TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2010
Mesajlar
24
ben en son rampa aşağı 140 gördüm ama bunların ibreleri yanlış gibi geldi yamahayla yan yana gidiyoz 10km fazla gösteriyo
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
oh be en sonunda karar verdim 2011 apachi alıcam videolarını flnda izlediğimde dijital ekran fln insan gerçek görünce başka oluyor..kalitesi gerçekten commuterlere göre yüksek
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Ben Size Kamera Bulursam Video sunu Çeker Atarım. Yalan Konuşucak halimiz Yok. Bu itamları Söylemek Ayıptır. Motorumu 6 Bin KM ye kadar Çok sıkıştırmadım. 6 bin den 10 Bin e Kadar Acaip zorladım. Motor Tek kişi de iki kişide Aynı hızı yapıyor. 1. Viteste 55- 60 KM Arası 2 de 80 e kadar geliyor zaten 3 te 100 4 tede nereye kadar giderse. Sadece 8-9 Binde attırmıyorum motoru kesiciye girinceye kadar basıyorum. Neyse Kamera bulursam Görüşürüz.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
selam dostlar apachenın orjınal ilk balatası sert ıslanınca , kapıyo, kaydırıyo arkayı, ne marka onerırsınız yumşak balatadan malum kaptımı kıç atıyo hele bıde ıslak zemın degiştircem kısmetse :wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Önce Ayarını yaptır benim kide ilk gayet yumuşak.Bence Bir Motorcuya Danış. Benimde KM telim Koptu. 60 ı Geçmiyor :) Yenisini Alıcam bende Ama başka motorun kini takıcam.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
http://www.youtube.com/watch?v=ry7z_GDZ638
http://www.youtube.com/watch?v=6InaSR9uGWM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0rhc3oBzjQw&feature=related
arkadaşlar şu anda ispanyaya dagıtılmış durumda ve üzücü bi haberim var yine karburatörlü olarak geliyor sadece dış tasarımda fark vvar ve renklerde siyah,füme,karmen kırmızı,sarı olarak gelecek bilginize :) youtube açabilen arkadaşlar videolarını izleyebilirler

İsotları aradım şimdi, ekim ayı içerisinde en geç 2011 başı diyorlar ve injeksiyonlu geliyormuş merak etmeyin ...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Abi Zaten yakıtı iyi olan motoru Enjeksiyonlusu gelse hiç yemez herhalde. Ama işte. Birde Gelse.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Siz onu 2011 bahara bekleyin bence. İşte Türkiye'de firmalar bu kadar plansız öngörüsüz yönetiliyorlar. Gecikmenin nedenini sorsan bin tane bahane sayarlar, hepsi de Hindistan kaynaklı olur.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ne 2011 başı MERSİN deki AHMET ABİ DEDİ eylülde gitmştim ama ben..1-2 aya gelir dedi...
SİYAH KIRMIZI..bi renk daha var..ama bekleyenler(ben)beklediğine deyecek emin olun...bence cbf 150 alacak olan arkdaşlar.almasın 5 senedir adamlar değişiklik yapmamışlar...insan fotolarda görüyor ama fazla etkilenmiyor türkiyeye bi gelsin...kaliteyi göreceksiniz commuterdaki..NE CBF 150,,YBR 125 ESD HEM HIZ BAKIMINDAN HEM KALİTEDE YARIŞABİLİR..KEŞKE RTR 180 GELSE ....HİNDİSTAN DİYE KÜÇÜMSEYENLER SANMASİNKİ CBF VE YBR JAPON YBR 2005 VEYA 2006 DAN SONRA ÇİN... CBF İÇİNDE AYNI ŞEY SÖZ KONUSU 2009 DAN SONRASI OLABİLİR..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
Slm apecheciler temiz honda cfb 2009 olan varsa takaz ederim benim apechem var 2009 temiz ilgilenen arkadaşlar 5347005860 ulaşa bilirler
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Bende diyorum ki :) Sadece Kasa 180 kasa olacak motor 150 CC olucak =)) Başka gelen eden yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst