- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
Arkadaşlar 40 senedir Ülke'min yollarında iki tekerinden bissürü tekerine kadar aracı kullanıyorum Toplamda iki milyon km üzeri direksiyon ve gidon
salladım. Bu günden sonra derim ki , benimle aynı yolu kullanan her sürücü benim için büyük bir tehdittir. Bir zamanlar parayla ehliyet satılan bir
memlekette yaşıyoruz . ( şuraya kimlik bilgilerimi, 2 fotoğraf ve şu kadar da para gönderdim. haftaya ehliyetim geliyo ) sözüne çok şahit olmuştum.
Bilmiyorum ama belkide en çok sarhoş sürücünün bulunduğu yerde yaşıyoruz. Bu konuda yapılmış bir istatistik var mı acaba? Sürücü kursları eksik verdiği
her dakikayı kar diye düşünüyor. Daha önce de benzeri konular açılmıştı. Adam, adam olmadıktan sonra arabasının camına veya kaportasına tuğra yapıştısa
ne olur , Atam izindeyiz yazsa ne olur . İnsanların tercihleri veya öncelikleri kişiseldir. Kucaklamanın da, kızmanın da bir şey değiştireceğini sanmıyorum . Yalnız ne kadar inkar edersek edelim cumhuriyetin de osmanlının da çocuklarıyız . Aslını inkar eden haramzadedir. Nice nice 100. yıllara.
abi para yı yolladım ehliyet geliyor
bunlar 15 sene geride kaldı
artık öyle değil
osmanlıyı severim atalarım dedelerim ama trafikte tuğra veya bayan fark etmez görünce uzar giderim