TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
buda beni kara kartalım:))):)


Uploaded with ImageShack.us
[
URL=http://img831.imageshack.us/i/fotoraf0135.jpg/]
fotoraf0135.jpg
[/URL]

URL=http://img827.imageshack.us/i/fotoraf0232.jpg/]
fotoraf0232.jpg
[/URL]



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

hadii arkadaşlar biraz canlandırın formu sizdende resimler bekliorummmm:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
buda beni kara kartalım:))):)


Uploaded with ImageShack.us
[
URL=http://img831.imageshack.us/i/fotoraf0135.jpg/]
fotoraf0135.jpg
[/URL]

URL=http://img827.imageshack.us/i/fotoraf0232.jpg/]
fotoraf0232.jpg
[/URL]



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

hadii arkadaşlar biraz canlandırın formu sizdende resimler bekliorummmm:pr:

Maşallah dostum kazasız belasız binmek dileğiyle..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

merhaba,
ben geçen hafta aydın usta ya uğradım. eylül sonu geleceğini ve fiyatının 3650 ile 4050 arası olacagını söyledi. yeni modelin resmin ide gösterdi bilgisayarından.kendisi de binmiş sanıyorum. şu an ben de arıyorum satın almak için. satmak isteyen arkadaşların mesajlarını beklerim. selamlar

Dün gece istoların resmi sitesine mesaj bıraktım, bu gün telefon çaldı müşteri hizmetleri arıyor, neyse detaylı bilgi almaya çalıştım, eylül ayı içerisinde bayilerimizde satışa sunulacaktır dediler, motor için detaylı bilgi almak istedim, verdikleri cvp ise enjektörlü ve digital gösterge farkı bildirildi bize ve kasa 160 lıklarla aynısı olucak dediler. Bakalım bende 4 gözle bekliyorum. Eski apache mi sattığıma o kadar çok pişmanım ki :((

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------

eylül gibi diyorlar yazda bitio artık kime satacaklarsa biraaz zoor gelir isotlar gibi yalancı olursa gelmez daha elimizdekilerle idare edicez artık .....

Bence firmada yalancı durumuna düştüğünü farkında ama bayilerde buna destek oluyor maalesef. Gümrükte sorun yaşadıklarını düşünüyorum. Malum türkiye şartlarına uygun olması gerekiyor bazı ölçümlerin.

Ama sezon bitiyor kışın artık kime satarlar yeni kasaları orası da tartışılır.
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
aslında erken gelecekti ama enjeksiyonlu getirtmek istedikleri için gecikmiş bu gun servıs bakımma gittiğimde sordum ama bole olması daha ii oldu çünkü enjeksiyonlu olmaması yanlış bi tercıh olurdu.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
müşteri hizmetleri herşeyin farkında,çok uzun zaman oldu yeni model konuşulmaya başlandı ve sonuca bağlayamadılar şu anda onlarda verdikleri cevapların tatmin etmediğini biliyorlar eminim.Yeni modele göre benim apache'min enjektörlü olmamasını fazla sorun etmiyorum,granajlarıda alıp takarım ama digital gösterge daha güzel olcak o kesin(büyük ihtimal satılmazsa onu da alcam:) sezonda satarsam istediğim motoru alırım eğer satılmazsa apache nin benden daha çekiceği var :)

sahibinden ilan no:25476885
[email protected] ayrıntılı bilgi isteyenle görüşebilirim,önceki sayfalarda gezi fotoğrafları fln mevcut.
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
walla deiştirmek bana mantıklı gelmıor ufak tefek farklar için sonucta gucler aynı ektraları zamanla yapılabılır;)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Arkadaşlar Ne zamandır Konuşulmuyor Özledim sizleri Vallahi. Motorum İlk Defa Bugün Hiç bir oynaması yoktur. 125 KM yaptı. Gerçekten Şok oldum =))
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi Kardeşim Demek ki Harbiden Medeniyet yok orada. Yamaha gibi Parça sıkıntısı olan bir marka. Hemde 125 CC lik scooter'a 6 bin TL Fiyat çeken Firma Medeniyetse. Ben istemem öyle medeniyet.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Yok aga işte yok yok yok Kim getirmiyo bunlar kim kim kim :p:p Ben atılsam mı ki bu işe honda tvs sym ortak bısıler :) Ama bu cınlıler varken zor satar :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
eee Batar tabi :) 125 CC CBR'yi 6 Bin TL ye Satarlarsa. Kimse Almaz. 100 cc'lil Scooter 4 bin TL. Ben 3.500 TL ye Apache'mi Aldım. Hepsine Basar Alayına gider =))
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
sağol sarp iyidir çok şükür,yoğun çalışıp duruyoruz o yüzden pek bakamıyorum foruma ama çok durgun gidiyor kimseden ne mesaj ne fotoğraf yok bakıyorum.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
Apache İle Pikniğe giderken resimde 3 apache var :)

2ujs8cn.jpg


Benim Ufaklık Çanta Parlatıldı :) Arkadaşın Tüplü Honda Beat'le beraber :D:D

oa81p5.jpg


Çakar Lambaların Montajının Hemen ardından,Daha iyileri ayrıntılı gelcek

rcjx5j.jpg


Şimdilik Benden Bu kadar :)
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
tvs ile uzun yollar yapmış kimse varmı rahatlığını merak ediyorum ayrıca link varsa paylaşabilirmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst