- Katılım
- 22 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,760
bende söyle bi sıkıntı var. Sanırım motoru soğuk çalıştırdığım için.sabit gaz veriyorum motor bi fırlıo bi duruyo garip çalışıo tabii 10-15 dakka sonra herşey normale dönüyo. ben bujiden kıllandım ama baktım sonra normale döndü. soğuk çalışmasından demek oluyo heralde. yada karbüratör temizlenmesimi lazım hava filtresimi temizlenmesi lazıom neyse işte hepsine baktırcaz. Motor bakıma gidince psikolojikmen insanın morali düzelio sanki benim kafayada bakım yapıolar![]()
aynı şey benim motordada oluyo sogukken gitmiyo işte en mantıklısıda bu zaten
Yaa ayıptır sölemesi benim ilk motorum cbr125 di sora 600f'im epeyce kullandım en son F'i satıp sıfır olarak çanta dahil apachemi aldım. Bu çanta olayınıda ilk kez apachede kullandım. İnanılmaz derecede işimi görüo süper bi kolaylık varsın direksiyonun yalpalasın biraz daha sıkı tutarım. Çanta süper bi olay arkadaşım
bendede aynı problem var kappanın en büyük boy cantasını taktırdım öle bi yalpalıyoki direksiyon bide ben yük ve eşya taşıyom
Son düzenleme:







