TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bende söyle bi sıkıntı var. Sanırım motoru soğuk çalıştırdığım için.sabit gaz veriyorum motor bi fırlıo bi duruyo garip çalışıo tabii 10-15 dakka sonra herşey normale dönüyo. ben bujiden kıllandım ama baktım sonra normale döndü. soğuk çalışmasından demek oluyo heralde. yada karbüratör temizlenmesimi lazım hava filtresimi temizlenmesi lazıom neyse işte hepsine baktırcaz. Motor bakıma gidince psikolojikmen insanın morali düzelio sanki benim kafayada bakım yapıolar :)

aynı şey benim motordada oluyo sogukken gitmiyo işte en mantıklısıda bu zaten

Yaa ayıptır sölemesi benim ilk motorum cbr125 di sora 600f'im epeyce kullandım en son F'i satıp sıfır olarak çanta dahil apachemi aldım. Bu çanta olayınıda ilk kez apachede kullandım. İnanılmaz derecede işimi görüo süper bi kolaylık varsın direksiyonun yalpalasın biraz daha sıkı tutarım. Çanta süper bi olay arkadaşım

bendede aynı problem var kappanın en büyük boy cantasını taktırdım öle bi yalpalıyoki direksiyon bide ben yük ve eşya taşıyom:D sarhoş gibi gidiyo motor arka teker çok önde canta terazide kalıyo o yüzden arka tekeri en geriye cekersek sorun biraz olsun düzelebilir.ben arka dişliyi ufaltıp tekeri geri çekicem ön tekerin sekmesinden de bıktım yolda
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
>>>ön tekerin sekmesinden de bıktım yolda<<<<

Hakikaten yaa.Bazen, özellikle de arkada artçı varken ani gazlarda ön taraf havaya dikiliyo. Trafikte ön taraf zıp zıp zıplıyo zaman zaman. İlk başlarda bu durumu motorun seri ve atik olmasına bağlıyodum ve hoşuma gidiyodu ama daha sonra cidden sıkıntı yaşatıyo diye düşünmeye başladım. İnanmazsınız belki ama çok dik yokuşlarda, arkada da artçımda varsa deponun üzerine oturup kullanıyorum öne ağırlık binsinde tepetaklak olmayalım diye :) ön takımı çok hafif yapmışlar diye düşünüyorum ben
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
arakadaslar benim apache düz yolda 100 km hızı gecmiyor yokus asagı olursa 110 la gidiyor neden acaba videolarda 130 yaptıgını gördüm ama benimki gitmiyor 1 depo benzin 350 km götürüyor yedek depo hariç
sizin makinalar kac km gidiyor 1 depo ile acaba ölçdünüzmü arkadaslar
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Valla güzel kardeşim benim apachem şehir içi kulanımda 1 depo ile 400'kmden az biraz fazla gidiyo. Sürat konususa gelicek olursak düz yolda 120-125 çok rahat yokuş yukarı max 115 ama benim motorum daha 2500 kmde her ne kadar rodaj için ilk 1000 km densede motor 3000 km'ye kadar tam olarak oturaklanıyo. İyi açılmış sağlam rodajlı bi apacheninde 130-135 yapması mümkündür kanımca. Sen bi motoruna baktır istersen hava filtrenle yada buji ile ilgili bi sıkıntın olabilir. belkide karbüratör ayarı gerekebilir
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
arakadaslar benim apache düz yolda 100 km hızı gecmiyor yokus asagı olursa 110 la gidiyor neden acaba videolarda 130 yaptıgını gördüm ama benimki gitmiyor 1 depo benzin 350 km götürüyor yedek depo hariç
sizin makinalar kac km gidiyor 1 depo ile acaba ölçdünüzmü arkadaslar

Kesinlikle bir sorun var arkadaşım senin motorunda. Ben en son zorladığımda 124 km yaptım hafif eğimli yolda. Yedek dahil 635 km yol yaptım ve daha da giderdi kanımca bi 20 km daha. Galiba sen çok yüksek devirlerde kullanıyorsun makineyi. Ben genelde 6.000-8.000 devir arasında kullanıyorum. Vites arttırımını da 6.000-6.500 arasında yapıyorum. Çok fazla bağırtma makineyi. Belki yakıt tüketiminin fazla olması bunlar ile alakalı olabilir. Motoru yeni mi aldın? Yeni değilse hava filtreni falan kontrol ettir ve temizlet. Bir de karbüratör ayarına baktır. Zengin karışımlı kullanıyor olabilirsin. Daha iyi anlayan arkadaşlar var onlar da yardımcı olacaktır. Mesela hurricane Murat :p
Benden bu kadar anca :rendeer: İnşallah bir an önce düzelir motorun. Saygılar...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
usta valla abim bi depo ile zorlamamak şartıyla 700 km net gitmiştir.. tecrübeyle sabittir (hemde kaç kere..)
düz yolda en kötü 120 yapar ama genelde 130-135 arası bazen 140 gördüğü olmuştur..
mutlaka senin makinada sorun var acil şekilde baktırmalısın Hasan abi
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
tesekkürler arkadaslar motor 11300 km lerde nisan ayında almıstım daha önce çinli cardı takasla sıfır olarak apacheye gectim gecenlerde buji kablosunda koku geliyordu kabloyu sötüm baktımki içi yanmış bobinde arıza olabilirmi sizce kablo neden yanar
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
işin bu kısmı beni aşar hocam o kadar teknik detay bilmiom ama şöle bi ihtimal sallıyımda en azından belki tutar sigara izmirati kaçmış olmasın buji kablosunun orlaraa :p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
>>>ön tekerin sekmesinden de bıktım yolda<<<<

Hakikaten yaa.Bazen, özellikle de arkada artçı varken ani gazlarda ön taraf havaya dikiliyo. Trafikte ön taraf zıp zıp zıplıyo zaman zaman. İlk başlarda bu durumu motorun seri ve atik olmasına bağlıyodum ve hoşuma gidiyodu ama daha sonra cidden sıkıntı yaşatıyo diye düşünmeye başladım. İnanmazsınız belki ama çok dik yokuşlarda, arkada da artçımda varsa deponun üzerine oturup kullanıyorum öne ağırlık binsinde tepetaklak olmayalım diye :) ön takımı çok hafif yapmışlar diye düşünüyorum ben

aynen bende öle yapıyorum yokuşlardan çıkmak istemiyom bazen yolumu uzatıyorum ama yokuşa denk gelmemeye çalışıyorum artıcı varken tepoya yüklenmem gerekiyo hiç orantıyı tuturamamışlar tam arka tekerin üstüne oturuyosun terazi gibi gidiyosun motorda neyi amaclamışlarda bu şekilde tasarlamışlar daha bulamadım.ne canta takabiliyoruz ne artıcı alabiliyoruz ne bu sırf haraket ve hız amaçlı yaratılmış sanki...

arakadaslar benim apache düz yolda 100 km hızı gecmiyor yokus asagı olursa 110 la gidiyor neden acaba videolarda 130 yaptıgını gördüm ama benimki gitmiyor 1 depo benzin 350 km götürüyor yedek depo hariç
sizin makinalar kac km gidiyor 1 depo ile acaba ölçdünüzmü arkadaslar

ben 20 ytl ile 250 km fln gidiyom full depo hiç denemedim bi 450 -500 giderim heralde hava ayarımı bozuk karbiratörün ne seninkinin düz yolda 2 kişi 110 gidiyorum 8500 de km rem seninki daha açılmamış olabilir tek başıma 130 yaptım ki apache bunu yapar motoruna baktır bence
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
maasımı alır almaz hemen tamirciye gidicem tesekkürler arkadaslar

işin tamirciye kaldıysa :) biraz işi ögren bence çok büyük sorun olmadıkca ben tamirciye gitmem en son karda motorumu düşürdüm sag ayaklıgım yamulmuştu tamirciye götürdüm vaktim yoktu uğraşmak istemedim adam cekicle ayaklıga vura vura kırdı! sonra düzeltmeye çalıştı bi ton etti içine yani kimse senin verdigin önemi vermez motoruna öle harbi tamirci piyasada zor bulunur ben daha denk gelmedim.
ya bide ön dişlini 14 yaptır 13 bi işe yaramıyo ;)
sonra bujini sök ve dışardayken kablosunu takıp motorun herhangi bi akım geçiçek metaline getir marşa bas maavi bi ateş çıkıyomu ben degiştim bujiyi daha saglıklı çalışıyo sabahları iş sende yani ustada degil
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Bide yanlara ilave 2 çanta daha taktıranlar varmış o zaman bizim motor sürekli tek teker gider heralde :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Bide yanlara ilave 2 çanta daha taktıranlar varmış o zaman bizim motor sürekli tek teker gider heralde :mrgreen:

:D onuda gördüm ya motor zaten kısa bide onları takarak bogmuyalım enduromu bu harbi ben arkamda artıcı varken fena kafa dikiyom gecen gün sispansiyonu patlattım usta diyoki abi bunu patlatmak çok zor kazalarda bile patlamıo sen naptın:D dedim öle oldu bişiler boşver:D bazen diyom öne agırlıkmı taksamda sek sek sekeerek gitmesem :p
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bizim salondan iki tane 5'er kioluk dambıl aşırıp ön çatalın kavallarına klipslesem mi acaba bak bu iyi fikir. Yada kum torbası iş görür mü acep :p
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
sakin seytan tamirciye deyil kendimmi yapmaya calıssam acaba sen hepten bozmayalım bende azbi tamircilik varama dizel benzinliden hiç anlamam denicem senin dediklerini ya herro ya merro
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
sakin seytan tamirciye deyil kendimmi yapmaya calıssam acaba sen hepten bozmayalım bende azbi tamircilik varama dizel benzinliden hiç anlamam denicem senin dediklerini ya herro ya merro

haha :) sen tamirciye git bence :p

bizim salondan iki tane 5'er kioluk dambıl aşırıp ön çatalın kavallarına klipslesem mi acaba bak bu iyi fikir. Yada kum torbası iş görür mü acep :p

yav şu arka tekeri sonuna kadar geriye ceken yokmu ben o yönteme kafayı taktım belki sekmesi düzelir ön tekerin bölece kum torbasına kaldıysak yandık :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
7
arkadaşlar merhaba.benim tvs m 33000 de daha arzı nedir bilmem. zincir dişli kitini degiştirdim sadece o da daha giderdi ama yolda kalmaktan iyidir.depriyaj balatam dahi orjinali duruyor. memnunum.tvs apachiye yönelik depo kılfı,koltuk kılıfı,yan çanta,depo üstü çanta,ısıtmalı ellik,diz ve el rüzgar koruması,depo kapagı pedi ve jant stikerları gibi bir sürü ürün yaptık.demek ki insanlar motorlarını seviyorlar ki bu ürünlerden alıyorlar.
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
arkadaşlar ben jantları beyaza boyatmak istiyorum. Apachem kırmızı. sizce nasıl olur acaba. bu konuda fikirlerinizi alabilirmiyim. bi ara fotoğrafçılıkla ilgilenen bi arkadaşıma phooshopta jantları beyaz yaptırıp bakıcam nası oluyo sie ama bide sizin fikrinizi alıyım dedim. 600f'imin jantlarınıda altın yaldız yaptırmıştım ama zincir yağladığımda jantlar berbat oluyodu apachemizide öle bi sorunda yok :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
yapma abi beyaz gitmez daha başka renk alternatiflerine bak... bu arada egzos olayı tamam karanlıkta çektim resmleri ama yinede ekleyeyim..









yenı resmler..







 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Waaaoooovvv! :cat: on numara görünüyor hee :)
Eline sağlık tebrikler valla Murat.

Ayrıca reco katılıyorum kesinlikle beyaza boyatma. Bence de iyi durmaz. Ayrıca yağmurlu çamurlu havalarda kirlendiğinde çok çirkin görünür. Ama yine de karar senin.

:D onuda gördüm ya motor zaten kısa bide onları takarak bogmuyalım enduromu bu harbi ben arkamda artıcı varken fena kafa dikiyom gecen gün sispansiyonu patlattım usta diyoki abi bunu patlatmak çok zor kazalarda bile patlamıo sen naptın:D dedim öle oldu bişiler boşver:D bazen diyom öne agırlıkmı taksamda sek sek sekeerek gitmesem :p

Açıkçası arkadaşlar bu çanta kafa diktiriyor anlaşılan. Çünkü ben arkama alıyorum 80 küsü kiloluk adamı ve kafa dikme falan olmuyor. Anlaşılan çanta bayağı bir dengeyle oynuyor.:) Ama ufak birşey ben de taktıracağım yakın zamanda gibi. Olmuyor diğer türlü be abi. Hadi hayırlısı :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst