TT Custom Choppers yüzde 100 yerli markasını yarattı

Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
147
ben mecidiyeköyde gitmiştim yerlerine sağ olsunlar çok ilgilendiler gerçekten güler yüzlü insanlar. kavasaki VN 1500 vardı ozaman egzoz vs bikaç modifiye nasıl yaparsınız gidonu fln uzatmak istiyorum demiştim adamda bana bu motora deymez demişti :D şok olmuştum =)

işte bu düpedüz saygısızlıktır...

Müşteri gelmiş senden birşeyler istiyor, bu motora değmez diyorsun, ne demek bu ya?

Bize geliyor müşteri bu bilgisayarı adam edebilirmiyiz diyorlar, bakıyoruz, adam etmek için 300 lira lazım, ama adam 400 liraya eskisinin adam edilmişinden daha iyi makine alıyor.

Bizde kibarca, "buna para harcamayın yazık olur, yenisini alırsanız hem daha iyi hem daha uzun ömürlü olur." müşteriyi düşünüyoruz yani olabildiğince.

Peki ben 15 milyarlık motoru götürüyorum, senden bana bunu bunu bunu yapmanı istiyorum, bu motora değmez diyorsun. E senin en ucuz motorun 35K €?

Düpedüz terbiyesizlik... Hani diyoruz ya, 2 tekeri olan her motor motordur bizim için diye, bunlar için değil belli...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
işte bu düpedüz saygısızlıktır...

Müşteri gelmiş senden birşeyler istiyor, bu motora değmez diyorsun, ne demek bu ya?

Bize geliyor müşteri bu bilgisayarı adam edebilirmiyiz diyorlar, bakıyoruz, adam etmek için 300 lira lazım, ama adam 400 liraya eskisinin adam edilmişinden daha iyi makine alıyor.

Bizde kibarca, "buna para harcamayın yazık olur, yenisini alırsanız hem daha iyi hem daha uzun ömürlü olur." müşteriyi düşünüyoruz yani olabildiğince.

Peki ben 15 milyarlık motoru götürüyorum, senden bana bunu bunu bunu yapmanı istiyorum, bu motora değmez diyorsun. E senin en ucuz motorun 35K €?

Düpedüz terbiyesizlik... Hani diyoruz ya, 2 tekeri olan her motor motordur bizim için diye, bunlar için değil belli...

aslında durum okadar vahim değil adamlar benle okadar ilgilendiler ki şimdi burdan negatif bir kelime duyarlarsa tarafımdan üzülürüm açıkçası =) dediği şuydu, bu motora deymez sen sat bunu git bi sportster al 6 bin 7 bin euro ikinci elleri dedi ona yaparız ne yapılmasını istiyorsan dedi. bende peki böyle gidon uzatma maşa vs arkaya geniş teker güzel egzozt vs iyi bişey nekadara patlar dedim bi 7 bin eoruda onlar tutar 14- 15 bine istediğin gibi bir motora sahip olursun dedi. sonra beni arka taraftaki çalışma yerlerine soktu adamlar discoverydeki orange custom chopper gibi çalışıyorlardı =)
belli ki benim iyiliğimi düşünerek dediler bu motora deymez diye, 96 model egzozları sararmış kararmış bir vn1500 dü. sürekli bi arıza çıkarıyordu arka silindir,debriyaj mili,yağ kaçırma vs =) gölcükte o motordan ekmek yemeyen usta kalmadı her hafta biyeri patlıyordu =) bakınız avatarımda kendileri =)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
aslında durum okadar vahim değil adamlar benle okadar ilgilendiler ki şimdi burdan negatif bir kelime duyarlarsa tarafımdan üzülürüm açıkçası =) dediği şuydu, bu motora deymez sen sat bunu git bi sportster al

Tamam hoca tavır olarak iyi niyetli olabilirler;zaten adamlar Harleyler ile çalışıyorlar.Ama sonuçta iş olarak ters.Custom her motordan yapılır.Motorunu yaptırmak için götürdüğünde bunu sat diyen adamcıkları çok gördük piyasada.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bunun iyi niyetli alakası yok.ugrasamam demenın biraz daha kibar bir şekli sadece

egzoz & gidon için gidiyorsun sana vn1500 sat sportster al diyor ha?
at'tan inip seni zorla eşeğe bindirecek neden? tahminen elinde sportster'ın bolt on parcası gırla

hiç bilmiyorum ama biraz düşününce söyledikleri mantıklı geldi çünkü vn1500 e maşa gidon vs masraf yapsam satarkende zarar edeceğimi düşündüm ki satmakta çok zor oldu zaten orj halini dahi.
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
elin apriliası ducatisi yamahası hondası... var Türkiyenin niye bir markası yok. Aynı kalitede kullanıcıların istediği doğrultuda birde ekonomik üretebilseler her vatandaş tercih edecektir. Aynı kaliteye ulaşmak hemen olacak iş değil tabi ama bir yerden başlamak lazım diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
adam inşallah sağlam bir motor yaparda diğer rakipleri ile yarışır biz de seviniriz ama bizim ülkemizde üretilirse ve de istihdam sağlanırsa daha da fazla seviniriz.böyle girişimci çocuklar yetiştirmeliyiz.çocuklarımızı yarış atı gibi o sınavdan bu sınava sokarak onlara ezger öğretmeliyiz.bu eğitim sistemini kınıyorum.bizi hep ezber gösterdiler.anne babada biraz ileri görüşlü olmayınca işte sonuç işçi.başkalarına köle olursun.
tekrardan bu arkadaşımızı kutluyorum.
saygılar...
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
12
üretim detaylarını bilmemekle birlikde buna montaj sanayi denilir kanısındayım
motoru nereden aldın şanzıman vs hep sipariş ve ithal buna türk malı denmez ama genede
bir yerlerden başlamak gerekli derim ben
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
2
Beyler 100% yerli imalat hayata olamaz çünkü.
Motor: Rev Tech - Kore Malı isterseniz Web adresi bile var
Şasi (Frame): ya Paughco ya Santee USA ya SCS Germany
Lastikler: - ya Avon ya Metzeler veya Dunlop
Jantlar: ya DNA ya Rev Tech ya RST artık ne başka marka varsa

Ama bunu bu ülkeye getirdiği için saygıyla karşılamak gerekir daha fazlası değil
şişirmeyelim.

Ben 30 seneden beri bu işi yapanların içindeyim.

Yani daha ne lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst