Tüm Artvinli Motorculari Bekliyorum

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
ARKADAŞLAR MERABA BEN ARTVİN BORÇKALIYIM! İSTANBULDA OTURUYORUM VE ARTVİNLİ TÜM ARKADAŞLARI BEKLİYORUM...:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
bende artvinliyim...arhaviden ..istanbuldayim ama moskovada yasiyorum..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
22
Ben de Artvin'liyim, İstanbul'da yaşıyorum, arkadaşım nereye bekliyorsun ?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Bende şavşatlıyım özeline fi tarihinde bi mesaj atmışştım lütfedip cevaplamadın sayın hemşerim. Oraya galursam avi gbi taptiyacam sani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PcKopatGhostRider' Alıntı:
hoşgeldin.. :rendeer:
kerım ne hosgeldını:queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla artvın baslıkına artvınlı harıc herkes gelmıs:p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
arkadaşlar hafta içi herhangi birgünde toplanalım ne dersiniz kız kulesinde...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
sende jetsky var sanırım bizdekiler tekerli şööle motorla gidecek bir yer ayarlasak fena olmaz hani
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
abicim kız kulesinin karşına gitcez içinde oturmıcaz ki... karşısındaki cafede buluşuruz artvinli hemşerilerimi beklerim...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
arkadaşlar hele bi günü kararlaştıralım önce salıya ne dersiniz 10 kişi falan varız 11 akşam üsküdarda toplanalım mı dersiniz ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst