TEMİZ

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

:cat:SLM ARKADAŞLAR BENİM 2009 APECHEM VAR SİYAH 6.350KM DE SIFIR AYARINDA ALMAK İSTEYEN TLF 5347005860 :cat:

:cat::cat:
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
8
arkadaşlar 13t olan ön dişliyi dişliyi 14t ile değiştirdim düz yolda 10-15 km fark etti ama yokuş yukarı biraz bayılır gibi oluo :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Gelse ne olcak ya. Benim elime Para geçince Alıcam bir tane Hyosung Göstergesi. Dijital. Birde Polyesterden grenaj yaptırıcam. Bir Sakal. Arka tutma demiri. Bir tek Stop kalır.
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
8
30 tl verdim kardeş. dişlilerin boyutları birbirine yaşlaştıkça çevrilmesi zorlaşıo :) fiziksel açıklaması böle :D ama başka bi sebebi varsa bilmiorum :D
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
bende yeni model apache yi bekliyorum fakat geçen gün mondial 150mr yi gördüm titreşim falan yokmuş kafam karışmaya başladı.
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
5
arkadaşlar ben de 2 motor arasında kaldım 0 alıcam,tvs apache mi ybr 125 mi diye,kafam allak bullak oldu :d..
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi. Monidal'in 250 CC Touring i Gayet güzel. Bende Motorumu Satıyorum. Bilginize.(#26230751)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Vallahi. Monidal'in 250 CC Touring i Gayet güzel. Bende Motorumu Satıyorum. Bilginize.(#26230751)

arkadaşlar bende satıyorum motorumu :pale:
buyrun sahibinden.com linki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ull-orjinal-hatasiz-daha-sifir-32665378/detay

sitemizden alıcak olan arkadaşa elimden geldiğince yardım edebilirim

satış nedeniniz nedir acaba samimi cevaplar vererek tereddütte olan almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
satış nedeniniz nedir acaba samimi cevaplar vererek tereddütte olan almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz:)

tabikide ticaret ile ugraşıyorum esnafım nakit ihtiyacım bulunmakta 1 kaç haftaya kadar muhakkak satmam gerekiyor son dakika acill ödemelerim bulunuyor o neden ile satmak durumundayım alıcak olan arkadaş daha sıfır bir motora binicek benimde işim görülücek 2 taraf içinde hayırlı olur dileklerimle allah daha iyilerini nasip etsin cümle cemalimize:rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
slm apechecilere

:bounce:SLM ARKADASLAR BENİM APACHEM SATLIK ALMAK İSTEYEN ARKADASLAR VARSA SİYAH 2009 65000 KM DE 30000 ALMAK İSTEYEN ARKADASLAR 5347005860

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------

:queen::cat:SLM ARKADAŞLAR BENİM APACHEM TEMİZ ALMAK İSTEYEN KACIRMASIN DERİM 2009 6500 KM DE 30000 5347005860 ULASA BİLİR RENK SİYAH:cat::farao:
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
slm arkadaşlar

:bounce::cherry:SLM ARKADASLAR BENİM APACHENLE CBF TAKAZ ETMEK İSTEYEN VARM BENİM APACHEM SİYAH 2009 6500KM DE SATADA BİLİRİM 3000 TL 5347005860 ULASA BİLİRSİNİZ:cat::cat:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
arlık ayında geliyormuş yeni apacheler kocaman yaz geldi geçti kışa kim alır artık bilmem
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
oooo bu yenı apachelere gelecekte biz gorecez aralıkmış bende bugun sordum bayıye barı okadar surunduorlar keşke 180 liğini getirsinler adamlar su sitede bi yenıılık yapamıor motru nezamn getiriler ordan bellı oluor aslında bi bilgi yok sormasan arkadaslar olanlarla yetinecez bu gıdışle hadı hayırlısı :farao:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ya bide siparişe göre getiriyorlar öle gidip bayiden direk alamıyosun..kapora verip isim yazdırıyorsun...mersindekli ilk parti doldu zaten..ikinnci partiye isim yazdıracaz artık..ilk partide 20 kişi isim yazdırmış kaporada vermiş nasıl alacaz bilemiyom valla...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
ya bide siparişe göre getiriyorlar öle gidip bayiden direk alamıyosun..kapora verip isim yazdırıyorsun...mersindekli ilk parti doldu zaten..ikinnci partiye isim yazdıracaz artık..ilk partide 20 kişi isim yazdırmış kaporada vermiş nasıl alacaz bilemiyom valla...

:mrgreen: hikaye onlar yani şöyle adam motor gelmeden müşterileri topluyor

aralıkta geliyor diyorlar bir gelmeye başlasın şubat martı bulsun her bayinin önünde görürsün yeni apcheleri kaporaydı yer ayırtmaydı fasa fiso :farao:

ben hemen alıcam sabırsızın ilk partiden olsun dersen orası ayrı mesele

çok ufak tereddütlerim endişelerim var ama almayı düşünüyorum hazirana :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst