Tuğper' in Ailesine Başsağlığına gidiyoruz.

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bende c.tesi günü dershaneden 1:20 de çıkıyorum geç gelicem biraz.Emre abi veya Yeşim abla biriniz cep nosunu özelden bana atarsa iyi olur çünkü ben oraları pek bilmiyorum oraya gelince sizden bi yol tarifi alırım:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende c.tesi günü dershaneden 1:20 de çıkıyorum geç gelicem biraz.Emre abi veya Yeşim abla biriniz cep nosunu özelden bana atarsa iyi olur çünkü ben oraları pek bilmiyorum oraya gelince sizden bi yol tarifi alırım:rendeer:
Canım benim Emre'nin nosu topiğin başında alenen yazmakta :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
arkadaşlar bir basın açıklaması yapılırsa ve katılımı mümkün olduğunca çok tutarsak sesimizi duyururuz kanaatindeyim
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bir basın açıklaması yapılırsa ve katılımı mümkün olduğunca çok tutarsak sesimizi duyururuz kanaatindeyim

Basin açıklamasını bu cumartesi yapmayacağız, taziye ziyaretinden sonraki hafta sonu kazanın olduğu yerde toplanıp sadece bu konuyla ilgili bir organizasyon yapılacak..Katılım ne kadar çok olursa amacımıza o denli ulaşmış oluruz..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaa sevabınıza arabayla gitcek olan varsa benide alın lütfen bacağım da yara oldu için tek çıkamıyorum eğer alan olur gelmeyi çok istiyorum
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yeşim ve emre kardeşlerim konunun sıkı takipcisi olduğunuz için saolun varolun.

allah bir kaza bela vermezse cumartesi oradayız.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Bende gelmeye çalışcam. Yarın netleştiririm. Kaybettiğimiz arkadaşımıza allahtan rahmet, ailesi ve sevenlerine sabır diliyorum.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa sevabınıza arabayla gitcek olan varsa benide alın lütfen bacağım da yara oldu için tek çıkamıyorum eğer alan olur gelmeyi çok istiyorum

Sana da geçmiş olsuna gelemedik Burak mahçubuz çok seviniriz gelirsen arabamız yok malesef :( ama du bakiim belki o güne kadar bişiler ayarlanır.

yeşim ve emre kardeşlerim konunun sıkı takipcisi olduğunuz için saolun varolun.

allah bir kaza bela vermezse cumartesi oradayız.

Sen de sağol Allah korusun.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Geçen akşam Yeşim'le birlikte yine bir uğradık Perihan teyzelere. Bizi öyle kaskla fln, full koruma görünce nasıl mutlu oldu anlatamam. Balkondan bizi yolcu ederken hepimiz çok duygulandık..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel.......

Arkadaşlar yarın geliyorum diyenlerden gelemeyecek olan var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir organizasyona katılamicağım için çok üzgünüm
motoru yarın servise bırakmam gerekiyo servise kdr yolda kalmassam iyi
gelemicek olan arkadaşlarımız içinde selam larımızı ve başsağlığı dileklerimizide
sözcümüz olan arkadaştan istirham ediyorum, yüreklerimiz sizinle başımız sağolsun. .
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir organizasyona katılamicağım için çok üzgünüm
motoru yarın servise bırakmam gerekiyo servise kdr yolda kalmassam iyi
gelemicek olan arkadaşlarımız içinde selam larımızı ve başsağlığı dileklerimizide
sözcümüz olan arkadaştan istirham ediyorum, yüreklerimiz sizinle başımız sağolsun. .

İleticez tabii sizler de arada aklınıza geldikçe Tuğper'e dua edin...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Avrupa yakasından gelecek arkadaşlar için genel bir yol tarifi yapmak gerekirse:

1. köprüden Anadolu yakasına geçtikten sonra hiçbir yere sapmadan, yolun sonuna; Fenerbahçe stadyumunu görene kadar dümdüz gidilecek. Zaten Stadı karşınıza aldığınızda yol kendiliğinden sağa doğru kıvrılır. Artık Bağdat Caddesi sahilyolu istikametine girmiş bulunuyorsunuz.
Yine hiçbir yere sapmadan dümdüz gidiyorsunuz. Yaklaşık 10 km.lik bir yol. Sahilyolu boyunca ilerlerken, Bostancı mevkiine geldiğinizde sağınızda İDO ve Şehirhatları Vapurları İskele'lerini, onları biraz geçince de solunuzda Bostancı otoparkını göreceksiniz. Onu da geçip yine dümdüz, Küçükyalı istikametine doğru devam ediyorsunuz ve yaklaşık 100 mt. sonra sağda, araçların parkettiği "Cep" i görüyorsunuz.


GÖRÜŞMEK ÜZERE..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar teziye ziyaretimizi gerçekleştirmiş bulunmaktayız.
Bugün orada yanımızda bulunan tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Tuğhan amca ve Perihan teyzenin de çok mutlu olduklarını farketmişsinizdir sanırım. Onların yanında olduğumuzu biraz da olsa gösterebildiysek, ne mutlu bize..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mersin'den taziyelerimizi iletirseniz memnun olurum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Resim çekilmedi ziyaret esnasında. Ziyaretimiz kısaca şöyle geçti:

Geleceğini söyleyip gelemeyen bazı arkadaşlar da belki gelir ümidiyle, 13:30'dan 14:30'a kadar buluşma yerinde bekledik ve birkaç kişi eksik de olsa yola çıkıp, kısa bir yolculuktan sonra Tuğhan amcaların oturduğu siteye vardık. Sonradan direkt eve gelerek bize katılan arkadaşlarımız da oldu.

Sitenin otoparkına girişimizden itibaren, hatıra olması için Tuğhan amca bizi kameraya çekti. Sitenin çardağında oturduk ve Tuğhan amcalar eksik olmasınlar, bizim için hazırladıkları ikramlarla karnımızı doyurduk. Biraz da sohbet ettikten sonra, çaylarımızı içerek sohbetimize devam etmek üzere eve çıktık.

Tuğhan amca bize, Tuğper'in en son Sivas' a gittiklerinde çekilmiş kamera görüntilerini seyrettirdi. Hepimiz çok duygulandık.. Sonrasında çaylarımızı içerken sohbetimize devam ettik ve Tuğper' i kah neşeyle, kah biraz buruk, bol bol andık.

Bu arada, Perihan teyze Tuğper'in hep hayalinin:
Bir gün motorcu arkadaşlarını evine çağırıp ağırlamak, o çardakta oturup sohbet etmek olduğunu söyledi. Kısmette onun bu isteğini, o aramızdan ayrıldıktan sonra gerçekleştirmek varmış..

Nur içinde yatsın.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper olmuş giden tüm arkadaşlara çok teşekkürler tekrar başımız sağolsun :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst