tuğra lı doblo hakkında

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Arkadaşlar 40 senedir Ülke'min yollarında iki tekerinden bissürü tekerine kadar aracı kullanıyorum Toplamda iki milyon km üzeri direksiyon ve gidon
salladım. Bu günden sonra derim ki , benimle aynı yolu kullanan her sürücü benim için büyük bir tehdittir. Bir zamanlar parayla ehliyet satılan bir
memlekette yaşıyoruz . ( şuraya kimlik bilgilerimi, 2 fotoğraf ve şu kadar da para gönderdim. haftaya ehliyetim geliyo ) sözüne çok şahit olmuştum.
Bilmiyorum ama belkide en çok sarhoş sürücünün bulunduğu yerde yaşıyoruz. Bu konuda yapılmış bir istatistik var mı acaba? Sürücü kursları eksik verdiği
her dakikayı kar diye düşünüyor. Daha önce de benzeri konular açılmıştı. Adam, adam olmadıktan sonra arabasının camına veya kaportasına tuğra yapıştısa
ne olur , Atam izindeyiz yazsa ne olur . İnsanların tercihleri veya öncelikleri kişiseldir. Kucaklamanın da, kızmanın da bir şey değiştireceğini sanmıyorum . Yalnız ne kadar inkar edersek edelim cumhuriyetin de osmanlının da çocuklarıyız . Aslını inkar eden haramzadedir. Nice nice 100. yıllara.

abi para yı yolladım ehliyet geliyor :)
bunlar 15 sene geride kaldı
artık öyle değil

osmanlıyı severim atalarım dedelerim ama trafikte tuğra veya bayan fark etmez görünce uzar giderim
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Nirvana.:cat:
(Budizmde, her türlü isteklerden, duygulanımlardan, tutkulardan arınıp en yüksek ruh durumuna erişme.)

15977728_10154979908674743_6875056302889644990_n.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Bak bak bak mantik oyunlarina bak... "Cok kotu olduklari icin onlardan biri olmaya karar verdim" falan... :)

Yahu al bosver. Tugra varsa cikart at. Izi kaldiysa cami degistirirsin artik n'apalim? Simdiden gule gule kullan. Sayende Doblolarin sayginligi artsin...



Yazilan cumleden nasil bunu anladinzi Allah askina? Adam "kotu kullananlar Doblo alip tugra takmaya meytilli oluyorlar" demis. Nereden cikti tugranin itibarsizlastirilmaya calisilmasi? Saygisiz trafik magandalari tugra takmayi tercih ediyorsa tugra n'apsin? Ayni kisiler "K.Ataturk" imzasi takiyor olsa aynisi onun basina gelecekti...

Bakın bir kaç kişi yazdı samimiyetle kutlarım onları kıvırma olmadan belirttiler. Sorun Doblo değil yada kullananlar. Sorun tuğra olması.

Sembol lerin önemi nedir bu konuda ciddi çalışmalar var. Bakmanın tavsiye ederim

https://okuryazarim.com/sembolizm-ve-hayatimizdaki-yeri/

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

Nirvana.:cat:
(Budizmde, her türlü isteklerden, duygulanımlardan, tutkulardan arınıp en yüksek ruh durumuna erişme.)

https://scontent.fsaw1-6.fna.fbcdn....=160cfa89dea499a55f18b42bb4a68c48&oe=5AEC497B

Bunu baştan paylaşsaydın ya şimdi bu adam nasıl biri mesela 😂😂😂
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
F54 ben de cümleme başlarken kurslardan öncesini kastederek bir zamanlar diye yazmıştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakın bir kaç kişi yazdı samimiyetle kutlarım onları kıvırma olmadan belirttiler. Sorun Doblo değil yada kullananlar. Sorun tuğra olması.

Allah Allah? Ben mi kacirdim? Tekrar okudum. Bi suru insan sorun olarak Tugrali Doblo'larin trafik saygisizligini yazmis... Kim yazdi "Sorun Doblo değil yada kullananlar, sorun tuğra" ?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Arkadaşlar bir şey soracağım
Devamlı burada okuduğum dalga geçilen yada simge olarak kullanılan şey TURA LI doblo

...Doblo yumu sevmiyorsunuz
...Tura yımı sevmiyorsunuz
...Kullananımı sevmiyorsunuz
...her üçü nüdemi sevmiyorsunuz

Doblo sizi rahatsız ediyorsa niye tuğralı olanı ayırıyorsunuz ? :)

Tura sizi rahatsız ediyorsa niye dobloyu karıştırıyorsunuz. diğer turalı arabalara haksızlık olmuyor mu ? :)

Kullanan sizi rahatsız ediyorsa aynı adam başka araba kullandığı zamanda rahatsız olurmusunuz,?

Her üçüde aynı anda sizi rahatsız ediyorsa psikoloğa gidin. normal değilsiniz

osmanlı tuğrası olan doblolu insanların mal oldukları kanaatindeyiz ve bu yüzden sevilmiyorlar. ülkeyi ayakta tutanlar akıllı insanlardır. salak insanlar ile ülkenin sonu gelir.

özet bu arkadaşım, ister inan ister inanma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

Okuduğunu anlayamama gibi çok ciddi bir probleminiz var. İletişim sıkıntısı buradan kaynaklanıyor bence. Adam paragraf yazmış sürücü profili ile ilgili altına da 5 kelimelik cümle yazmış Osmanlıyla alakalı hemen sorun Osmanlı ile alakalı oldu.

Algıda seçicilik işte. Fişleme seziyorum.

abi bir insanın zekası ne kadar zayıf olursa anlaması da o kadar zor olur.

zekası zayıftır tamam saygım var, hepimiz akıllı olamayız amaaaa birde buna inatçılık ve saygısızlık eklenince insanın bu tip yüzkaraları ila konuşmaya bile tahammülü olmuyor.

haksız mıyım?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Şincik arkadaşlar çocukluğumdan beri osmanlı hayranı evinde haritalar çizip kendince savaşlar kurup strateji oyunu oynayan birisi olarak yazıyorum..
Fatih'te benimdir Kanuni'de Mustafa Kemal'de .Ama şu tuğracıların genel karakterini kendimce açıklayarak olur isem..Bunlara göre osmanlı cumhuriyet dönemide dahil her daim mükemmel bir devlet inanılmaz güçlü bir devlet idi..Ne zaman Mustafa Kemal Atatürk geldi halifeliği bitirdi biz cahil kaldık güçsüz kaldık bittik dinden olduk camiler kapatıldı kafasındalar..Ellerinde pas tutmuş bir kılınç sağa sola sarıyorlar..Ve bu karakterler sevri imzalayan bir devletin sanki Mustafa Kemal Atatürk sayesinde yıkıldığı yerine himaye altında yaşayan bir beylik kurulduğu tanımlamasında..

Oysa ki tarih gerçeklerine bakarsan osmanlı 1500lü yıllarda hükmünü yavaşca kaybettiği ve 1790lı yıllarda yavaşça dağılma ve bitme dönemine denk gelmesi .. Geri kalan süreçte ise sadece savunma ve olan düzeni koruma amaçlı politikaları ile ayakta kalan bir imparatorluğu akıllara getirmemeleri..

Elbette osmanlı selçuklu oğuzlar benim atamdır asla geçemem bunlardan..Ama malumatımız bu devletler zamana ayak uyduramamış ve yıkılmışlardır..Zaman değişiyor dünya değişiyor..Geçmişimizi elbette bilelim ama geleceğimizi de bu hatalar üzerine kurmayalım..Son en büyük Türk Devleti Türkiye'dir bu ülkenin kurucusu Mustafa Kemal'dir ve değişmeyecektir..Ve onun önergeleri üzerinde gelişmektir..
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Bir sorsan o arkadaki Tuğra kime ait, ne yazıyor orada %99'u cevap veremez. Mustafa Kemal imzasına karşı çıkartılmış Osmanlı sevdalılığı. Muhtemelen Osmanlı'yı sorsan Fatih sultan Mehmet ya da Kanuni'den öteye de pek gitmez.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
"Anlamak için değil, cevap vermek için dinliyoruz" sözü geldi aklıma ve ilk defa "Engellilere ekleyin" butonunu kullandım.. Hayırdır inşallah:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir sorsan o arkadaki Tuğra kime ait, ne yazıyor orada %99'u cevap veremez. Mustafa Kemal imzasına karşı çıkartılmış Osmanlı sevdalılığı. Muhtemelen Osmanlı'yı sorsan Fatih sultan Mehmet ya da Kanuni'den öteye de pek gitmez.

Yavuz Sultan Selim'in mi?
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Yanlış anlamayın kendim bütün Türk devletlerinin aşığıyım özellikle de Osmanlı'nın. Tuğra çok güzel bir simge hatta Osmanlı Devlet Arması daha da bir güzel; ancak her zaman söylerim maalesef evet Tuğralı Doblo kullanan arkadaşlardan motosikletimi kullanırken her zaman uzak kalırım, hatta tuğrayı geçin özellikle Doblo kullanan arkadaşların %90'ı ne trafik kuralı tanır, ne sağına soluna bakar, ne sinyal verir, ne de size yol verir, bu durum böyle maalesef! Bakın "U" Dönüşü kazaları, ara yol kazaları, döner kavşak kazaları...vs. bilinki bir pickup tarzı araç görürseniz o Doblo'dur. Doblo nedense kullanan insanları değiştiriyor ya da değişik olan insanlar Doblo kullanıyor bu böyle, hepte söylerim...
Bu arada her daimde kendime şu sözü örnek alırım "GEÇMİŞİNİ BİLMEYEN İT PEŞİNDE GEZER", Avrupa ülkelerinde geçmişlerine sövmek yokken bizim insanlarımız özellikle belli bir kısım ne Osmanlıyı sever ne eski Türk Devletlerine saygısı vardır, her daim bir yerme etme, adamlar 500 yıl, 600 yıl hüküm sürmüş dünyaya şekil vermiş, milletimizi yüceltmiş ve devamını da biz getirmeye çalışıyoruz ama yok, sanki Türkiye yukardan indirilerek kuruldu. Çok özendiğiniz Avrupa diline, dinine ve geçmişine saygı duyup sahip çıkarken, siz ve sizin gibiler maalesef "geçmişimizi" yadırgıyor ve utanç duyuyorsunuz, yazıklar olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Bence havanda su dövüyorsun ve dövüyoruz. 99'umuz hatalı fakat bu bir arkadaş haklı. Doktor'un söylediğini yapalım ve kendi haline bırakalım.

ya adama meselenin osmnalı ile alakası olmadığını sadece "osmanlı tuğralı doblo" kullanan kişilerin daha dikkatsiz ve sorumsuzca araç kullandığını, bunun bir araştırması olmadığını fakat gözlemlerle herkesin hemfikir olduğunu anlatmaya çalıştım ve linklerle de destekledim.

gelen cevap ; bunları okumadan paylaştığını düşünüyorum.

adamın derdi olaylarla değil kişilerle.

diğer konularda da aynı. beni bırak, olayı anlamaya çalış diyorum, yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amerikada da confederate flag takiyo redneckler kamyonetlerin arkasina :)

Osmanliyla Amerika karsilastirilamaz tabii ki ama araca tarihi sembol takma yonuyle bi kultur paralelligi mevcut sanki...

35078524-35078524.jpg

hs89bl.jpg

confederate-flag-pickup1.jpg

12055_Black.jpg
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Amerikada da confederate flag takiyo redneckler kamyonetlerin arkasina :)

Osmanliyla Amerika karsilastirilamaz tabii ki ama araca tarihi sembol takma yonuyle bi kultur paralelligi mevcut sanki...

http://hips.htvapps.com/htv-prod-media.s3.amazonaws.com/ibmig/cms/image/wmtw/35078524-35078524.jpg
http://i60.tinypic.com/hs89bl.jpg
http://gordoncstewart.files.wordpress.com/2015/06/confederate-flag-pickup1.jpg
http://raddezigns.com/decal_ads/extras/12055_Black.jpg

Hala konfederasyon bayrağı kullanan mı var?:cyclopsan Boş yere redneck demiyorlar bunlara.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bizde olsa direk terörist deyip içeri alırlar bunları, hayatta da çıkarmazlar dışarı.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
tüm yorumları tek tek okudum çocukken sidik yarışı yapardık aklıma o geldi :queen:
tüm bu olanlar oynanmak istenen oyunun sonucu gibi duruyor desen elli akil kişi üstüne çullanır.
sallayın gitsin.
herkes işine baksın.
birbirinizi sevin.
dobloyu da sevin.
doblo kullanan babası hiç sevmediği için öyle kullanıyor.
gidin onu da sevin.
başını okşayın.
eline şeker verin.
düzelmezse gelin yüzüme tükürün.
sevgi her şeyin ilacı.
 
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
seveceğiz sevmesine de sevdirmiyorlar haşin doblocular, bizde tuğrayı sevip mutlu oluyoruz. ne yapalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst