Tüm Artvinli Motorculari Bekliyorum

Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
48
bende şavşatlıyım salı benim için uygun akşam 7 den sonraki herhangi bir saat uygun ama bu hafta olursa iyi olur önümüzdeki hafta yurtdışına çıkıcam yokum burda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst