Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Ağu 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16/08/08 c.tesi günü sabah saat 09.00 çıkılan yolda amaç Eskişehir Türkmen dağlarında kaybolmaktı öyle de oldu öyle bir kaybolduk ki kendimizi Kütahya da bulduk buraya gelmişken hadi bi döner gazino yapalım olmadı arkasından birde Yoncalı ılıcaları derken yollarda Bozüyük tabelasını gördük ve Bozüyük üzerinden en sonunda Eskişehir e 18.30 gibi döne bildik .
Buyurun fotolar… :cat:
Not: fotoğraf makinasının tarihini ayarlamayı unutmuşuz affola…
Buyurun fotolar… :cat:
Not: fotoğraf makinasının tarihini ayarlamayı unutmuşuz affola…