TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
hurricane_cbr
kardeşim sana bi sorum olacak bu bizim motorların yağ filtresi nerdedir hiç gördünmü ben göremedim cevap verirsen sevinirim.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
motorun sağ tarafında 3 tane vida olan bi kapakcık var onun içinde ama kendin değiştirmeye kalkma bence yay falan var içinde bildiğim kadarıyla abi..
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
teşekkür ederim kardeşim artık servisleri kendim yapacağım ondan sordum bu güne kadar h,ç değiştirilmedi yağ filtresi o yüzden sormuştum teşekkürler tekrar hadi al artık gs 500 bizde öğrenelim nasılmış benimde aklımdan geçen model bu bakalım hayırlısı. aslında kalbimde yatan bandit bakalım..
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
teşekkür ederim kardeşim artık servisleri kendim yapacağım ondan sordum bu güne kadar h,ç değiştirilmedi yağ filtresi o yüzden sormuştum teşekkürler tekrar hadi al artık gs 500 bizde öğrenelim nasılmış benimde aklımdan geçen model bu bakalım hayırlısı. aslında kalbimde yatan bandit bakalım..

izmirde olsan seni tanımak isterdim kardeşim çok teşekkür ederim.. on numarasın maradona gibi adamsın :cat::rendeer:::coool::
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Apache'nin fiyatı TVS'nin sitesinin fiyat listesinde 4.096 YTL olarak gözüküyor.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
son zamanlarda TVS firmasına bi haller oldu motorun fiyatı aşırı derecede arttı. parça fiyatları düşükken ani bi şekilde yükseldi.neler oluyor bilmiyorum ama bi şeyler olduğu kesin. TVS APACHE 150 cc nin kıymetini en iyi bilenler kullanıp satanlardır diye düşünüyorum zira bende onlardan birisi oldum başka bindiğim makinalar bana onun tadını veremiyor apache nin haricinde çok sevdiğim ve binmekten zevk aldığım diğer ve tek makina ise YAMAHA YZF R1 :)) bana en iyi atikliği TVS den sonra o verdi ama şuan maddi imkansızlıklar nedeniyle satın alamıyorum ama kısmet olursa alacağım...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Bu arada bende TVS Apache 160 CC bekliyorum racing tipi alt sakal falan var zaten biliosunuz 7. ayda falan gelicek diyor servisim bakalım: )
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Slm arkadaşlar. Bir sorunum var ve siz apache kullanıcılarından yardım bekliyorum. İlgilenen ilgilenmeyen herkese şimdiden teşekkürler.
Son iki gündür motoru sanki arkadan çekiyorlarmış gibi bir durumla karşılaşıyorum. Yani gazı sanki tam yemiyor. Ani fırlamalar falan yapıyor. Acaba neden yapıyor olabilir?? Ki her çalıştırışımda mutlaka motoru ısıtırım yeterince. Şimdiden teşekkürler ;)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Slm arkadaşlar. Bir sorunum var ve siz apache kullanıcılarından yardım bekliyorum. İlgilenen ilgilenmeyen herkese şimdiden teşekkürler.
Son iki gündür motoru sanki arkadan çekiyorlarmış gibi bir durumla karşılaşıyorum. Yani gazı sanki tam yemiyor. Ani fırlamalar falan yapıyor. Acaba neden yapıyor olabilir?? Ki her çalıştırışımda mutlaka motoru ısıtırım yeterince. Şimdiden teşekkürler ;)

ateşleme bobinine kablosuna bujine karbüratör ayarlarına hava filtrene ve subap ayarına baktır abi bunlardan biridir
eğer değilse paylaş öğrenelim:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Eyvallah arkadaşlar cevaplar için sağolun. Durum şunu gösteriyor ki Aydın Usta ya bi görünmek icap etti:mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
arkadaşlar,tvs apache konusun da ve diyer motosiklet bakım, onarım konusunda aydın usta,gerçekten istanbul da bana göre bir numaralı süper usta,zira adamcagız motor tamir konusunda uzmanlaşmış,zira siz leb demeden arzanın nereden oldugunu size ismi gibi söyler,tamir ve bakım konusunda aydın ustadan şaşmayın derim zira her zaman taktir ettiğim süper usta. ben kendi çapımdada kimseye öyle kola,kolay süper ustalık vermem,zira usta çok pratik ,düzenli ,motorunuzu incitmeden okşarcasına tamir ettigi gibi,eksik kısımlarında,en ufak cıvata,pul eksikbile olsa onu tamamlıyor, çoğu ustalara bakıyorum parçaları takarken bazı cıvatalar zamanını alıyormuş diye es geçip kendi vidasını takmıyorlar,arkadaşlar bir motorcunun kalitesiyaptıklarının eseridir,keske bütün ustalarda aydın usta gibi titiz çalışsa,ustalarla o zaman sorun yaşanmaz.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
arkadaşlar,tvs apache konusun da ve diyer motosiklet bakım, onarım konusunda aydın usta,gerçekten istanbul da bana göre bir numaralı süper usta,zira adamcagız motor tamir konusunda uzmanlaşmış,zira siz leb demeden arzanın nereden oldugunu size ismi gibi söyler,tamir ve bakım konusunda aydın ustadan şaşmayın derim zira her zaman taktir ettiğim süper usta. ben kendi çapımdada kimseye öyle kola,kolay süper ustalık vermem,zira usta çok pratik ,düzenli ,motorunuzu incitmeden okşarcasına tamir ettigi gibi,eksik kısımlarında,en ufak cıvata,pul eksikbile olsa onu tamamlıyor, çoğu ustalara bakıyorum parçaları takarken bazı cıvatalar zamanını alıyormuş diye es geçip kendi vidasını takmıyorlar,arkadaşlar bir motorcunun kalitesiyaptıklarının eseridir,keske bütün ustalarda aydın usta gibi titiz çalışsa,ustalarla o zaman sorun yaşanmaz.

her harfine katılıyorum:cat:

eeeee millet bugün nasılız :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
İdare eder işte takılıoruz:cherry: Lastikleri kalınmı taktırsam apacheye acaba kalkışta düşermi?
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
arkadaşlar,tvs apache konusun da ve diyer motosiklet bakım, onarım konusunda aydın usta,gerçekten istanbul da bana göre bir numaralı süper usta,zira adamcagız motor tamir konusunda uzmanlaşmış,zira siz leb demeden arzanın nereden oldugunu size ismi gibi söyler,tamir ve bakım konusunda aydın ustadan şaşmayın derim zira her zaman taktir ettiğim süper usta. ben kendi çapımdada kimseye öyle kola,kolay süper ustalık vermem,zira usta çok pratik ,düzenli ,motorunuzu incitmeden okşarcasına tamir ettigi gibi,eksik kısımlarında,en ufak cıvata,pul eksikbile olsa onu tamamlıyor, çoğu ustalara bakıyorum parçaları takarken bazı cıvatalar zamanını alıyormuş diye es geçip kendi vidasını takmıyorlar,arkadaşlar bir motorcunun kalitesiyaptıklarının eseridir,keske bütün ustalarda aydın usta gibi titiz çalışsa,ustalarla o zaman sorun yaşanmaz.

Ziraaa ben de katılıyorum :p:wiinkk::cat:

pek sanmıyorum düşeceğini zira bende bi kötü yanı olmamıştı.. virajlar süper oluyor:wiinkk:

Zira senin motorda gayet iyi durmuştu.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hepinize merhaba arkadaşlar apache çok güzel fakat ilerisi için bu motorun alınması mantıklımı yani piyasaya baktığımızda tvs nin sedece bi apache si bide pep mi öle bir scooteri var sanki böyle emanetmiş gibi bir marka yani ilerde parça sorunu falan çıkarırsa...
bu arada vibrasyon varmış bunu öğrendim peki çinlilerle aynı seviyedemi bu vibrasyon , yedek parçaları nasıl fiyatları cbf150 den daha uygundur değilmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst