kardeş iyi yapmışsın güzel espri olmuş ama..
bunca aydının karalandığı, bir çok masumun lekelendiği çocuk oyununa dönen bu soruşturmayı şirin göstermek te çok doğru değil
ergenekon tamam.. hani deniz feneri yolsuzluğu? hani nerde onun çalışmaları?
niye bakanların birden zengin olan çocuklarını kimse sorgulamıyor?
niye köşeyi dönen milletvekillerini sorgulamıyor?
padişah ül tayyibettün ayubettün ün hareketlerini neden kimse sorgulamıyor?