- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 178
- Konu Yazar
- #21
teşekkürler arkadaşlar topic hortlamış işlerim yoğun GPZ 500 ü çıkaramadım halen kış gelsin işler azalıyo o zaman güzel videolar yapcam inşallah
çekememezlik normal insanlar yapmıyor zaten anormaller yapıyor ben çalıştım yaptım çekemeyenlerde çalışsın.
fmgul arkadaşımız benim kameramanım sanada teşekkürler melih. Kızım oluyor Allah'a şükür ama bundan sonra birde oğlum olursa 3 yaşında motora başlayacak inşalah
teşekkürlerharika ötesi birine video gösterecegim zaman ilk sen geliyosun aklıma abi, düzenleme + müzik + söz ve sen hepsi brlesiyo ortaya bu harika video cıkıyor tabi,yolun acık olsun her zaman
sözler çekemeyenlere gitsintopraaam yine harikasın böyle devam edersen çok çekemeyeninde olur çok hayranında ama yılma derim ben sana ankaraya gelirsem mutlaka uğrayacağım yanına
fmgul arkadaşımız benim kameramanım sanada teşekkürler melih. Kızım oluyor Allah'a şükür ama bundan sonra birde oğlum olursa 3 yaşında motora başlayacak inşalah