tüm[MT]ailesi'ni beklerim

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Ogünüm,
Nezamandır görüşemedik özledik valla,
En son senin gitarının sesini gecenin 03:00 'ünde ateş başında duymuştum,
Bir müddet uzak kaldım forumdan ama tekrar geri döndüm,
En kısa zamanda görüşelim derim,
Mekana ziyarette adettendir,
İşin içine eğlence girince organizasyonu bayanlar yapar diyorum ben,
ya babacım sorma haklısın bende özledim sizleri inanın o kadar güzel kişilikler varki aramızda bunlardan biride sensin :rendeer: bayanlar bizi sevmiyor demekki:mrgreen: el atan yok :mrgreen:

şahsen tanışamadık ama cuma toplantısında, sesinde yazdıkların gibiyse gelmeye değer bence.ben pazar günü gelirim.hadi hareketlendirelim istanbul mt'yi.kaldırın bakalım bi yerlerinizi canlı müzik dinlemeye gidiyoruz,hem istek parça yapma şansımızda var :)
valla beklerim bu arada ortak noktamızda var sanırım basketbol:wiinkk: tanıştığımızda çıkar meydana bende eski basketbolcuyum şimdide zaman zaman yardımcı ant. yapıyorum müzikten arta kalan zamanlarımda :) bu arada istek şarkıların lafımı olur:) beklerim ...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
88
yer mekan çok güsel abicim.senin orda olman yeter zaten :cat:zamanı ayarla ama pazar olmasın yaf:D
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Size iyi eğlenceler dilerim:cat:
mekan güzel fiyatlar uygun birde dostlar olunca çok sıcak olacağına eminim

ama malesef o tarih için çook önceden verilmiş sözüm var:pale:

belki bir hafta arası bir iki dost uğrarız
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Size iyi eğlenceler dilerim:cat:
mekan güzel fiyatlar uygun birde dostlar olunca çok sıcak olacağına eminim

ama malesef o tarih için çook önceden verilmiş sözüm var:pale:

belki bir hafta arası bir iki dost uğrarız
soner'cim valla bize neşe katıyorsun sensiz olmaz başka tarihe alırız :) mesela haftaya çarşamba toplanırız:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun iyi çalışmalar dilerim
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770

sizleri çok bekledim ! canlar sağolsun gelen arkadaşlarım'da oldu kardeş sitelerden varolsunlar gelen'de gelmeyende sağolsun!
artık yayla cafe yok sabah 8.00 sularında yanmış kül olmuştur can kaybı yoktur çok üzgünüm sevgilerimle........
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ogün çok üzüldüm geçmiş olsunnn. can kaybı olmaması sevindiriciii. umarım eski haline getirebilirsiniz:pale:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ogün çok üzüldüm geçmiş olsunnn. can kaybı olmaması sevindiriciii. umarım eski haline getirebilirsiniz:pale:
inşallah en kısa zamanda yeniden eski günlerimize döneriz! fotoğrafları çekerken çok gözyaşı döktüm gerçekten çok acı ilgine teşekkür ederim......
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Haydaa :(
Yazık olmuş valla mekana Ogün...
Hayırdır nasıl olmuş ? Bilgin var mı olay hakkında ?
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
gecmis olsun hocam ya..
cok uzuldum gercekten..

insallah tez zamanda eski guzel haline - hatta daha iyisine- doner diyelim..





Shakulin
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
hande elektrik kaçağı diyorlar valla yıkıldık ya!:silent: kaç kişi ekmek yiyiyor'du patronlarım varya melek gibiler sana özel gece düzenleyelim dediler arkadaşların gelir işte single'nı bizim şirketten çıkaralım dediler! benim için güzel şeyler düşünüyorlardı hatta ben o kadar rahattım ki oradan başka yerde çalışıp boş günlerimi bile doldurma ihtiyacını hissetmiyordum ama şimdi yok bakalım inşallah akraba eş dost gücüyle en kısa sürede yapacaklar! iğne kurtaramamışlar ya ses düzeni olsun herşey bitmiş ya çok üzücü rabbim kimseye vermesin ilginize teşekkür ederim sağolun .....
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
hande elektrik kaçağı diyorlar valla yıkıldık ya!:silent: kaç kişi ekmek yiyiyor'du patronlarım varya melek gibiler sana özel gece düzenleyelim dediler arkadaşların gelir işte single'nı bizim şirketten çıkaralım dediler! benim için güzel şeyler düşünüyorlardı hatta ben o kadar rahattım ki oradan başka yerde çalışıp boş günlerimi bile doldurma ihtiyacını hissetmiyordum ama şimdi yok bakalım inşallah akraba eş dost gücüyle en kısa sürede yapacaklar! iğne kurtaramamışlar ya ses düzeni olsun herşey bitmiş ya çok üzücü rabbim kimseye vermesin ilginize teşekkür ederim sağolun .....

Hay allah yaa :(
İnan çok üzüldüm...
Sigortası vardır umarım mekanın..
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
187
isyeriniz hayırlı olsun ferah ve nezih bir ortama benziyo fotograflardan
insallah bir gün geliriz
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Geçmiş olsun.Dilerim en kısa zamanda eskisindende güzel bir halde görürüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst