valla konuşuluyor böyle bir ihtimal ama valla ne diyeyim allah bilir! ama emin olun sigortası yoktu ilginize teşekkür ederim............açılışta inşallah görüşürüz yeni haliyle mekanda.......üzüldüm arkadaşımİlk burayı bize tanıttığın zaman bile gelmeyi çok istemiştim fakat kısmet olmadı motorum yokdu.Şimdide motorum var ama yandı kül oldu diyorsun
Umarım en yakın zamanda toparlarsınız orayı.Kundaklama falan olabilirmi?:silent:
yayla cafe yapıldı cuma günün'den itibaren canlı müzik ben pazar günü oradayım hafta içi programı şu an belli değil ama pazar çar. kesin yayla cafe 'deyim bakın sağolsun garson arkadaşların ve eş dostun emekleriyle kısa sürede ne hale geldi herkezi beklerim








