Tuncel (tunoka) Abimizin Organize Ettiği Kahvaltidan Görüntüler

sizce bu kahvaltı her pazar tekrarlanmalımı


  • Kullanılan toplam oy
    25
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARAMIZA YENİ KATILAN MURAT ABİ (PASCHA)

ORJİNAL PAŞA :)














KAHVALTIDAN SONRA FLORYADA ROMA DONDURMASI

 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
oy oy oy dondurmalara bak yawww. nasılda erimiş... ben olsaydım eritmezdim... yada erimesine müsade etmeden yolcu yapardım... heheheh bi daha ki sefere

yaw gene ağzım doluyken çıkmışım resimde... :p

galiba ben hep yemek yerken yakalanacağım... :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende resim yokmu cemil eklesene
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
şuraya bak gurmesiz kahvaltı olurmu bakıyorumda kartal mesleğimizi
elimden alıcak:p
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.:rendeer: İyibir pazar geçirdik.Kahvaltı sonunda keyifli bir grup sürüşü ile :cat: Floryaya donduma yemeğe gittik.iyi geldi soğuk soğuk :)








































SAVASXXL' Alıntı:
Organizasyonu yapan Tunoka abime ve ayrılırken ayağımıza kadar vedalaşmak için gelen ZARİF EŞİNE teşekkür ederim işyerının alarm ı çalması sonucu floryaya doğru gelemedım gerçekten hoş bir sohbet ve ortam oldu... tanıştığım arkadaşlar 40 yıllık dost gıbı yakından ve candan davrandılar herkeze teşekkür ederim...



Teror ev bakıyon d emi baba:mrgreen: :queen:

Kardeş seni tekrar görmek bizide memnun etti:) Geldiğiniz için teşekkürler.:rendeer:

Serkaaaaan (lespaul) sana büyük cezaaaa:farao:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bu da telefonumla çektğim fotoo... bu hayvanı çok sevmek istedim ısıır dediler bende fotosunu çekiyordum ki havlamaya başladı zor kurtulduk... hehehe


habu it... çok sevdim onu ama terör ile onun fotosunu çekerkene üzerimize atlıyordu azkala..



Serkan79 nasıl ama.... yeni karismaaa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


cemil bi resim ekleyemedin tüh :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
serkan abi diğerini de böyle büyük yapsana


tunoka... abicim estafurullah... necdet abini eline su dökemem.... ama azıcık yada kendi çapımızda biz de gurmeliğe doğru ilerleme kaydediyoruz balibaa...:p

yawww. serkan abinin resmi için oylama başladı....

kaç puan veriyonusss...:p

benden 10 puan...:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kahvaltıya gelemeyenlerin canı cekmiş olabilir her pazar yapılsın diyorum ben konu basında anket var isteyenler oy kullansın :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bu organizasyon için tunoka abiye çok çok çoooookkk teşekkür ederim..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hepinize afiyet olsun.maaşallah kimsenin ağzı boş kalmamış,helal olsun yakışır...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
:rendeer: tunoka abimiz sabah keyfi çok güzeldi gerçekten aranızda bulunmaktan buyuk keyıf aldım tekrarını bekleriz... (benden bir foto)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



resimleri büyük koysanıza yaw :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
musturaki (mustafa) abiyaw.. sankim resmin birinde dilin dışarda çıkmışşşş... fena yakalanmışsın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başta tunoka üstada böle güzel bir mekanı ve imkanları (8 YTL.ye Türkiyem'in hiç bir noktasında böle zengin ve kaliteli ortamı bulamazsınız.) bizlerle paylaştığı için, sonrasında sayısal katılımdan çok anlamlı katılımın daha önemli olduğunu bizlere bir kez daha anımsatan tüm katılımcılara sonsuz teşekkür ediyorum..:rendeer:
Eşim ve ben harika bir pazar günü geçirdik..Herkese sonsuz teşekkürler..:rendeer:
Bencede bu kahvaltı olduğunca tekrarlanmalı..:cat:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sen ne cabuk gittin eve :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
güzeldi yav buluşma ben yoldan ayrılmak zorunda kaldım dondurma yiyemedim:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst