- Katılım
- 21 Haz 2011
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar nasıl gecti sınav ?
benim girdigim sınıftaki herkes tek motor testi cözüp cıktılar ama 1saat beklemek zorunda kaldılar.
1 saatin sonunda arkadaşın teki 1 dk kontol etmeye ayırdıgı icin beni beklemek zorunda kaldı
20 dk sınıda ben aldım arkadaşın . orda yetişemedim ama burdan ona sesleniyorum hakkını helal et kardeşim .
bu arada sınav yeri motordan gecilmiyordu herkes atlamış makınesine gelmiş
polis abiler ablalarda bişi demedi saolsunlar 
benim girdigim sınıftaki herkes tek motor testi cözüp cıktılar ama 1saat beklemek zorunda kaldılar.
bu arada sınav yeri motordan gecilmiyordu herkes atlamış makınesine gelmiş