- Katılım
- 5 Eki 2010
- Mesajlar
- 24
ben en son rampa aşağı 140 gördüm ama bunların ibreleri yanlış gibi geldi yamahayla yan yana gidiyoz 10km fazla gösteriyo
http://www.youtube.com/watch?v=ry7z_GDZ638
http://www.youtube.com/watch?v=6InaSR9uGWM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0rhc3oBzjQw&feature=related
arkadaşlar şu anda ispanyaya dagıtılmış durumda ve üzücü bi haberim var yine karburatörlü olarak geliyor sadece dış tasarımda fark vvar ve renklerde siyah,füme,karmen kırmızı,sarı olarak gelecek bilginizeyoutube açabilen arkadaşlar videolarını izleyebilirler
İsotları aradım şimdi, ekim ayı içerisinde en geç 2011 başı diyorlar ve injeksiyonlu geliyormuş merak etmeyin ...
Abi Zaten yakıtı iyi olan motoru Enjeksiyonlusu gelse hiç yemez herhalde. Ama işte. Birde Gelse.
bu yeni modellerin 160cc lik yada 180cc lik modelleri türkiyeye gelecek mi acaba bilgisi olan var mı ?
YEni model dediginiz. Kasa 160-180 kasa Motor İse Enjeksiyonlu 150 CC Olacak.
Bende diyorum kiSadece Kasa 180 kasa olacak motor 150 CC olucak =)) Başka gelen eden yok
![]()