tüm sınav zedelere gecmiş olsun :)

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Arkadaşlar nasıl gecti sınav ?
benim girdigim sınıftaki herkes tek motor testi cözüp cıktılar ama 1saat beklemek zorunda kaldılar. :) 1 saatin sonunda arkadaşın teki 1 dk kontol etmeye ayırdıgı icin beni beklemek zorunda kaldı :) 20 dk sınıda ben aldım arkadaşın . orda yetişemedim ama burdan ona sesleniyorum hakkını helal et kardeşim .

bu arada sınav yeri motordan gecilmiyordu herkes atlamış makınesine gelmiş :) polis abiler ablalarda bişi demedi saolsunlar :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
slmm.bende motorla gittim sınava.b sınıfı için girdim 45 dk da bütün soruları çözdüm 1 saat dolunca hemen çıktım güzel sınavdı sorular basitti..geö
çen sınavın testlerine çalışmıstım aynıları çıktı...herkese geçmiş olsun..soru kitapçıkları 2 saat sonra yayınlanacak demişlerde nerde bulacaz acaba bilgisi olan varmı
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben size üzücü haberi vereyim,yaklaşık 2 ay sonra ehliyet elinize geçecek .
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
slmm.bende motorla gittim sınava.b sınıfı için girdim 45 dk da bütün soruları çözdüm 1 saat dolunca hemen çıktım güzel sınavdı sorular basitti..geö
çen sınavın testlerine çalışmıstım aynıları çıktı...herkese geçmiş olsun..soru kitapçıkları 2 saat sonra yayınlanacak demişlerde nerde bulacaz acaba bilgisi olan varmı

2 saat içinde değil de 3 iş günü içinde yayınlanacak olan sorular. http://www.meb.gov.tr adresinden yayınlanacak herkeze başarılar dilerim.
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
146
2 yıldır beklediğim sınavı saçma bi olay yüzünden kaçırmış bulunmaktayım, nasıl bir salaklıktır benimkisi anlayamadım.

7-8 Ağustos gibi ehliyetim elimde olucakken şimdi 20 Ağustosta sınava giricem, hadi hayırlısı.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
2 yıldır beklediğim sınavı saçma bi olay yüzünden kaçırmış bulunmaktayım, nasıl bir salaklıktır benimkisi anlayamadım.

7-8 Ağustos gibi ehliyetim elimde olucakken şimdi 20 Ağustosta sınava giricem, hadi hayırlısı.


hayırdır kardeş ne olduda kacırdın :S :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst