Arkadaşlar 2009 ocak ayında 0 km apache satın aldım ve 2009 aralık ayında sattım. Gerçekten yakıtı seriliği ile mükemmel bir motor. Malum ilk motor heves

büyük makine alacağım diye sattım. 2 ay sonra bir tanıdığımdan piaggio x9 250 satın aldım. 2005 model maxi scotter. İnanın 6 ay dayanabildim. 55 tl ye benzin doluyor ve 270 km yapabiliyorum. Ortalama sakin kullanımda 20 kuruş, gazlı kullanımda 24 kuruş yakmakta idi ve işin kötüsü 1800 TL masraf yaptım, lastik elektrik abidik gubidik derken italyan motoru kesemi çok üzdü.
2 gün önce çok yakın bir arkdaşım askere gideceği için satmam için apache sini bana bıraktı ve abi satana kadar motor senin gez kafana göre takıl dedi

Benzin yedekte iken 10 tl benzin aldım 130km yaptım hala yedeğe geçmedi bir türlü

, aldığım keyif haz cabası.
Yeni kasa apache 4 gözle bekliyorum, ama yılbaşından sonra almayı düşünüyorum, sizce bu yeni kasayı almaya değermi?
Benim gördüğüm kadarı ile baya makyajlanmış, karbratörden enjektöre terfi, alt sakal üst depo önünde bir şey

direksiyon gösterge vs.... Zatan bu motoru seviyordum şimdi aşk daha da arttı