TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
2008 model vibrasyon bi anda oldu . ne iş anlamadım . yağını değiştirdim bujiyi değiştirdim . komple vidaları sıkıldı . gene de devam ediyor . hacı satıcam böle giderse alıcam bi (10 dk düşüyorum) daha bulamadım . :D alırım bişey işte

Avans ayarı falan kaçmış olmasın ? Madem 2008 o zaman yeni gelen modelin yorumlarını beklemekte fayda var. Her ne kadar motor aynı dense de iç kısmında vibrasyonu biraz daha düşürecek tedbirler almış olabilirler.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
pki 2-3 sene sonra yedek parça konusunda falan sıkıntı yaparmı. bende cbf 150 alma arifesindeyim bu motorda hoşuma gidiyor ama hiç bilmediğim için tereddütlerim var.

motosıklet işi bırazda şans işidir bunu hemen belırteyım benım motosıkletım 4 senedır problemsız hemde uzun yol dahı her turlü yolda kullanıyorum .gelelım senın meselene apaçi kullanan arkadaşım var motosıklette problem cıkmadığı gıbı hızı 130 kadar cıkıyor daha yenı amasradan geldık ben 150 tl benzın yaktım apaçi 100 tl benzın yaktı. ve yolda da hiç gerı kalmadı yalnız alır almaz lastık değiştıreceksın bılgın olsun
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni Apache aynı motorla mı piyasaya sunulacak,bilen duyan var mı:silent:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
gecen servıste konuştuk gelecek olan aynı motor aa enjeksıyon olacak bırde makyajlı olacakmış hatta o servıse 2 tane önumuzdeki hafta gelecekmış

Sanırım haklısın, çünkü şu ilanda da test için gelen modellerin karbüratörlü olduğunu ama satılacak modellerin enjeksiyonlu olacağını yazmışlar. Bari fiyatı abartmasalar.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-apache-rtr-yeni-resimleriyle-yeni-apache-gene-baris-motorda/detay
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Sarı çok iyi gidiyo bu motora...

54862d1222841826-tvs-apache-rtr-initial-ownership-report-edit-fun-twisties-pics-pg7-lhs.jpg


bu resime bayıldım :) hatta hasta oldum x)
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
3
Avans ayarı falan kaçmış olmasın ? Madem 2008 o zaman yeni gelen modelin yorumlarını beklemekte fayda var. Her ne kadar motor aynı dense de iç kısmında vibrasyonu biraz daha düşürecek tedbirler almış olabilirler.

arkadaşım ben tamirciyim aynı zamandada apache delisiyim aynı dert benim motorumdada vardı tüm motor vidalarını elden geçirdim hiç bi sorun kalmadı sana tavsiyem tekrar tüm vidaları kontrol ettir mutlaka gevşek bi tane vardır
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar 2009 ocak ayında 0 km apache satın aldım ve 2009 aralık ayında sattım. Gerçekten yakıtı seriliği ile mükemmel bir motor. Malum ilk motor heves :) büyük makine alacağım diye sattım. 2 ay sonra bir tanıdığımdan piaggio x9 250 satın aldım. 2005 model maxi scotter. İnanın 6 ay dayanabildim. 55 tl ye benzin doluyor ve 270 km yapabiliyorum. Ortalama sakin kullanımda 20 kuruş, gazlı kullanımda 24 kuruş yakmakta idi ve işin kötüsü 1800 TL masraf yaptım, lastik elektrik abidik gubidik derken italyan motoru kesemi çok üzdü.

2 gün önce çok yakın bir arkdaşım askere gideceği için satmam için apache sini bana bıraktı ve abi satana kadar motor senin gez kafana göre takıl dedi :)
Benzin yedekte iken 10 tl benzin aldım 130km yaptım hala yedeğe geçmedi bir türlü :) , aldığım keyif haz cabası.

Yeni kasa apache 4 gözle bekliyorum, ama yılbaşından sonra almayı düşünüyorum, sizce bu yeni kasayı almaya değermi?
Benim gördüğüm kadarı ile baya makyajlanmış, karbratörden enjektöre terfi, alt sakal üst depo önünde bir şey :) direksiyon gösterge vs.... Zatan bu motoru seviyordum şimdi aşk daha da arttı :)
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
160 liklere pek heveslenmeyin fiyatları biraz abartılı olacak 10 cc fark içi o paraya deymez 150liliğe devam apacheye selam :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
:)
Arkadaşlar 2009 ocak ayında 0 km apache satın aldım ve 2009 aralık ayında sattım. Gerçekten yakıtı seriliği ile mükemmel bir motor. Malum ilk motor heves :) büyük makine alacağım diye sattım. 2 ay sonra bir tanıdığımdan piaggio x9 250 satın aldım. 2005 model maxi scotter. İnanın 6 ay dayanabildim. 55 tl ye benzin doluyor ve 270 km yapabiliyorum. Ortalama sakin kullanımda 20 kuruş, gazlı kullanımda 24 kuruş yakmakta idi ve işin kötüsü 1800 TL masraf yaptım, lastik elektrik abidik gubidik derken italyan motoru kesemi çok üzdü.

2 gün önce çok yakın bir arkdaşım askere gideceği için satmam için apache sini bana bıraktı ve abi satana kadar motor senin gez kafana göre takıl dedi :)
Benzin yedekte iken 10 tl benzin aldım 130km yaptım hala yedeğe geçmedi bir türlü :) , aldığım keyif haz cabası.

Yeni kasa apache 4 gözle bekliyorum, ama yılbaşından sonra almayı düşünüyorum, sizce bu yeni kasayı almaya değermi?
Benim gördüğüm kadarı ile baya makyajlanmış, karbratörden enjektöre terfi, alt sakal üst depo önünde bir şey :) direksiyon gösterge vs.... Zatan bu motoru seviyordum şimdi aşk daha da arttı :)

bu motorun rezerv kapasitesi 2.5 lt 2.5x 3.680=9.20 krş yapar km de 80-85 krş yakıyor şehir içi 9.20/80 desek=115 km yapar.sende zaten bu kadar benzin almışsın izmit'e gider çorba içer geri gelir birazda gezersin :)
şaka bir tarafa şu an yeni uzun yoldan geldim.1100 km yol yaptım 4 günde arkadaşlarla.km de 85 krş yakıyor tık yok maşallah ve full yüklü.
videosunu çektim yolda uzun oldugu için vakit bulup atamadım siteye yakında atarım merak edenler görür.
ama 150 cc enjeksiyonlu bir motora sahip 2010 model TVS ye O parayı veripte almam sadece makyajlanmış motor başka icraat yok.kusura bakmasınlar bunlarda başladı ybr-cbf gibi sağı solunu makyajlayayıp piyasaya sürmeye.elin hintlisinden neyimiz eksik getir 180-250 cc leri kardeşim bedavamı veriyorsun sanki.:pr:
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
3
Yan çanta

Arkadaşlar tekrar merhaba

Bende de sizde olduğu gibi TVS Apache RTR 150 var. Hepiniz eminim birşey koyacak yer sıkıntısı yaşıyorsunuzdur. Bu yüzden bende motoruma hem ya çanta hemde arka çanta almaya karar verdim. Ama ilçede yaşadığım için arka çanta bile zor buluyorum size soracağım Balıkesir ve çevresinden hem yan çanta hemde arka çanta bağlantı aparatı bulabileceğim yer var mıdır?
Teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım ben tamirciyim aynı zamandada apache delisiyim aynı dert benim motorumdada vardı tüm motor vidalarını elden geçirdim hiç bi sorun kalmadı sana tavsiyem tekrar tüm vidaları kontrol ettir mutlaka gevşek bi tane vardır

tekrar bakayım bari .gerçi serviste hepsini kompresörle sıktırmıştım
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arkadaşlar tekrar merhaba

Bende de sizde olduğu gibi TVS Apache RTR 150 var. Hepiniz eminim birşey koyacak yer sıkıntısı yaşıyorsunuzdur. Bu yüzden bende motoruma hem ya çanta hemde arka çanta almaya karar verdim. Ama ilçede yaşadığım için arka çanta bile zor buluyorum size soracağım Balıkesir ve çevresinden hem yan çanta hemde arka çanta bağlantı aparatı bulabileceğim yer var mıdır?
Teşekkürler

arkadaşım internet ne işe yarıyor,işte bu tarz alışverişler için.netten alacağın malzemeyi buluyorsun,firmaya adresini veriyorsun,ptt ödemeli diye belirtiyorsun.ürün eline geçince vatandaş ptt den parasını alıyor.zor bir şey değil yani.nerde olursan ol düşük meblağlara karğo ücreti ile istediğin ürüne netten sahip olabilirsin.dert etme yani
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
carrefour gibi büyük alışveriş merkezleri yokmu balıkesirde internet işini bende sevmiyorum görüp sallayıp açıp kapatıp almak en mantıklısı:p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
carrefour gibi mağazlar'da ne gezer.anes motor ve ya Aydın motor gibi yerlerden temin edebilirsiniz çanta ve aparatlarını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst