Diziler beyni yıkıyor
Erkekler hayalleri...
Velhasıl, kadına şiddet tüm hızıyla...
Ama, reklamlarda, dizilerde ve hemen hemen her yerde üç luruşa yahut şöhret uğruna soyunup dökünmeseler, yani alınıp satılabilen, ödül olarak verilebilen bir meta olmadığını iddia edip tam tersi bir tek taş ile spor bir araba arasında bir skala arasında ruhunu teslim eden, dinini değiştiren, ailesini teslim eden kadın grupları "ihtitaç açlığı'nı" pompalayan komprador kartellere hizmet ettikçe bu düzen böyle gider...
Hem, ben artık motosikleti kız tavlamak için araç olarak görenlere kızmıyorum, şaşırmıyorum.
Fuarlara bakın, marka değeri yükseldikçe motor yahut arabanın lansman mankeni o kadar güzelleşiyor.
Ve "açlara" diyor ki;
- Ne kaa ekmek, o kaa köfte -
Çalışın!