- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,543
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
1994'te aldığım Honda Kinetic ile sanırım ucundan kıyısından istatistiklere girdim. Honda kadınlı kızlı, sazlı sözlü parti verirse beni de davet edebilir. 28 sene önce aldığım gudik scooter ile sanki Goldwing kulübü başkanı gibi ortamlarda gezerim.