Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeşimcim ben gelirim dedim ama sanırım biraz geç gelicem 2 de işten çıkıyorum malesefale:
Canın sağolsun istediğin saatte gel kuzum
yeşimcim ben gelirim dedim ama sanırım biraz geç gelicem 2 de işten çıkıyorum malesefale:
Canım benim Emre'nin nosu topiğin başında alenen yazmaktaBende c.tesi günü dershaneden 1:20 de çıkıyorum geç gelicem biraz.Emre abi veya Yeşim abla biriniz cep nosunu özelden bana atarsa iyi olur çünkü ben oraları pek bilmiyorum oraya gelince sizden bi yol tarifi alırım:rendeer:
arkadaşlar bir basın açıklaması yapılırsa ve katılımı mümkün olduğunca çok tutarsak sesimizi duyururuz kanaatindeyim
yaa sevabınıza arabayla gitcek olan varsa benide alın lütfen bacağım da yara oldu için tek çıkamıyorum eğer alan olur gelmeyi çok istiyorum
yeşim ve emre kardeşlerim konunun sıkı takipcisi olduğunuz için saolun varolun.
allah bir kaza bela vermezse cumartesi oradayız.
böyle bir organizasyona katılamicağım için çok üzgünüm
motoru yarın servise bırakmam gerekiyo servise kdr yolda kalmassam iyi
gelemicek olan arkadaşlarımız içinde selam larımızı ve başsağlığı dileklerimizide
sözcümüz olan arkadaştan istirham ediyorum, yüreklerimiz sizinle başımız sağolsun. .