Türk dizileri kızların aklını yıkıyor

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aslında bu olay güzel bişey evlenince ne oluyor ki :p
evlenen bi arkadaşınıza sorun nasıl diye ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2018
Mesajlar
63
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türk kızlarının aklı zaten yok ki? IQ' ları ayakkabı numaralarından küçük.
söz meclisten dışarı.

vay be biz türk erkekleri de acayip zekiyiz zaten.Şimdi kızın teki de çıksa, türk erkeklerin IQ'su da penis boyları kadar dese(mm cinsinden değil cm olarak) ?

Bakın burada kız mız yok, kimseye hoş görünmek için yapmıyorum bu yorumu.Çok yanlış söylemler bunlar,yapmayın.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
vay be biz türk erkekleri de acayip zekiyiz zaten.Şimdi kızın teki de çıksa, türk erkeklerin IQ'su da penis boyları kadar dese(mm cinsinden değil cm olarak) ?

Bakın burada kız mız yok, kimseye hoş görünmek için yapmıyorum bu yorumu.Çok yanlış söylemler bunlar,yapmayın.

söz meclisten dışarı ibaresini niye koydum ki ben oraya?
yurt dışında yaşamış olan arkadaşlar benim ne demek istediğimi gayet iyi anladılar.
sırf muhalefet olsun diye laf gevelemeyin.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Çevremde ve esnaf komşularimdan yaşi 35 ve uzeri en az 3-5 kişi sayarim,şekil yapanimi ararsin,genç gorunmek icin saç ektirenimi ararsin,yeter artik bulayim birini evleneyim diyip sonra 6ayda boşanip yaptigi masraflarda bir tarafina kaçanimi..

Vay babam vay..

Para bitti..
Aşk zaten bitti...
Ameleye paydos...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Diziler beyni yıkıyor
Erkekler hayalleri...

Velhasıl, kadına şiddet tüm hızıyla...

Ama, reklamlarda, dizilerde ve hemen hemen her yerde üç luruşa yahut şöhret uğruna soyunup dökünmeseler, yani alınıp satılabilen, ödül olarak verilebilen bir meta olmadığını iddia edip tam tersi bir tek taş ile spor bir araba arasında bir skala arasında ruhunu teslim eden, dinini değiştiren, ailesini teslim eden kadın grupları "ihtitaç açlığı'nı" pompalayan komprador kartellere hizmet ettikçe bu düzen böyle gider...

Hem, ben artık motosikleti kız tavlamak için araç olarak görenlere kızmıyorum, şaşırmıyorum.
Fuarlara bakın, marka değeri yükseldikçe motor yahut arabanın lansman mankeni o kadar güzelleşiyor.

Ve "açlara" diyor ki;
- Ne kaa ekmek, o kaa köfte -

Çalışın!
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Fuarlara mankenlere bakmak için gidiyorlarmış.

Ben değil bir arkadaşım gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:18 ----------

Bizim kızlarımız peslerindeki erkeklerin%99,9 fuck buddy aradığını anlaması lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sakin beyler herkesin bir karin agrisi varmis

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

Bence senin gelirin 1800 dolar felan hepimizi trolluyorsun.

m28W2Y.jpg


bankalar hep peşimde kredi kartı vermek için kuyruğa giriorlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2018
Mesajlar
63
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söz meclisten dışarı ibaresini niye koydum ki ben oraya?
yurt dışında yaşamış olan arkadaşlar benim ne demek istediğimi gayet iyi anladılar.
sırf muhalefet olsun diye laf gevelemeyin.

Valla ben de anlamadım "Söz meclisten dışarı" ifadesini oraya neden koydun.Cümlenin başında türk kızları diye genelleme yapmışın zaten.

Kendisi 1500 TL alıp,spor gazeteleri okuyan,beşiktaş,fenerbahçe diye kendisini yırtan,mafya özentisi çapsız dizileri izleyen gerizekalılara ne

demeli peki.Bunların sayısı az mı mesela ?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Valla ben de anlamadım "Söz meclisten dışarı" ifadesini oraya neden koydun.Cümlenin başında türk kızları diye genelleme yapmışın zaten.

Kendisi 1500 TL alıp,spor gazeteleri okuyan,beşiktaş,fenerbahçe diye kendisini yırtan,mafya özentisi çapsız dizileri izleyen gerizekalılara ne

demeli peki.Bunların sayısı az mı mesela ?

konumuz o çapsızlar değil ki ? konu başlığına baksan ya önce? sen konuyu erkeklere çekmeye çalışıyorsun. geçiniz bu algı yönetimini.
o lafı da buradaki bayan arkadaşları tenzih ederek söyledim.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
oo referans sağlam :) daha başka varsa devam.. zaten bu konudan sonra artık bişeyler olması lazım istanbu-gezgn. güzel haberlerini bekliyoruz ::sm_smile bu arada içinde fazlasıyla hayvan sevgisi de olan iyi niyetli bir arkadaşımızdır. evinde iki adet hemstırı da var. akşam öyle sağa sola gezmeye de gitmez, hemen gelir foruma girer.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bf de kız görünce ben de böyle oluor öldürüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst