Tüvtürk motosikletleri fark edin stikırı

Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar İstanbul avrupa yakasındaki Tüvturk Maslak motosiklet muayene istasyonu çok güzel 10x10 cm boyutumda motosikletleri fark edin stikırı yaptırmıştır.Muayene ya giden tüm motosikletlere ve isteyen herkese ücretsiz veriyorlar muayene istasyonundaki personelin verdiği bilgiye göre tüm İstanbuldaki motosikletleri bunlarla donatmakmış.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Çok güzel bir uygulama.. Keşke araçlara da yapıştırıp örnek olunabilinse... :cat:
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Harika bir uygulama sağolsunlar. Umarım tüm TÜVTÜRK istasyonlarına yayılır bu uygulama. Yada direkt Türkiye çapındadır.

Geçenlerde bir arabanın arkasında gördüm. Ağlamaklı oldum :mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Kendi arabamda kullanıyorum. Ama sürekli çekemeyenler tarafından yırtılıyor. Her seferinde yenisini yapıştırıyorum. Bir çok motorcudan da korna yoluyla selam aldığım oldu. Güzel bir şey. Yayılmasını umuyorum
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Kendi arabamda kullanıyorum. Ama sürekli çekemeyenler tarafından yırtılıyor. Her seferinde yenisini yapıştırıyorum. Bir çok motorcudan da korna yoluyla selam aldığım oldu. Güzel bir şey. Yayılmasını umuyorum

nerden temin etmiştiniz bende motoruma ve arabama hatta babamın akrabalrımın araçlarına yapıştırmak isterim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Güzel bir uygulama. Bunu otomobil sürücülerine anlatıp araçlarına yapıştırmanın da bir yolu olsa keşke.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
ben bir de hatta fotosu yanımdadır "motosikeltleri fark ediyorum" diye bir etiket görmüştüm. arabalara gerilla usulü bundan yapıştırsak fena olmazdı :) tabi çıkanından.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
öküzcükler koca motosikleti görmüyor 10*10 etiketi mi görecekler...
gene de güzel uygulama...:cat:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
1 m2 çapında olması lazım.Diğer türlü yine çarptıktan sonra fark ederler.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şekli nasılmış, oraya yolum düşene kadar görsek iyi olurdu. :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
TUVTURK'ü tebrik ederim, güzel bir uygulama.
Motosiklet muayene istasyonlarında dağıtılan stickerlar aşağıdaki gibi.
İsteyen arkadaşlara gönderebiliriz, MT iletişim sayfasından bizim ile bağlantıya geçin.
MT stickerlarından da isteyenlere gönderiyoruz.

tuv.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Merhaba arkadaşlar İstanbul avrupa yakasındaki Tüvturk Maslak motosiklet muayene istasyonu çok güzel 10x10 cm boyutumda motosikletleri fark edin stikırı yaptırmıştır.Muayene ya giden tüm motosikletlere ve isteyen herkese ücretsiz veriyorlar muayene istasyonundaki personelin verdiği bilgiye göre tüm İstanbuldaki motosikletleri bunlarla donatmakmış.

motosikletleri donatacaklarına 4tekerli araçları donatsınlar. her aracın arka camına yapıştırma zorunluluğu olsa, muayeneden çıkarken bunu söyleyipte direk yapıştırsalar ne güzel olur.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
aslında tüm benzincilerin pompalarının olduğu yere yapıştırmak lazım. Nasıl olsa her aracın oraya yolu düşecek ve bu etiketi eninde sonunda görecek.
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
43
iletişime yazdım bakalım nasıl elimize geçecek?istanbul dışında zor böyle şeylere ulaşmak...
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
öküzcükler koca motosikleti görmüyor 10*10 etiketi mi görecekler...
gene de güzel uygulama...:cat:

pazartesi günü kadıköy de ışıklarda en önde dururken, yeşil ışık yandı ve kalktıktan 5 sn sonra küt diye gelen ses ile sağ a çektim.
renault clio marka araç arkadan çarptı bana. şoför e sorduğumda nasıl oldu, önündeydim dururken ışıklardan kalktık dedim, aldığım cevap şu oldu; "Seni görmedim".
yahu arkadaş önünde duran motosiklet i nasıl görmezsin, trafik akarken olsa neyse diycem ama ışıklarda önünde duran motosikleti nasıl görmezsin??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst