Alıntı:
serkan79´isimli üyeden Alıntı
çok güzel kahvaltıydı tuncel abime ve katılan herkeze teşekkürler
günün rekorunu 4 tabak kahvaltı 2 tabak meyve ve 6 fincan çay içen alper_tim kırdı
teror ne kadar uğrassada toplamda 3 tabak kahvaltı yiyebildi alperi gecemedi
alper ve teror sayesinde acık büfe 8 ytl olan kahvaltı bidahaki gidişimizde 15 ytl olacak
abi 3 tabak değil 3,5 tabak yedim artanıda cebime doldurdum onuda sayarsanız 4 tabak ediyor siz giderken mekan sahibi yanıma yaklaştı ve bir daha mekanına gelmemem için beni uyardı neyumiş adamı batırmışım birde devamlı müşterisiyiz diye güvendik sladırdık yemeklere.Bu arada şavaşabi merak etme ev bakıyorum sana aklımda kısmetse kesene uygun güzel bir ev bulucaz sana komşu olcaz hem sen karlı çıkıcan hemde ben (geceleri senin transalpi araklayıp şöle konya karaman yapıp gelirim) gezi gerçektende çok güzeldi en güzeli hemen evimin dibinde olmasıydı. emeği geçen ve sabahın köründe kalkıp gelen herkeze çok teşekkür ederim
bunu sabah sana yazmıştım serkan baba iftiraların nasıl ortaya çıkıyor gör
bir rivayete göre ben bir oturuşta 3 tırnaklı pidede dürüm iki lahmacun 3 ayran ve 1,5 künefe yiyebiliyomuşum :mrgreen: hehe
NOT: serkan abi bizde pendikte sınava giriyoruz musturakiyle birlikte gidicez senide alalım diyoruz aynı okulda girecekmişsiniz sınava perşembe günü bi planlama yapıcaz haberin olsun:cat:
MUSTURAKİ baba burdada imdamıza yetiştin ya süpermen gibi adamsın valla sayende memleki geziyoruz o direksiyon tutan ellerin dert tipo L arabanda arıca görmesin