Türkiye'den bir R1 manzarası

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abiii semihh den beklemem ama yabancı degil bizim cem ali daha yenii ist mt de işlk buluşmaya mavi haliçe geldi çocuk ürkücek sonra

semihh hadi gönlünü al cemalinin :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
icini kimse bilemez metalgod arkadasimizin fakat burasi forum sitesi buyuk harfle yazilsa bile bagirmak anlamina geliyor.. kaldiki boyle heryone cekilen ve direk sahsa yapilan nokta noktali cumlelerin kullanilmasi yanlis :farao:

Boş bulunmuştur kerata :)

Yoksa sokak ağzıyla foruma yazanlardan en az sen ben kadar hoşnutsuzdur..

Gerçi Türkçe'side zayıf :) Çok görmemek lazım..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nıye urksun canım kımse kımseden urkmesınde korkmasında.fakat metalgod arkımız doğru cümle kurmamış oda farkına varmıstır sanırım umarım gerekenı yapar mt den ıse yapıcağına emınım.

neyse bence vıdeoda hıcbırsey yok arklar bosuna yazmayalım derım
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
höyt arkadaşlar şimdi yanlış anlaşılma olmuş hani benim ağzım bozuktur arkadaşlarım arasında küfürlü konuşurum ama tanıdamadığım bilmediğim bi adama küfretmem haketse bile küfretmem hele haksız eyere asla :)

orda senin ben derken küfür kastetmek istememiştim yanlış alaşıldım kusura bakmayın :)

Boş bulunmuştur kerata :)

Yoksa sokak ağzıyla foruma yazanlardan en az sen ben kadar hoşnutsuzdur..

Gerçi Türkçe'side zayıf :) Çok görmemek lazım..
kerata boş bulunmuştur tabii boşda bulundum valla küfürmanasında dememiştim onu
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
semih seni bilen bilir :) bilmeyen kendi bilir :p
ama cem_ali de bizden yanlış anlamış tanıdıkça anlar senii :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben o video süper manyak harika diye bişey dedimmi? sadece iki video da youtube daydı,benim söylediğimi daha çok beğendim ve bide ona bakın dedim olay bu...
ayrıca yazdıklarında biraz daha seviyeli ol. "... senin.. neyse" falan...
sana söylenmesini istemediğin lafı başkasına söyleme ona göre...

yahu bu arada olum sen cıbırlı vatandaşsın yeni tanıdım seni biz senle kağıthanede tanışmıştık :queen: muhabbette etmiştik .. :) senin ... :p neyse :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
ürkme tırsma sözkonus olmaz... ;)
ama arkadaşla kağıthanede biraz konuşmustuk böyle laflar söylicek birine benzemiyodu bende şaşırdım açıkcası okuyunca...

neyse arkadaş da yanlış anlaşıldığını belirtmiş zaten...konuyu uzatmaya gerek yok ;)

yahu bu arada olum sen cıbırlı vatandaşsın yeni tanıdım seni biz senle kağıthanede tanışmıştık :queen: muhabbette etmiştik .. :) senin ... :p neyse :rendeer:

heh.... evet o benim işte :D yaw bende dedim noluoz birden bire bu adamla okadar sohpet ettik falan.... :D:queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
semih seni bilen bilir :) bilmeyen kendi bilir :p
ama cem_ali de bizden yanlış anlamış tanıdıkça anlar senii :p

baba şimdi nooluyo sende bi oyana bi buyana bi bana laf koymuşsun ayıp bişi diyerekten bi korumuşsun hayır aliyi tanıdımda seni çıkartamadım:queen:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
19
yüksek bi performans göremedik ama direksiyon hakimiyeti oldukça yüksek bi arkadaş..tabi ki yaptınının bi anlamı yok ama motor sevdasıda bu değilmi
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
insanlara çok kötü örnek oluyor, demek ki canı bu kadar değersiz kendi için, ama başkasının canına bari değer verse keşke, ondan sonra da millet diyor ki yok TV'de yok efendim motosiklet tehlikeliymiş yok ölüm makinesiymiş, böyle kendini bilmezler yüzünden motosikletçilerin adı kötüye çıkıyor
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
bence motorcuların serseri damgasını yemesini sağlayan kişiler bunlar...ben o adamın kaza yapıncaki halini değil de çarptığı arabanın sahibinin hatası olmasa bile duyabileceği vicdan azabını düşünüyorum...olmuyor böyle...:farao:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
baba şimdi nooluyo sende bi oyana bi buyana bi bana laf koymuşsun ayıp bişi diyerekten bi korumuşsun hayır aliyi tanıdımda seni çıkartamadım:queen:

ben seni tanıyom feneerbahçede ümmet abinin ayenin falan arasındaydımm :p
:p haklısın muhabbet edemedik ama inşallah ederikk :p
şubatta ama :queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amen şimdi düşündüm tamam hatırladım hocam hafif toplu bi arkadaşsın :queen: gürkan komtanım yanındaydın :queen:
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
deli cesareti ölümle dans ediyor azrail yumrugunu kaldırmıs ensesınde beklıyor bu seferlık yırttı ama çekirge bir sıcrar ıkı sıcrar 3 ncü bilemiyorum ne olur ama sucsuz gunahsız karsıdan karsıye gecmek ısteyen bir ogrencıye yada bir yayaya vurabilir onlara cok üzülürüm artık aracların arasından gecerken dikkatlı gececegım ne olur ne olmaz piyango bizede cıkabilir
Saygılar
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Burada Motorun Ustunlugu Cok Net Anlasılıyo Orda 1 Saatlık Trafıkten 1.5 Dakıkada Kurtuluyo ıste Motor Boyle Guzel Bı Alet
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
kesın karısıyla kavga etmıs bu adam:p:p:p



motorcular serserıdır sozunu bıre bır doğrular cınsten basarılarınızın devamını dılerım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst