Tuncel (tunoka) Abimizin Organize Ettiği Kahvaltidan Görüntüler

sizce bu kahvaltı her pazar tekrarlanmalımı


  • Kullanılan toplam oy
    25
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne çok seviliyormuşum da farkında değilmişim,
Millet ceza kesmek için sıraya girmiş

Tuncel abi gözünün yağını yiyim valla tüm etkinliklerine gelcem bundan sonra.....
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
walla gelicem deyip de gelemedim. uykuya yenik düştüm:salut:
çok ayıp oldu hepinize:pale:
şeriatin kestiği kol acımaz:silent: (ne demekse:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LesPaul' Alıntı:
walla gelicem deyip de gelemedim. uykuya yenik düştüm:salut:
çok ayıp oldu hepinize:pale:
şeriatin kestiği kol acımaz:silent: (ne demekse:))

ağlama len yeter salı günü gelirsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet tarabya ama sen kahvaltıya gelmedigin için cezalısın salı günü benim motoru (plakası cıkarsa) bostancıdan alcan tarabyaya getircen bende gelip ordan alcam artık karsıya gidenlerin birinin arkasına atlar dönersin geri :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
abi o fotoğrafları çekenleri esefle kınıyorum:pr: beni hep tıkınırken çekmişsiniz ya 4 fotoğrafta varım 3 ünde yemek yiyorum çok içerledim doğrusu görende çok yiyorum sanacak:p hehe
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teror' Alıntı:
abi o fotoğrafları çekenleri esefle kınıyorum:pr: beni hep tıkınırken çekmişsiniz ya 4 fotoğrafta varım 3 ünde yemek yiyorum çok içerledim doğrusu görende çok yiyorum sanacak:p hehe

abi millet poz veriyo ama sen kahvaltı tabagından ayrılamıyonki napalım :) ayrıca o 3 resimde yemek yiyosun ama ayrı ayrı onlar 1. tabak teror 2. tabak teror ve 3. tabak teror sen 4. tabagı yemeye basladıgında benim cameranın sarzı bitti :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Güzel bir kahvaltı topluluğu olmuş haketen gelmeyi çok isterdim ama o saatler Castro da istanbul regal raptor çetesi ile çadırımızda yeni yeni uyanıyorduk bir dahaki sefere diyorum:cat:
Özledim sizleri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar günü yine gidebiliriz gelirsin :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
dünkü kahvaltı da oraya gelebilmem için beni arabasına alan müslüm abime dönüşte beni bakırköye kadar bırakan tuncel abime sonsuz teşekkürler:rendeer: iyi ki warsınız
kahvaltı tabağımı aldıktan sora oluşan tepkiler üzerine az yedim fazla yiyemedim böreklerin tadına bakamadım inş. bi daha ki pazara diğer yiyeceklerede bakarım:p
organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürler:rendeer: ama gelicem diyip gelmeyenleri kınıyorum:farao:
yeni buluşmalarda inş. görüşmek üzere kendinize dikkat edin:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Alıntı:
serkan79´isimli üyeden Alıntı
çok güzel kahvaltıydı tuncel abime ve katılan herkeze teşekkürler

günün rekorunu 4 tabak kahvaltı 2 tabak meyve ve 6 fincan çay içen alper_tim kırdı
teror ne kadar uğrassada toplamda 3 tabak kahvaltı yiyebildi alperi gecemedi

alper ve teror sayesinde acık büfe 8 ytl olan kahvaltı bidahaki gidişimizde 15 ytl olacak

abi 3 tabak değil 3,5 tabak yedim artanıda cebime doldurdum onuda sayarsanız 4 tabak ediyor siz giderken mekan sahibi yanıma yaklaştı ve bir daha mekanına gelmemem için beni uyardı neyumiş adamı batırmışım birde devamlı müşterisiyiz diye güvendik sladırdık yemeklere.Bu arada şavaşabi merak etme ev bakıyorum sana aklımda kısmetse kesene uygun güzel bir ev bulucaz sana komşu olcaz hem sen karlı çıkıcan hemde ben (geceleri senin transalpi araklayıp şöle konya karaman yapıp gelirim) gezi gerçektende çok güzeldi en güzeli hemen evimin dibinde olmasıydı. emeği geçen ve sabahın köründe kalkıp gelen herkeze çok teşekkür ederim

bunu sabah sana yazmıştım serkan baba iftiraların nasıl ortaya çıkıyor gör:p
bir rivayete göre ben bir oturuşta 3 tırnaklı pidede dürüm iki lahmacun 3 ayran ve 1,5 künefe yiyebiliyomuşum :mrgreen: hehe
NOT: serkan abi bizde pendikte sınava giriyoruz musturakiyle birlikte gidicez senide alalım diyoruz aynı okulda girecekmişsiniz sınava perşembe günü bi planlama yapıcaz haberin olsun:cat:
MUSTURAKİ baba burdada imdamıza yetiştin ya süpermen gibi adamsın valla sayende memleki geziyoruz o direksiyon tutan ellerin dert tipo L arabanda arıca görmesin:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teror' Alıntı:
Alıntı:
serkan79´isimli üyeden Alıntı
çok güzel kahvaltıydı tuncel abime ve katılan herkeze teşekkürler

günün rekorunu 4 tabak kahvaltı 2 tabak meyve ve 6 fincan çay içen alper_tim kırdı
teror ne kadar uğrassada toplamda 3 tabak kahvaltı yiyebildi alperi gecemedi

alper ve teror sayesinde acık büfe 8 ytl olan kahvaltı bidahaki gidişimizde 15 ytl olacak

abi 3 tabak değil 3,5 tabak yedim artanıda cebime doldurdum onuda sayarsanız 4 tabak ediyor siz giderken mekan sahibi yanıma yaklaştı ve bir daha mekanına gelmemem için beni uyardı neyumiş adamı batırmışım birde devamlı müşterisiyiz diye güvendik sladırdık yemeklere.Bu arada şavaşabi merak etme ev bakıyorum sana aklımda kısmetse kesene uygun güzel bir ev bulucaz sana komşu olcaz hem sen karlı çıkıcan hemde ben (geceleri senin transalpi araklayıp şöle konya karaman yapıp gelirim) gezi gerçektende çok güzeldi en güzeli hemen evimin dibinde olmasıydı. emeği geçen ve sabahın köründe kalkıp gelen herkeze çok teşekkür ederim

bunu sabah sana yazmıştım serkan baba iftiraların nasıl ortaya çıkıyor gör:p
bir rivayete göre ben bir oturuşta 3 tırnaklı pidede dürüm iki lahmacun 3 ayran ve 1,5 künefe yiyebiliyomuşum :mrgreen: hehe
NOT: serkan abi bizde pendikte sınava giriyoruz musturakiyle birlikte gidicez senide alalım diyoruz aynı okulda girecekmişsiniz sınava perşembe günü bi planlama yapıcaz haberin olsun:cat:
MUSTURAKİ baba burdada imdamıza yetiştin ya süpermen gibi adamsın valla sayende memleki geziyoruz o direksiyon tutan ellerin dert tipo L arabanda arıca görmesin:p

yaw yiyin yiyin can boğazdan gelir yemeginize göz dikmedik ya yalnız bidahaki sefere kılık değiştirinde mekan sahibi sizi tanımasın :)

cumartesi günü benide alırsanız cok sevinirim nasıl bulacam diye kara kara düşünüyodum :)

arkadaslar dünki kahvaltının tekrarı pazar günü olacak haberiniz olsun az önce lespaul ile konustum asya grubununa ceza mahiyetinde bi özür dileme şansı verdik ve yeni topiği lespaul acacak ve bütün asyayı toplayıp getirecek toplayacagı adam sayısı kota nın altında kalırsa vay lespaul ün haline artık lincmi edersiniz neyaparsınız orası size kalmış ben şiddetten hoşlanmam pek (hemde ben uhahehe ) :) lafın kısası pazar günü kahvaltı var program yapmayalım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
gerçekten güzel bir kahvaltıydı bu fiyata bu çeşit süperdi :cat:
gerçi alper_tim ve TEROR kahvaltılarını aldıktan sonra çeşit biraz kırıldı bizde kalanlarla yetindik:queen: :p :queen:
katılmayanlar çok şey kaçırdı hepsinden önemlisi sohbetin kralını kaçırdı
teror' Alıntı:
Alıntı
MUSTURAKİ baba burdada imdamıza yetiştin ya süpermen gibi adamsın valla sayende memleki geziyoruz o direksiyon tutan ellerin dert tipo L arabanda arıca görmesin:p

gardaş o bikerem tipo L değil TİPO 1.4 SXİE :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst