- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
- Konu Yazar
- #41
ya babacım sorma haklısın bende özledim sizleri inanın o kadar güzel kişilikler varki aramızda bunlardan biride sensin :rendeer: bayanlar bizi sevmiyor demekki:mrgreen: el atan yok :mrgreen:Ogünüm,
Nezamandır görüşemedik özledik valla,
En son senin gitarının sesini gecenin 03:00 'ünde ateş başında duymuştum,
Bir müddet uzak kaldım forumdan ama tekrar geri döndüm,
En kısa zamanda görüşelim derim,
Mekana ziyarette adettendir,
İşin içine eğlence girince organizasyonu bayanlar yapar diyorum ben,
valla beklerim bu arada ortak noktamızda var sanırım basketbol:wiinkk: tanıştığımızda çıkar meydana bende eski basketbolcuyum şimdide zaman zaman yardımcı ant. yapıyorum müzikten arta kalan zamanlarımdaşahsen tanışamadık ama cuma toplantısında, sesinde yazdıkların gibiyse gelmeye değer bence.ben pazar günü gelirim.hadi hareketlendirelim istanbul mt'yi.kaldırın bakalım bi yerlerinizi canlı müzik dinlemeye gidiyoruz,hem istek parça yapma şansımızda var![]()
Son düzenleme:







