Türkmen dağında kayboluş

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16/08/08 c.tesi günü sabah saat 09.00 çıkılan yolda amaç Eskişehir Türkmen dağlarında kaybolmaktı öyle de oldu öyle bir kaybolduk ki kendimizi Kütahya da bulduk buraya gelmişken hadi bi döner gazino yapalım olmadı arkasından birde Yoncalı ılıcaları derken yollarda Bozüyük tabelasını gördük ve Bozüyük üzerinden en sonunda Eskişehir e 18.30 gibi döne bildik .
Buyurun fotolar… :cat:

100_0203.jpg

100_0204.jpg

100_0205.jpg

100_0206.jpg

100_0207.jpg

100_0208.jpg

100_0209.jpg

100_0210.jpg

100_0211.jpg

100_0212.jpg

100_0213.jpg

100_0214.jpg

100_0215.jpg

100_0216.jpg

100_0217.jpg

100_0218.jpg

100_0220.jpg

100_0221.jpg

100_0222.jpg

100_0223.jpg

100_0224.jpg

100_0226.jpg

100_0227.jpg

100_0228.jpg

100_0229.jpg

100_0230.jpg

100_0231.jpg

100_0232.jpg

100_0233.jpg

100_0234.jpg

100_0235.jpg

100_0236.jpg

100_0237.jpg

100_0238.jpg

100_0239.jpg

100_0240.jpg

100_0241.jpg

100_0242.jpg

100_0243.jpg

100_0244.jpg

100_0245.jpg

100_0247.jpg

100_0248.jpg

100_0249.jpg

100_0250.jpg

100_0251.jpg

100_0252.jpg

100_0253.jpg

100_0254.jpg


Not: fotoğraf makinasının tarihini ayarlamayı unutmuşuz affola…
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...çiş resimleri bu güzel fotolara gölge düşürmüş sanki, onun haricinde bayağı iddialı bi gezi olmuş :bounce:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bi grup orta yaş kafadar motorlar aynı felan ortam şahane. Ne diyim abi valla çok güzel. Allah uzun yıllar daha böle şen şakrak neşeli berbaer geziler yapmanız için size sağlık sıhhat versin. Fotoğraflar çok samimi. Yıllardır tanıdığım arkadaşlarımmışsınız gibi baktım. saygılar
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
tabi kaybolursunuz millet kütahyayı kucuk sandedıyor ama o kucuk şehirde kaybeder insanı ben bile kayboldum motorla nerdeyse benzini,m bitiyordu koylerden bırını sordum sen gecmıssın dedı gerı gerı gıttım buldum sonunda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı walla cok guzel kaybolmussunuz..keske bende bı kaybolsamda 3-5 ay bulamasam ewın yolunu:)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Doğal güzel bir gezi olmuş :cat: Bence çok abartılıcak fotolar yok orada başka şey yapıyorda olabilirler :p:mrgreen: Ne yapıldığı belli ama bence hoş bir gezi olmuş tüm ayrıntılar verilmiş :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Biri tozmasın diye yerleri suluyor. Biri güneşin anlındaki ağacı serinletmeye çalışıyor. :)

Güzel fotoğraflar. Emeğinize sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her türlü yorum için teşekkürler...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
abi süper süper olmuştur geziniz.bende sizinle olsaydım.toz toprak severim.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi o rt830 olanını geçen benim servisimde görmüştüm çok ağır motoru var:) gezi süper olmuş :) sanırım kalabak köyü taraından geçmişsiniz. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi süper süper olmuştur geziniz.bende sizinle olsaydım.toz toprak severim.:cat:

İnşallah bir gün bütün motor camiası hep beraber gezeriz:cat:

abi o rt830 olanını geçen benim servisimde görmüştüm çok ağır motoru var:) gezi süper olmuş :) sanırım kalabak köyü taraından geçmişsiniz. :)

evet kalabak köyüne yakın geçtik Gölçük yaylası,güzelbahce köyü,büyüksaka köyü,Kütahya,Yoncalı ılıca,Seyitömer,Bozüyük olarak tamamladık servis derken ?:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst