TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
yaza doğru vitesliye geçmeyi düşünüyorum kafamda ybr vardı ama çok ufak motor tvs kalıplı motor diğer çinliler gibi titreme varmıdır mondial 150 kn kullanmıstım arkada oturunca ayaklarım uyusuyor bundada öyle bir sorun varmıdır
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
İlk zamanlar titreşimi hissediyorsun gerçekten ama motora alışınca titreşimin t si kalmıyor. Hatta geçen gün yine bi titreşim muhabbeti açıldı. Motorumda dikkat kesildim var mı diye ama hissedemedim. Alıştığımdan da olabilir, titreşimden düşmüş te olabilir. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar TVS icin Tur camı(yüksek cam)taktırma şansımız var mı?
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
arkadaslar benim motor 100 km hızı gecmiyordu problemi bulduk sibop ayarlarındanmıs pazar günü ewde amca ogluyla birlikte ayarladık harika oldu motoruma yeniden asık oldum.dünde cbf 150 ile yarıstık rampa yukarı cbf benim apachenin tozunu yutuyor cok güzel oldu benimki gibi prolemi olan arkadaslar warsa sibop ayarlarına baktırsınlar
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
arkadaslar benim motor 100 km hızı gecmiyordu problemi bulduk sibop ayarlarındanmıs pazar günü ewde amca ogluyla birlikte ayarladık harika oldu motoruma yeniden asık oldum.dünde cbf 150 ile yarıstık rampa yukarı cbf benim apachenin tozunu yutuyor cok güzel oldu benimki gibi prolemi olan arkadaslar warsa sibop ayarlarına baktırsınlar


Hmm sevindim sorununu çözdüğüne.Arkadaşlar doğru diyor 100 km'yi geçmemesi mümkün değil çünkü
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
arkadaslar benim motor 100 km hızı gecmiyordu problemi bulduk sibop ayarlarındanmıs pazar günü ewde amca ogluyla birlikte ayarladık harika oldu motoruma yeniden asık oldum.dünde cbf 150 ile yarıstık rampa yukarı cbf benim apachenin tozunu yutuyor cok güzel oldu benimki gibi prolemi olan arkadaslar warsa sibop ayarlarına baktırsınlar

Hadi gözün aydın sevindim senin adına ;)

benim max sürat 120 km. Sanırım anormal değil

Ben hafif rampa aşağı 124 km/s gördüm. Senin ki normal yani :wiinkk: Ama 135' e çıkanlar da varmış ama ben çıkamadım yol bitti :p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
vala arkadaşlar dünden beri tam 400km küsür yol katettim dün benzini fulleyince kafam esti tekirdaga gittim hem motoru denemek istedim uzun yolda çok eglenceliydi resimleri fln yayınlıcam birazdan artıcım ve ben bide motor yüklüydü bilgisayar taşıyodum mak.120 gördüm beni hiç üzmedi solamalarda 90-110 arası gittim ama şu titreşim olayı bide sele beni baya yordu aslında titreşime alıştım ama genede vucudu yoruyo bide egsoz sesinden galiba kulaklarım hiçbirşey duymadı motordan inince :) yollarda hiçbi motor görememem beni üzdü tek deli bendim galiba :p genel olarak o kadar motoru sıkıştırmama ragmen hiç beni üzücek birşey olmadı 30dk boyunca dib gaz gittim acılsın die motoru zorladım valla süperdi 110 la tırları ve kamyonları tek tek solarken acayip keyif aldım:) hala benzin dolu depo sanırım bi 600km gider ama denicem bakalım ne kdr gidiyo full depo
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bu motorun fiyatları yaza doğru ne olur şuan sahibindende sıfır fiyatları 3250 ama bulunduğum şehirde (EDİRNE) de servisi ve bayisi olmaması uzücü birşey bakalım yaza durum ne göstercek
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Yaza belki biraz artabilir malum arz talep meselesi ;)

vala arkadaşlar dünden beri tam 400km küsür yol katettim dün benzini fulleyince kafam esti tekirdaga gittim hem motoru denemek istedim uzun yolda çok eglenceliydi resimleri fln yayınlıcam birazdan artıcım ve ben bide motor yüklüydü bilgisayar taşıyodum mak.120 gördüm beni hiç üzmedi solamalarda 90-110 arası gittim ama şu titreşim olayı bide sele beni baya yordu aslında titreşime alıştım ama genede vucudu yoruyo bide egsoz sesinden galiba kulaklarım hiçbirşey duymadı motordan inince :) yollarda hiçbi motor görememem beni üzdü tek deli bendim galiba :p genel olarak o kadar motoru sıkıştırmama ragmen hiç beni üzücek birşey olmadı 30dk boyunca dib gaz gittim acılsın die motoru zorladım valla süperdi 110 la tırları ve kamyonları tek tek solarken acayip keyif aldım:) hala benzin dolu depo sanırım bi 600km gider ama denicem bakalım ne kdr gidiyo full depo

Tebrik ederim sakin şeytan hiç te sakin durmuyorsun ne iş :wiinkk::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Yaza belki biraz artabilir malum arz talep meselesi ;)



Tebrik ederim sakin şeytan hiç te sakin durmuyorsun ne iş :wiinkk::queen::queen:

:D ya sen hiç şeytanı sakin gördünmü aldanma bak :D ben 2 dk yerimde duramam vakit harcanmaya gelmez repoya yatırıyom zamanı ben :D

yaw millet neden dağıldı yine soru yok muhbbet yok :mrgreen:

ya sen benim gezi topime niye yazı yazmıyon apache ile bi ton km yaptım ayıp ayıp :) millet havayı güzel buldu motorla geziyo :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
abi kusura bakma :) güzel gezi olmuş da soğuk hava ya beni pek sarmaz :mrgreen: haftasonu güzel olsa da cumartesi akşamı bi suadiyede sergilesem motoru :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
150 cc çoğu makınanın içinden geçerim sorun yok abi..
CBF150 Mondial , Kanuni vs.. 150 cc
ve scooter çeşitleri :mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst