yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 1 Ağu 2006 Konu Yazar #1 ARKADAŞLAR MERABA BEN ARTVİN BORÇKALIYIM! İSTANBULDA OTURUYORUM VE ARTVİNLİ TÜM ARKADAŞLARI BEKLİYORUM...:rendeer:
ARKADAŞLAR MERABA BEN ARTVİN BORÇKALIYIM! İSTANBULDA OTURUYORUM VE ARTVİNLİ TÜM ARKADAŞLARI BEKLİYORUM...:rendeer:
gazman Katılım 25 May 2006 Mesajlar 737 3 Ağu 2006 #3 bende artvinliyim...arhaviden ..istanbuldayim ama moskovada yasiyorum..
luna_nero Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 22 3 Ağu 2006 #4 Ben de Artvin'liyim, İstanbul'da yaşıyorum, arkadaşım nereye bekliyorsun ?
sinans Katılım 17 Nis 2006 Mesajlar 48 3 Ağu 2006 #5 nereye bekliyosun arkadaşım keşke onuda yazsaydın :silent:
akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 3 Ağu 2006 #6 Bende şavşatlıyım özeline fi tarihinde bi mesaj atmışştım lütfedip cevaplamadın sayın hemşerim. Oraya galursam avi gbi taptiyacam sani
Bende şavşatlıyım özeline fi tarihinde bi mesaj atmışştım lütfedip cevaplamadın sayın hemşerim. Oraya galursam avi gbi taptiyacam sani
marefb Katılım 23 Haz 2006 Mesajlar 1,239 3 Ağu 2006 #7 sinans' Alıntı: nereye bekliyosun arkadaşım keşke onuda yazsaydın :silent: Genişletmek için tıkla ... beklio biyerlere ama nereye bekledigini bilmioo:queen: :queen:
sinans' Alıntı: nereye bekliyosun arkadaşım keşke onuda yazsaydın :silent: Genişletmek için tıkla ... beklio biyerlere ama nereye bekledigini bilmioo:queen: :queen:
akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 4 Ağu 2006 #11 hadi biraz daha bekliyelim bu borçkalılar biraz beç olurya neyse
DevilRider Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 217 4 Ağu 2006 #12 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. PcKopatGhostRider' Alıntı: hoşgeldin.. :rendeer: Genişletmek için tıkla ... kerım ne hosgeldını:queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen:
PcKopatGhostRider' Alıntı: hoşgeldin.. :rendeer: Genişletmek için tıkla ... kerım ne hosgeldını:queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen:
DevilRider Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 217 4 Ağu 2006 #14 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. valla artvın baslıkına artvınlı harıc herkes gelmıs
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 4 Ağu 2006 Konu Yazar #15 arkadaşlar hafta içi herhangi birgünde toplanalım ne dersiniz kız kulesinde...
akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 4 Ağu 2006 #16 sende jetsky var sanırım bizdekiler tekerli şööle motorla gidecek bir yer ayarlasak fena olmaz hani
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 4 Ağu 2006 Konu Yazar #17 abicim kız kulesinin karşına gitcez içinde oturmıcaz ki... karşısındaki cafede buluşuruz artvinli hemşerilerimi beklerim...
abicim kız kulesinin karşına gitcez içinde oturmıcaz ki... karşısındaki cafede buluşuruz artvinli hemşerilerimi beklerim...
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 5 Ağu 2006 Konu Yazar #19 arkadaşlar hele bi günü kararlaştıralım önce salıya ne dersiniz 10 kişi falan varız 11 akşam üsküdarda toplanalım mı dersiniz ??
arkadaşlar hele bi günü kararlaştıralım önce salıya ne dersiniz 10 kişi falan varız 11 akşam üsküdarda toplanalım mı dersiniz ??