Türkiye trafiğine göre üretilmiş olabilirmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


valla bilemedim sanki bizim memleket trafiği için gibi
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Cenaze işlemlerı ıcın turkıyede pek kullanılmaz gıbı geldı.... çünki bizim mercedes cenaze araçlarımız var millet o araçlara binmek için ölüyor... bunun ıcım pek ölecek olan yoktur kannımca.:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bu başkasının cenazesi için değil,sahibinin cenazesi için üretilmiş olmalı sen ironiyi anlayamadın galiba arkadaşım
türkiye trafiğinde motor kullananın kellesi koltukta,artçısı azrail sözünü haklı çıkartır gibi fotoğraf yahu :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
adam tabutunu yaptırmış arkada gezdiriyor korkum yok diyor ama resmin çekildiği yer mezarlık olması kafa karıştırıyor..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
karavan şekli de olabilir çok amaçlı yani ister çek kenara gir içine uyu valla süper
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
mezarlık değil de bir cafenin önünde falan olsaydı mesaj daha açık olurdu. Böyle sanki bir ekip çalışması olmuş gibi:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sahibini taniyorum.
Su arkadas.

kutsal_damacana_dracoola_sahin_irmak.jpg


Gezmeyi seven bir arkadastir.
Arkada tasidigi sey yatak odasi.:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mezarlık değil de bir cafenin önünde falan olsaydı mesaj daha açık olurdu. Böyle sanki bir ekip çalışması olmuş gibi:)

ekip derken, marangoz, imam ve azrail işbirliği mi diyorsun yani :wiinkk::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

aklıma red kit çizgi filmlerindeki tabutçu herif geldi. adam, düello edecek tarafların ölçülerini alıyordu.
nasıl bir moral indirgecidir o herif yahu :queen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Motorda görüldüğü üzere artçı için yer yok.Manidar bir anlatım var resimde.Artçı taşıyacaksam tabutu ile bereber taşırım diyor.Mezarlıkta çekilme sebebi de fotonun tabutu alır mezarlığa kesin götürürüm diyor:)
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
731
Buda Tahnit kutusu. :)



Uploaded with ImageShack.us

TAHNİT

Ölüyü bozulmaması için belirli formül
dahilinde ilâçlama, iç organlarını çıkarma, ilâçlayarak
çabuk bozulmayacak hale getirme. Bir cismi, dayanıklılığını
arttırmak için İlâçlama. Tahnitin asıl manası,
ölünün kefenini buharla tütsülemektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst