- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
bir aydır tlc kanalında abd'deki obezlerin zayıflama hikayelerini izliyorum. programı izlerken onların yaşamlarını, hayatlarını gözlemleme imkanı da oluyor tabi. şehirleşme mükemmel seviyede. hayat ucuz. insanlar diğer insanlara inanılmaz derecede saygı gösteriyor. kimse kimsenin özeline karışmıyor. kimse bilmediği konular hakkında ahkam kesmiyor. yani bunları programı izlerken gözleyebiliyorsunuz.
elbette kötü yanları vardır. inkar etmiyorum ancak o insanlar bizim takılıp kaldığımız ve hala aşamadığımız konuları aşmışlar.
herkes kendi hayatına bakıyor.
tam bana göre bir yaşam.
mesela emlak programı var. eve bakıyorsun. aracıya fiyat teklifi veriyorsun. ev sahibi kabul ederse evrakları tamamlayıp satın alıyorsunuz. hiç öyle cıvık cıvık pazarlık etmek yok.
kimse çakallık peşinde değil. herkes işini yapıyor ve mutlu.
tam hayalimdeki yer yha.
abd tam bir emperyalist devlet ama halkı mutlu.
elbette kötü yanları vardır. inkar etmiyorum ancak o insanlar bizim takılıp kaldığımız ve hala aşamadığımız konuları aşmışlar.
herkes kendi hayatına bakıyor.
tam bana göre bir yaşam.
mesela emlak programı var. eve bakıyorsun. aracıya fiyat teklifi veriyorsun. ev sahibi kabul ederse evrakları tamamlayıp satın alıyorsunuz. hiç öyle cıvık cıvık pazarlık etmek yok.
kimse çakallık peşinde değil. herkes işini yapıyor ve mutlu.
tam hayalimdeki yer yha.
abd tam bir emperyalist devlet ama halkı mutlu.