arkadaslar benim motor 100 km hızı gecmiyordu problemi bulduk sibop ayarlarındanmıs pazar günü ewde amca ogluyla birlikte ayarladık harika oldu motoruma yeniden asık oldum.dünde cbf 150 ile yarıstık rampa yukarı cbf benim apachenin tozunu yutuyor cok güzel oldu benimki gibi prolemi olan arkadaslar warsa sibop ayarlarına baktırsınlar
arkadaşlar TVS icin Tur camı(yüksek cam)taktırma şansımız var mı?
arkadaslar benim motor 100 km hızı gecmiyordu problemi bulduk sibop ayarlarındanmıs pazar günü ewde amca ogluyla birlikte ayarladık harika oldu motoruma yeniden asık oldum.dünde cbf 150 ile yarıstık rampa yukarı cbf benim apachenin tozunu yutuyor cok güzel oldu benimki gibi prolemi olan arkadaslar warsa sibop ayarlarına baktırsınlar
benim max sürat 120 km. Sanırım anormal değil
vala arkadaşlar dünden beri tam 400km küsür yol katettim dün benzini fulleyince kafam esti tekirdaga gittim hem motoru denemek istedim uzun yolda çok eglenceliydi resimleri fln yayınlıcam birazdan artıcım ve ben bide motor yüklüydü bilgisayar taşıyodum mak.120 gördüm beni hiç üzmedi solamalarda 90-110 arası gittim ama şu titreşim olayı bide sele beni baya yordu aslında titreşime alıştım ama genede vucudu yoruyo bide egsoz sesinden galiba kulaklarım hiçbirşey duymadı motordan ininceyollarda hiçbi motor görememem beni üzdü tek deli bendim galiba
genel olarak o kadar motoru sıkıştırmama ragmen hiç beni üzücek birşey olmadı 30dk boyunca dib gaz gittim acılsın die motoru zorladım valla süperdi 110 la tırları ve kamyonları tek tek solarken acayip keyif aldım
hala benzin dolu depo sanırım bi 600km gider ama denicem bakalım ne kdr gidiyo full depo
Yaza belki biraz artabilir malum arz talep meselesi
Tebrik ederim sakin şeytan hiç te sakin durmuyorsun ne iş :wiinkk::queen::queen:
yaw millet neden dağıldı yine soru yok muhbbet yok :mrgreen:
abi kusura bakmagüzel gezi olmuş da soğuk hava ya beni pek sarmaz :mrgreen: haftasonu güzel olsa da cumartesi akşamı bi suadiyede sergilesem motoru :mrgreen:
150 cc çoğu makınanın içinden geçerim sorun yok abi..
CBF150 Mondial , Kanuni vs.. 150 cc
ve scooter çeşitleri :mrgreen::queen:
tek teher muro![]()