Türkiye'den bir R1 manzarası

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bir numara göremedim, kamerandan öyle gözükür, normal birşey.

Sizde depoya kamera koyup normal sürüşünüzü daha sonra izleyin, kendinizden korkarsınız.:p
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben keyifle izledim.
Özlemişim Bursa'yı.:)

Yorumlardan anladığım kadar motor varmış.
Ben Bursa'ya bakacam diye motoru görmemişim.:p

Du bir daha izleyeyim şu videoyu.:mrgreen:

İstanbul'u uyduran arkadaşları da ayrıca tebrik ederim.:pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Uhhh seyrederken kasıldım valla.:cyclopsan
İnsan kullanırken bukadar kasılmıyorda seyrederken nedense çok kasılıyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahsen kötümsemiyorum gayet güzel ve başarılı bi video olmuş bunun yaptıklarını forumdakı racing ciler yapmıyomu bırakın Alla Aşkına sadece kötü yorum olsun maksat... siz trafıkte aralardan gecmıomusunuz ön kaldırmıyomusunuz? basmıyomusunuz nesi kötü bunun?
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
eger benım motorum r1 olsun bole hareketler yapıp hem kendımı hemde motorumu tehlıkeye atarsam adam degılım...ne gerek var bu hareketlerı yapmaya ben anlamıorum...sonra gereken saygı bıze gosterılmıor dıoruz bole yapanlar oldukca bız cok saygı goremeyız acıkcası...hıc hos bı durum deıl ve ayrıca ovunulecek bısıde yok
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sağlam makas sallıyo abi ii pilot

Ben bir numara göremedim, kamerandan öyle gözükür, normal birşey.

Sizde depoya kamera koyup normal sürüşünüzü daha sonra izleyin, kendinizden korkarsınız.:p

sen bana deli makasa giriyosun diyosun abi :queen:

bak sana adam bende dötümün yemiyeceği makaslara giriyo gerçi altındaki makinaylada orantılı ama olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
bu nedir ya.. ben hiç beğenmedim..
adam hiç bişey yapmamışki (izlediğim diğer videolara kıyasla ) youtube "istanbul tour" yazın bide onu izleyin
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ya dünyaya bi kere gelindiğini unutmuş,yada bu reankarnasyon olayına aşırı şekilde sarmış:pr:

şahsen kötümsemiyorum gayet güzel ve başarılı bi video olmuş bunun yaptıklarını forumdakı racing ciler yapmıyomu bırakın Alla Aşkına sadece kötü yorum olsun maksat... siz trafıkte aralardan gecmıomusunuz ön kaldırmıyomusunuz? basmıyomusunuz nesi kötü bunun?

Abi elbette bizde yapıyoruz,kimse sütten çıkmış değil fakat bu kadarda deli cesaretiyle bu tür atraksyonlara girmiyoruz,o arkadaşın yerinde ben olsaydım o girdiği makasların çoğuna girmezdim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
evet bunu yapan arkadasa bır sıkımlık diş macunu :mrgreen: kendısını basarılarından dolayı kutluyorumm...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bu nedir ya.. ben hiç beğenmedim..
adam hiç bişey yapmamışki (izlediğim diğer videolara kıyasla ) youtube "istanbul tour" yazın bide onu izleyin

istanbul değil bursa tarafları sanırım

her ss kullanıcısının yaptığı hareketler kamerayı koyunca biraz aralara girmiş,

aye nin dediği gibi kendi motorunuza kamerayı monteleyin normal kullanıp daha sonra izleyin şaşırırsınız:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arattım youtubeta istanbul tour u onamı süper diyosun ... bu noktada boş bulunup saçma sapan bişey yaptığım için yanlış anlaşılmalara fırsat verdiğim için kendimi kınıyorum :)(senin.. neyse)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Başta şunu diyeyim..Yaptığı hareketler asla örnek alınmaması gereken davranışlar.Buraya katılıyorum.ama eminimki o arkadaşta bunun farkındadır..Burdada kimse bu davranışları örnek alın demiyor..kendini bilen adam zaten yapmaya kalkışmaz...Ama öte yandan adamın sürüşü güzel..Kimse bunu kötülemesin((DERİM BEN)).Yaptıkları çok hassas denge isteyen hareketler..Bi o kadar da cesaret ister..Özet olarak yaptığı doğru bir davranış değil falat bu cesaretten dolayı da tebrik ederim...:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
38
video'larda araçlar arası mesafe olduğundan daha da yakın görünüyor ama her ne olursa olsun diğer araçların küçücük bir dikkatsizliği motoru kullanan kişinin hayatına mâl olabilir.. Bence Azrail'e fazla yakın uçuyor..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
arattım youtubeta istanbul tour u onamı süper diyosun ... senin.. neyse

ben o video süper manyak harika diye bişey dedimmi? sadece iki video da youtube daydı,benim söylediğimi daha çok beğendim ve bide ona bakın dedim olay bu...
ayrıca yazdıklarında biraz daha seviyeli ol. "... senin.. neyse" falan...
sana söylenmesini istemediğin lafı başkasına söyleme ona göre...
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
boş iş bunlar. kaza yapip ölüdügü zamanda ahlayip vahliyoruz burda.:silent: ne geregi var sur adam gibi tekerlerin yere duz bassin git istedigin yere kadar:silent::silent::silent:
bu arada bu ne bole ...senin neyse filan? ii artik herkes boyle mi kufur etmeye basladi birbirine. arada modlara filan da sallamaya baslarlar ... senin neyse die.. ilginc:farao::farao::mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arattım youtubeta istanbul tour u onamı süper diyosun ... senin.. neyse

SENİ ESNEFLE KINIYORUMMMMMMMMM:farao::farao:
bence yorumlarınnızda daha dikkatli olun yoksa ban ban ban
ve arkadaşlar lütfen bakın yarın öbür gü hepimişz yüzyüze bakıcazz lütfen daha dikkatli seviyeli olalım
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Metagold "senin...." yazarken eminim küfürlü bir söz kastetmemiştir.. Ama dışarıdan okuyunca insan her türlü anlam çıkarabiliyor..

Metalgod özür dile bakem :bounce:
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
Metagold "senin...." yazarken eminim küfürlü bir söz kastetmemiştir.. Ama dışarıdan okuyunca insan her türlü anlam çıkarabiliyor..

Metalgod özür dile bakem :bounce:

icini kimse bilemez metalgod arkadasimizin fakat burasi forum sitesi buyuk harfle yazilsa bile bagirmak anlamina geliyor.. kaldiki boyle heryone cekilen ve direk sahsa yapilan nokta noktali cumlelerin kullanilmasi yanlis :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst