Ben bir numara göremedim, kamerandan öyle gözükür, normal birşey.
Sizde depoya kamera koyup normal sürüşünüzü daha sonra izleyin, kendinizden korkarsınız.![]()
Ben bir numara göremedim, kamerandan öyle gözükür, normal birşey.
Sizde depoya kamera koyup normal sürüşünüzü daha sonra izleyin, kendinizden korkarsınız.![]()
şahsen kötümsemiyorum gayet güzel ve başarılı bi video olmuş bunun yaptıklarını forumdakı racing ciler yapmıyomu bırakın Alla Aşkına sadece kötü yorum olsun maksat... siz trafıkte aralardan gecmıomusunuz ön kaldırmıyomusunuz? basmıyomusunuz nesi kötü bunun?
bu nedir ya.. ben hiç beğenmedim..
adam hiç bişey yapmamışki (izlediğim diğer videolara kıyasla ) youtube "istanbul tour" yazın bide onu izleyin
arattım youtubeta istanbul tour u onamı süper diyosun ... senin.. neyse
bu kadarda deli cesaretiyle bu tür atraksyonlara girmiyoruz,o arkadaşın yerinde ben olsaydım o girdiği makasların çoğuna girmezdim![]()
arattım youtubeta istanbul tour u onamı süper diyosun ... senin.. neyse
Metagold "senin...." yazarken eminim küfürlü bir söz kastetmemiştir.. Ama dışarıdan okuyunca insan her türlü anlam çıkarabiliyor..
Metalgod özür dile bakem :bounce: