Tubi Nice Güzel ve Bol TA'lı Yaşlar Dilerim..(2008)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bugün doğum günüm, 21 oldum. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. İyi ki varsınız.. :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İyiki doğdun tubiş... :rendeer:

Daha nice mutlu yıllara... :rendeer:

122567.jpg


:):)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yooo geç değil bugün doğum günümmm, 12 ye kadar doğum günü kızıyım... :mrgreen:

Teşekkür ederim bu arada.. :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Günü geçmiş sandım ama meğer bu günmüş. Doğum günün kutlu olsun. Kazasız belasız nice senelere.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
tubiş doğum günün kutlu olsun nice mutlu huzurlu seneleri sevdiklerinle ve seni sevenlerle beraber geçirmeni dilerim arkadaşım
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bi pasta fotosu koyan olmadı... :) Neyse biz şimdi kestik evde ailecek.. Mumları söndürüp çıkardıktan sonra geldi aklıma. Dilek tuttum tabii.. :)

tubi0025bi1.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Mutlu yıllar Tuğba abla :)
Doğum günün Kutlu olsun :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tubiii pastanın yanında çay mı içiyonuz..
sizin pasta çok güzelmiş..
not: pasta fotosu koyacaktım ama pek güzel bişiy yoktu bi zahmet sizin kestiğinizden bi dilim verirmisin..

doğum günün tekrar kutlu olsun benim doğum günümde(25 şubat) bir tek mt net sakinleri kutladı evde kutlayan olmadı zaten o gün mesaiye kalmıştım (02:00) gece geç döndüm eve..
bizimkiler ertesi gün hatırladılar..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yeni yaşının sağlık mutluluk ve bol kazanç getirmesini dilerim Tuğba kardeşim.Nice senelere.:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kerem biz 7\24 çay içen bir aileyiz.. :) Pastanın yarısı duruyo, çok uzaksın sanki.. :) İkram ederim aşkolsun....

Abicim teşekkür ederim çok sağol...:rendeer:

tasarslan teşekkürler :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kanka :mrgreen:


nice nice yıllaraaa
daha büyük motorlarlaaa
en başta sağlıklaaa
sevdiklerin de yanındaaa
başarıyı unutmaaa
beni hep hatırlaaa
bu şiirle kankaaa :p

:rendeer: nice yıllara tubişim :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aaa sanane ya, hem daha kutlayacak kişiler var.. :mrgreen: Kıskaaannçç. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst