teşekkür ederim kardeşim artık servisleri kendim yapacağım ondan sordum bu güne kadar h,ç değiştirilmedi yağ filtresi o yüzden sormuştum teşekkürler tekrar hadi al artık gs 500 bizde öğrenelim nasılmış benimde aklımdan geçen model bu bakalım hayırlısı. aslında kalbimde yatan bandit bakalım..
Slm arkadaşlar. Bir sorunum var ve siz apache kullanıcılarından yardım bekliyorum. İlgilenen ilgilenmeyen herkese şimdiden teşekkürler.
Son iki gündür motoru sanki arkadan çekiyorlarmış gibi bir durumla karşılaşıyorum. Yani gazı sanki tam yemiyor. Ani fırlamalar falan yapıyor. Acaba neden yapıyor olabilir?? Ki her çalıştırışımda mutlaka motoru ısıtırım yeterince. Şimdiden teşekkürler![]()
arkadaşlar,tvs apache konusun da ve diyer motosiklet bakım, onarım konusunda aydın usta,gerçekten istanbul da bana göre bir numaralı süper usta,zira adamcagız motor tamir konusunda uzmanlaşmış,zira siz leb demeden arzanın nereden oldugunu size ismi gibi söyler,tamir ve bakım konusunda aydın ustadan şaşmayın derim zira her zaman taktir ettiğim süper usta. ben kendi çapımdada kimseye öyle kola,kolay süper ustalık vermem,zira usta çok pratik ,düzenli ,motorunuzu incitmeden okşarcasına tamir ettigi gibi,eksik kısımlarında,en ufak cıvata,pul eksikbile olsa onu tamamlıyor, çoğu ustalara bakıyorum parçaları takarken bazı cıvatalar zamanını alıyormuş diye es geçip kendi vidasını takmıyorlar,arkadaşlar bir motorcunun kalitesiyaptıklarının eseridir,keske bütün ustalarda aydın usta gibi titiz çalışsa,ustalarla o zaman sorun yaşanmaz.
İdare eder işte takılıoruz:cherry: Lastikleri kalınmı taktırsam apacheye acaba kalkışta düşermi?
arkadaşlar,tvs apache konusun da ve diyer motosiklet bakım, onarım konusunda aydın usta,gerçekten istanbul da bana göre bir numaralı süper usta,zira adamcagız motor tamir konusunda uzmanlaşmış,zira siz leb demeden arzanın nereden oldugunu size ismi gibi söyler,tamir ve bakım konusunda aydın ustadan şaşmayın derim zira her zaman taktir ettiğim süper usta. ben kendi çapımdada kimseye öyle kola,kolay süper ustalık vermem,zira usta çok pratik ,düzenli ,motorunuzu incitmeden okşarcasına tamir ettigi gibi,eksik kısımlarında,en ufak cıvata,pul eksikbile olsa onu tamamlıyor, çoğu ustalara bakıyorum parçaları takarken bazı cıvatalar zamanını alıyormuş diye es geçip kendi vidasını takmıyorlar,arkadaşlar bir motorcunun kalitesiyaptıklarının eseridir,keske bütün ustalarda aydın usta gibi titiz çalışsa,ustalarla o zaman sorun yaşanmaz.
pek sanmıyorum düşeceğini zira bende bi kötü yanı olmamıştı.. virajlar süper oluyor:wiinkk: